Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lucas Epic Mercedes c klasse 1998 rok silnik 220D błąd 1228

moogio 19 Wrz 2011 16:39 137566 157
  • #151 19 Wrz 2011 16:39
    jones86
    Poziom 9  

    Witam ja skorzystalem z pomocy Łukasza cenna 1500 zł. Naprawiałem ja w czerwcu tego roku i od tej pory auto jeździ tak jak powinno, nie muszę sie martwic czy w trasie mi cos stanie czy nie. warto zainwestowac kase by potem nie tracic nerwow czasu i pieniędzy bo regeneracja tej pompy oraz jej naprawa to duze koszty, a pompe bocha kazdy pompiarz naprawi za mala kase. naprawde polecam jak ktos ma jakieś pytania to piszcie na prv.

  • #152 21 Paź 2011 23:24
    emilio11
    Poziom 9  

    To jest sposób, ale wydaje mi się że i ta pompa powinna dobrze chodzić. Skoro po wyskoczeniu błędu wystarczy zresetować sam zapłon to problem leży po stronie elektroniki. Ja bym zaryzykował sposób moogio ale nie mogę się z nim skontaktować. Niektórzy właśnie od moogio dostali podpowiedź i po sprawie. Za mniejsze pieniądze niż wymiana pompy co najważniejsze.
    Gdyby ktoś zechciał mi pomóc proszę o wiadomości na prv.

  • #153 13 Lis 2011 12:02
    maxvilander
    Poziom 9  

    Panowie może ktoś podpowiedzieć jak pozbyć się błędu p1228, mercedes C 220, W202, problem jak u innych użytkowników, zapala się EPC, silnik nie ma mocy, kopci na biała i strasznie trzęsie, po ponownym odpaleniu jest ok. Będę wdzięczny za pomoc.

  • #154 28 Lis 2011 15:00
    rafi.w
    Poziom 20  

    Witam problem takiej samej pompy i identycznych objawów rozgryzany tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1760468-0.html

    pompa i czujnik rotora występują także we fiatach i reanult.
    jeżeli ktoś wie coś o programowaniu tego czujnika lub chcę się dowiedzieć zapraszamy do dyskusji. numery blędów kompa są trochę inne ale znączą to samo.
    Tylko proszę nie pisać postów typu " Mój Merc dymi jak traktor Ratunku"

  • #155 29 Gru 2011 12:45
    rekin691124
    Poziom 2  

    moogio napisał:
    ........diagnoza wszystkich pompa do wymiany - ja juz mam doktorat z tej pompy :)

    usterka naprawiona - koszt robocizny 0, koszt części 0 , koszt wiedzy 500zł.
    czas naprawy jak się wie co - 5 minut

    podpowiem - ze to fakycznie usterka pompy - ale zeby ją "zlikwidowac" - pompy mozna nie dotykać :)

    a i kazdy pompiarz bedzie wymieniał pompe - i fakt to tez pomoze :)
    wiedza pompiarzy jesli chodzi o tą pompę słabiutka

    zamykam temat


    proszę o podpowiedź,mam podobne objawy. jadąc bardzo delikatnie kontrolka epc nie zapala się, ale kiedy zdejmę nogę z gazu gwałtownie i znów nacisne na pedał to kontrolka się zapala. merc rocpędzasię z trudem do 120, a na wolnych kuleje i kopci. Oczywiście pompa lucas silnik 2.2 zwykły ,nie cdi

  • #156 30 Gru 2011 16:59
    rekin691124
    Poziom 2  

    komputer wyświetlił mi błąd 1351 czy ktoś może mi coś podpowiedzieć? czy ktoś miał już taki błąd i jak sobie z nim poradził?

  • #157 21 Sty 2012 14:24
    krzysztofkm
    Poziom 2  

    Witam.
    Jestem nowym uczestnikiem forum, ale czytam wypowiedzi na forum i myślę , że uzyskam pomoc na moje kłopoty.
    Od jakiegoś czasu gaśnie mi silnik podczas jazdy. Dzieje się to zawsze po przejechaniu 24-27 km.od momentu pierwszego uruchomienia - wiem z dokładnością, w którym momencie zgaśnie mi silnik. Po zgaśnięciu i próbie uruchomienia silnik zapala bez problemu .
    Z uruchomieniem silnika rano nie mam problemów.Silnik zapala za pierwszym razem,wchodzi na obroty, nie faluje, nie kopci , nie zapala się żadna kontrolka podczas uruchamiania i podczas jazdy.Silnik pracuje prawidłowo, nie odczuwam spadku mocy. Nie widzę żadnych innych objawów oprócz tego gaśnięcia silnika. Samochód dziwnie się zachowuje , ponieważ przeważnie gaśnie po przejechaniu 24-27 km.Jeżeli nie zgaśnie po przejechaniu tego odcinka, jeździ bezproblemowo do dwu lub trzykrotności tego przebiegu tj 55 lub 75 km.Czasami lekko szarpnie,rosną obroty do 3000 ,nie gaśnie i jedzie dalej.Wymieniłem : filtr paliwa, oringi na przewodach paliwowych, opaski zaciskowe na pozostałych przewodach paliwowych , filtr powietrza.-nie zaobserwowałem pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych.Wymieniłem moduł zasilania.


    Gdy silnik podczas pracy nagle zgaśnie pojawiają się takie błędy :

    P1224 Quantity control
    Verify the feed back valve, connections and viring.
    While ENGINE=IDLE SPEED , tension jumps from 0,5 to 7 V AC, die Average value : 3,5 V
    While IGNITIO=OFF, resistans = 35 Ohm.

    P1228 Injection pump quantity stop
    Verify the injection pump quantity stop


    Actual Errors :
    P1228 Injection pump quantity stop
    Verify the injection pump quantity stop

    Co oznaczają w/w błędy.
    Proszę o pomoc, gdzie mam szukać przyczyny.
    Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?
    Bardzo zależy mi na opinii i pomocy moogio , który pomógł już wielu kolegom z podobnym problemem .
    _________________
    Mercedes E klasa W210 , 1997, 220 D
    WDB2100041A372335

  • #158 16 Lut 2012 18:02
    krzysztofkm
    Poziom 2  

    Problem rozwiązany.
    Wymieniłem czujnik wału korbowego i silnik już nie gaśnie podczas jazdy.Widać z tego, że nie zawsze winna jest pompa, pomimo tego, że sugerują o tym kody błędów.