Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Bravo 1.4 brak iskry.

22 Maj 2008 13:15 4725 8
  • Poziom 9  
    Witam pisze ten post z prośba o pomoc ludzi którzy się na tym znają...

    Kupiłem kilka dni temu fiata Bravo 1997r. 1.4 benzyna i wszystko działało poprawnie. Postanowiłem umyć silnik myjką pod ciśnieniem i po umyciu zaczął się problem gdyż teraz auto nie pali na jeden gar nie ma iskry na pierwszej świecy z prawej strony no i spaliny śmierdzą okropnie jakimś dziwnym zapachem. Wymieniłem wczoraj świece i kable i problem nie ustąpił dalej nie ma iskry na tej świecy auto nie ma siły szarpie...Sad
    Czy mógłby mi ktoś poradzić co się mogło stać? Domyślam sie że może coś sie zalało wodą ale nie wiem co mam teraz robić...
    proszę o pomoc...

    Postawiłem temat ponownie gdyż nie wiem dlaczego poprzedni został usunięty przez moderatora bez podania powodu jego usunięcia
  • Poziom 19  
    To sa uroki mycia silników myjkami cisniniowymi. Musisz teraz czekac na upalne dni. Sprawdz wtyczki idące do układu zapłonowego i samego kompa.
  • Poziom 17  
    markom napisał:
    To sa uroki mycia silników myjkami cisniniowymi. Musisz teraz czekac na upalne dni. Sprawdz wtyczki idące do układu zapłonowego i samego kompa.

    Jedna z prad typu ble ble ble. Do "układu zapłonowego" idzie tylko jedna, jedyna -pinowa wtyczka, i problem nie w niej.
  • Poziom 9  
    5150 napisał:

    Do "układu zapłonowego" idzie tylko jedna, jedyna -pinowa wtyczka, i problem nie w niej.


    Jesteś pewien? jesli tak to w czym?

    artur puchlerski napisał:

    sprawdz dokładnie gniazda cewki zapłonowej i pokryj je smarem silikonowym!!! dokładnie osusz gniazda świec w głowicu silnika, mimo wymiany świec i przewodów upewnij się że któraś świeca nie mam zwarcia


    Dziś gdyż jest święto postawiłem go w ciepłym garażu, otworzyłem maskę, nad silnikiem na wysokości i w odległości 1m umieściłem farelkę żeby grzała... to może trochę odparuje woda z tych zakamarków...a jutro posprawdzam te przewody i nasmaruje pooczyszczam powietrzem sprężonym może to coś pomoże...???

    PS.

    Ja mam taka cewkę w swoim bravo 1.4 12v 1997r.:

    Fiat Bravo 1.4 brak iskry.

    może troszkę sie różnić kształtem ale tez ma z góry pionowy wtyk.
  • Poziom 17  
    Dokładnie, i taka też jest w polonezie caro plus
  • Poziom 1  
    może i nie ta cewka ale zasada działania ta sama !!

    do precyzuje swą wcześniejszą wypowiedz

    pomiar zasilania pin 2 wtyczki cewki zapłonowej
    pomiar cewki
    pin 1+2 , 2+3 0,45-0,55 oma
    pomiar cewki w gniazdach przewodów zapłonowych
    cylindry 1+4 12000-14600 omów
    cylindry 2+3 12000-14600 omów


    Pozdrawaim
  • Poziom 9  
    5150 napisał:
    i taka też jest w polonezie caro plus


    to już dla mnie jest mniej ważne :)

    artur puchlerski napisał:

    pomiar zasilania pin 2 wtyczki cewki zapłonowej
    pomiar cewki
    pin 1+2 , 2+3 0,45-0,55 oma
    pomiar cewki w gniazdach przewodów zapłonowych
    cylindry 1+4 12000-14600 omów
    cylindry 2+3 12000-14600 omów



    jeśli chodzi o te pomiary to już dla mnie jest magia bo nie jestem mechanikiem tylko zwykłym użytkownikiem samochodu heh również pozdrawiam
  • Poziom 31  
    wymień tą cewkę poprostu.To powinno zakończyć ten wątek.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ja zakończę ten wątek.
    Zamykam