Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WinOLS i mapy pamięci. Tuning.

shel82 01 Maj 2019 21:20 1052441 5257
  • #4381
    kszumek
    Poziom 16  
    nie trzeba od razu smalić 40 mg, wystarczy kilka mg zamiast zera i od razu czuć poprawę , zmienisz dawki to będziesz widział czy starczy czy jeszcze troszkę
  • PCBwayPCBway
  • #4382
    konradzd
    Poziom 14  
    Panowie ogarniał może ktoś immo w Continetal SIM28 F18A0K0000000? Samochód traci komunikacje z zegarami w najmniej oczekiwanych momentach i nie odpala :/ Mam zczytany flash+eeprom. Czy da rade go wywalić ? Ford Focus 1.6.
  • PCBwayPCBway
  • #4383
    tabul
    Poziom 12  
    Witam, podpowie ktoś jak całkowicie wyłączyć lambde za katem, aby nie było błędu. Sonda jest całkowicie odłączona.

    HW: 0261206435
    SW: 1037352757

    Wyłączyłem w adresach:

    018196 -> 0
    018197 -> 0
    0181A2 -> 0

    I nadal jest błąd obwodu grzałki B1 S2 -> 17526

    Jakaś podpowiedź ?
  • #4384
    lugi666
    Poziom 17  
    konradzd napisał:
    Panowie ogarniał może ktoś immo w Continetal SIM28 F18A0K0000000? Samochód traci komunikacje z zegarami w najmniej oczekiwanych momentach i nie odpala :/ Mam zczytany flash+eeprom. Czy da rade go wywalić ? Ford Focus 1.6.

    Rozbierz zegary, popraw połączenia lutownicą i gotowe. Albo oddaj do kogoś kto naprawia takie zegary.
  • #4385
    dejavuu
    Poziom 11  
    Czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi na ile w mapie jest ustawienie ciśnienie doładowania ?
    Jest to mapa po modyfikacji ? Czy jakieś limitery zostały pominięte coś jeszcze jest do ugrania ?
    Auto przy większym bucie puszcza bąka dość sporego można to ograniczyć ?
    Na orginalnej mapie wszystko ok.

    Pacjent Stilo 120km MJ turbo świeżo po regeneracji + założony front IC

    Za pomoc się odwdzięczę !
  • #4386
    lugi666
    Poziom 17  
    Ciśnieni doładowania ustawione na 2530mbar. Podniesione o 230mbar. Moim zdaniem trochę za dużo. Może bąka puszczać, bo jest dobrze podlany :) Do ugrania zniwelowanie dymienia
  • #4387
    Queens
    Poziom 13  
    pawlos2383 napisał:
    jak moze auto sprawne odpalac jak rozrusznik kreci jak szalony ale 230 obrotow a jak auto latem jest ogien 90 stopni lub nawet troche wiecej a tu wg mapy dawka paliwa 0 ? wy myslicie ze nie przejrzalem wszystkiego? swiece wymienione, aku nowy 800A rozrusznik zmieniony z boscha na valeo nawet z 10 na 11 zebow. Vacum przy 3tys obr ma 9,5bara. Pompki po regeneracji nawet gdzies mam wydruki z maszyny... i co? akurat vcdsa logi stat i dyn nie sa mi obce... diagnozowanie vagow i naprawe mam w malym palcow od sporo lat.. i co jeszcze wg was mam sprawdzic jak jestescie tacy madrzy? a temp tylko lekko zejdzie wystarczy ze na 70stopni pstryk i odpala


    Podeślij plik to Ci poprawię rozruch.

    Dodano po 1 [minuty]:

    tabul napisał:
    Witam, podpowie ktoś jak całkowicie wyłączyć lambde za katem, aby nie było błędu. Sonda jest całkowicie odłączona.

    HW: 0261206435
    SW: 1037352757

    Wyłączyłem w adresach:

    018196 -> 0
    018197 -> 0
    0181A2 -> 0

    I nadal jest błąd obwodu grzałki B1 S2 -> 17526

    Jakaś podpowiedź ?

    To przejściowe ME7.5 nie ma CD-katów i kilku innych rzeczy w sofcie.
    W tabeli DTC trzeba ruszyć i ewentualnie ESKONF.
  • #4389
    malaki
    Poziom 13  
    Czy ktoś przerabiał edc17C84 ? Nissan Qashqai 2014 1,6
    Ktag ma ten sterownik pod rn kadjar ale niestety nie pociągnie
  • #4390
    malaki
    Poziom 13  
    Czyli nikt nie przerabiał takiego tematu czy nie ma ochoty podpowiedzieć ?
  • #4391
    ciechann
    Poziom 16  
    malaki napisał:
    Czyli nikt nie przerabiał takiego tematu czy nie ma ochoty podpowiedzieć ?


    k-tag prot 790.
  • #4393
    ciechann
    Poziom 16  
    afr 0.82 ? chyba o lambdzie gaworzysz. chetnie pomoge. za dobrego dolara ;)
  • #4394
    bandyta928
    Poziom 6  
    tak wskazania sondy lambda 0.82 czyli kolo 12 afr
  • #4395
    malaki
    Poziom 13  
    ciechann napisał:
    malaki napisał:
    Czyli nikt nie przerabiał takiego tematu czy nie ma ochoty podpowiedzieć ?


    k-tag prot 790.

