Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmieniarka Blaupunkt CDC2 - nie działa Eject

LAMBDA 22 Maj 2008 17:08 2700 10
  • #1 22 Maj 2008 17:08
    LAMBDA
    Poziom 17  

    Witam..

    ..mam taki zestaw radyjko CCRT700 oraz zmieniarka CDC2 Blaupunkta 6CD..

    wszystko działa OK..czyta płyty, komunikuje sie z radiem (zmieniarka carphone)..ale nie reaguje na przycisk EJECT..czy to z podłaczonym radiem czy bez..czy t na jednym plusie czy na trzech plusach..kompletny brak reakcji..sam switch oczywiscie sprawdzony jak i polaczenie do procka..ma ktos jakiś pomysł?..

    0 10
  • #2 24 Maj 2008 21:19
    waldi58
    Poziom 23  

    A mechanika jest dobrze ustawiona ? Masz wszystkie dobre przejścia na taśmie między płytą z procesorem a płytą z układami servo ? ( biała szeroka taśma ).

    0
  • #3 25 Maj 2008 13:29
    LAMBDA
    Poziom 17  

    Witaj...dzieki za odzew...połaczenia tasmy białej sa w porządku...ogolnie zmieniarka jest w BDB stanie...rzekł bym nawet jak nowa..co do ustawienia mechaniki to głowy nie dam...coprawda wszystko działa jak powinno...ładuje wszystkie płyty i czyta je...tylko nie reaguje wogole na eject..nawet jak jest w trakcie odtwarzania...widze jeden check point co do ustawienia mechaniki ale za bardzo nie wiem do czego to sie powinno odnosic..gdybys miał jakąś instrukcje albo powiedział jak to sprawdzić to byłym wdzięczny...

    0
  • #4 25 Maj 2008 14:39
    djlj24
    Spec od car audio

    Opis złożenia i ustawienia tego typu mechanizmu był w Dodatku Specjalnym SE (co prawda był to model CDC-A05 ale jest to praktycznie taki sam mechanizm skrócony do 6 płyt). Ja bym jeszcze wyjął magazynek ręcznie (otwór po stronie ze złączem gdzie wkłada się szpikulec i odblokowuje magazynek) i sprawdził czy po włączeniu bez magazynka a potem włożeniu jego na zasilaniu sytuacja się nie poprawi.

    0
  • #5 25 Maj 2008 16:25
    LAMBDA
    Poziom 17  

    ..Tak magazynek wyciągałem i wkładałem kilka razy...robiłem różne testy ale zawsze brak reakcji na eject...czy miałby któryś z kolegów ten dodatek?..mam kilkanaście dodatków SE ale akurat nic o zmieniarce..byłbym wdzięczny..

    0
  • #6 25 Maj 2008 21:13
    waldi58
    Poziom 23  

    Jest pięć punktów , ktore powinny się zgadzać. Przy wyjętym magazynku i w górnym położeniu windy od góry są dwa otwory , od dołu dwa otwory na listwie zębatej i otwór na białym kółku ( duże białe koło zębate ).
    W pojemniku na magazynek w głębi jest widoczne nastepne kółko z wycięciem oraz biały wybierak płyt z magazynka. To wszystko powinno być ok.

    0
  • #7 25 Maj 2008 23:04
    LAMBDA
    Poziom 17  

    Dzieki za info ale zbytnio nie moge sie dopatrzyc...dołączam fotki...znaki na czerwono zaznaczone pokrywaja sie...reszty jakos ciezko mi powiedziec..

    Załączniki skasowałem - należy użyć przycisku "Dodaj obrazek".
    Jeżeli Kolega nie zacznie stosować się do zasad pisowni (zbędne wielokropki zamiast normalnej interpunkcji) - temat również usunę.
    Tytuł tematu poprawiłem. [Mirek Z.]

    0
  • #8 26 Maj 2008 21:13
    LAMBDA
    Poziom 17  

    Zainteresowanym osobom którzy chcą mi pomóc w tym temacie zdjecia wysle na priva bo panu Mirkowi Z nie podobało sie ze zalączyłem jako załacznik, a mi sie nie podoba załączanie jako obrazek bo cos nie bardzo to idzie.No cóż to On jest tu Guru.ponawiam prosbe o Dodatek Specjalny z Serwisu Elektroniki.Ja niestety nie posiadam tego egzemplarza.

    Użycie "Dodaj obrazek" jest podobne do dodawania załączników: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic971744.html
    Zasada obowiązuje na całym forum. [Mirek Z.]

    0
  • #9 04 Sie 2008 07:52
    LAMBDA
    Poziom 17  

    ..powracam do temtu..

    na 99% padł port w procku i w takim razie szukam kogos kto ma taka zmieniarke na klamoty bo bym procka potrzebował...proszę o info jak ktoś ma cos takiego.

    0
  • #10 04 Kwi 2011 19:21
    Stefan_25
    Poziom 12  

    Miałem ten sam problem,brak masy audio i tak się dzieje.Masa audio i samochodu musza być podłączone,nie zależnie czy to CDC2 CarPhone czy zwykła.
    Można to obejść demontując tranzystor V6318 lub kolektor dźwignąć do góry.
    Wszystko wtedy wraca do normy.

    Efekty jak niema masy to:
    Nie działa przycisk EJECT
    Przy braku magazynka nie pokazuje się napis na wyświetlaczu "NO MAGAZINE"
    A zmieniarka podłączona do zasilania bez magazynka zachowuje się jak by był magazynek i sprawdza płyty.Radio informuje nas ze CD sprawdza płyty.
    W przypadku gdy płyta jest w napędzie a ręcznie wyjmiemy magazynek lecą zęby :)

    44 pin proca "SAVE" ma mieć 5V jak niema to jest ta usterka.
    Do dla następnych co by się nie trudzili i nie wyrzucali dobrych zmieniarek.

    0
  • #11 04 Kwi 2011 19:49
    LAMBDA
    Poziom 17  

    Dzięki, odkopie gdzies tą zmieniarkę w wolnym czasie i sprawdze. :-)...Lepiej późno niż wcale.

    0
  Szukaj w 5mln produktów