    Właśnie tym próbowałem i niestety brak połączenia.Podobno jest zablokowany.Ktag nie posiada opcji rozblokowania i w schemacie też nie ma o tym info.
    Chyba że coś zle kombinuję
  • #4396
    ciechann
    Poziom 16  
    malaki napisał:
    Chyba że coś zle kombinuję

    1205. i dziala jak nalezy 790
  • #4397
    malaki
    Poziom 13  
    ciechann napisał:
    malaki napisał:
    Chyba że coś zle kombinuję

    1205. i dziala jak nalezy 790

    Co to jest 1205 ?
  • #4399
    malaki
    Poziom 13  
    Tak Łopato logicznie,użyłem protokołu 790 a mam zmienić na 1205 i ma pociągnąć?
  • #4401
    ciechann
    Poziom 16  
    nici napisał:
    @malaki masz ori czy klona ?


    Pytanie retoryczne to jest. Inaczej by wiedział co robic i co do niego mówią nr które dostał.
  • #4402
    malaki
    Poziom 13  
    Tak jest,wiadomo co za wyrób.
    Reasumując schemat jest, protokół 790 nie idzie
    Protokołu 1205 nie znałem więc pewnie na ten moment muszę zakończyć zabawę z tym autem,chyba że jest coś o czym nie wiem.
  • #4403
    Queens
    Poziom 13  
    bandyta928 napisał:
    Panowie jest ktos w stanie mi pomoc? chce zmienic aktualny AFR bo jest zbyt bogato. Chcialbym ustawic do samego konca tak 0.82 a zadana jest za duza wartosc. Tuner skaskowal kase a tera zmnie olewa. http://vaglogi.pl/log-002_031_033_QIqPCaZ.html A4 b5 AWT


    Kogo Ty nazywasz tunerem?
    Przecież tam 3 zmiany na krzyż bez sensu. Jak by ktoś rozumiał zależności tych map które zmienił to by to inaczej wyglądało.
    AFR totalnie seria żadna mapa nie ruszona.
  • #4404
    tabul
    Poziom 12  
    tabul napisał:
    Witam, podpowie ktoś jak całkowicie wyłączyć lambde za katem, aby nie było błędu. Sonda jest całkowicie odłączona.

    HW: 0261206435
    SW: 1037352757

    Wyłączyłem w adresach:

    018196 -> 0
    018197 -> 0
    0181A2 -> 0

    I nadal jest błąd obwodu grzałki B1 S2 -> 17526

    Jakaś podpowiedź ?

    To przejściowe ME7.5 nie ma CD-katów i kilku innych rzeczy w sofcie.
    W tabeli DTC trzeba ruszyć i ewentualnie ESKONF.


    Finalnie sonda wyłączona bez błędu, oto przepis ;0

    CDHSH -> 018196 -> 0
    CDHSHE -> 018197 -> 0
    CDLSH -> 0181A2 -> 0
    CLAHSH -> 014D3A -> 0
    CLAHSHE -> 014D3B -> 0
    CLALSH -> 014D5E -> 0

    pozdrawiam
  • #4405
    Queens
    Poziom 13  
    Mi nie musisz tego tłumaczyć bo ME7.5 mam w jednym palcu.

    CLAHSH, CLAHSHE, CLALSH to tabela DTC. :D
  • #4406
    tabul
    Poziom 12  
    Queens napisał:
    Mi nie musisz tego tłumaczyć bo ME7.5 mam w jednym palcu.

    CLAHSH, CLAHSHE, CLALSH to tabela DTC. :D


    Kolego napisałem to dla innych ;)
  • #4407
    konradzd
    Poziom 14  
    Panowie temat taki.W golf 5 BXF wymieniłem słupek od ibizy ATD. I wszystko jest ok oprócz tego że są innego rodzaju czujniki wału G28. Samochód cięzko pali (wiadome) i rzuca błędem z g28. Idzie to jakoś ogarnąć softowo ? W załączniku oba wsady.
  • #4409
    nici
    Poziom 36  
    mis30011985 napisał:
    Witam czy jest ktoś kto mógłby sprawdzić mapkę i obliczyć sumy


    Co chcesz sprawdzać ?


    ps. Jeśli sam nagrzebałeś moda i chcesz opinie to po pierwsze podajemy ORI .
  • #4410
    mis30011985
    Poziom 2  
    Niestety nie posiadam ori ponieważ w takim stanie dostałem