Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes 202 2.2 CDI problem z zapaleniem

folcrum 25 May 2008 11:42 7255 10
Texa Poland
  • #1
    folcrum
    Level 10  
    Zimny zapala bez problemu-ciepły duży problem z zapaleniem ,dłuuugo trzeba kręcic i jeszcze jeden problem po naciśnięciu hamulca na luzie spadają obroty (skrzynia automat)
  • Texa Poland
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Jaki przebieg? Nie chcę być złym prorokiem, ale może kończyć się pompa!
  • Texa Poland
  • #3
    ptaszek1975
    Level 30  
    Sprawdź pod ciśnienia.
  • #4
    Tony J.
    Level 20  
    Jakie podciśnienia, widzisz że mietek na commonrailu?
    Paweł ma rację kończy się pompa CR
  • #5
    luki1979
    Level 14  
    Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
  • #6
    wopor
    Level 32  
    Panowie mówicie o elementach które najmniej sie psują, jakie ciśnienie na niskim? jaki przebieg? jak ponad 100kkm to czyszczenie turbinki i dolotu z zaworem erg włącznie, proste ale bbbrudna robota, czujniki prędkości obrotowej wału i wałka rozrządu ,może cosik pośniedziało i jak sie nagrzeje rozszerzy to niestyka,cisnienie na wysokim musi być min na rozruchu 150 bar. A oddzielna sprawą jest jakość paliwa i tankowanie nawet na renomowanych niby stacjach też nie gwarantuje jakośći tam tez pracują pomysłowi.pozdrawiam isukcesów zyczę
  • #7
    momik12
    Level 31  
    wopor wrote:
    ,cisnienie na wysokim musi być min na rozruchu 150 bar.

    chłopie to nie TDI
  • #8
    L9637D
    Level 13  
    Popieram LUKI1979 - pierwsze przelewy , drugi zawór Y74 regulacji ciśnienia na rurze- zobacz oring na uszczelnieniu. Co do ciśnienia startu to CDI faktycznie potrzebuje około 150bar do startu/ zobacz sobie diagnostyka cdi SPRINT12 mercdiagnose w GOOGLE / po wyjęciu zaworu regulacji ciśnienia CDI Y74 ,jeżeli faktycznie poleciała pompa wysokiego ciśnienia zobaczysz sporą ilość przyklejonych metalowych opiłków
  • #9
    Gerri
    Mercedes specialist
    wopor wrote:
    jaki przebieg? jak ponad 100kkm to czyszczenie turbinki i dolotu z zaworem erg włącznie


    A co ma turbinka i EGR do odpalania?

    wopor wrote:
    cisnienie na wysokim musi być min na rozruchu 150 bar.


    Literatura producenta podaje 120

    Dodano po 2 [minuty]:

    L9637D wrote:
    zobacz oring na uszczelnieniu.


    Oringi najbardziej dają się we znaki przy "zimnym" odpalaniu - ten na zimno pali dobrze.
  • #10
    diagnosta.mb
    Level 12  
    Strasznie się męczycie , a ja chciałbym wiedzieć co właściciel sprawdził do tej pory bo to temat na dwie godziny.....
  • #11
    folcrum
    Level 10  
    Witam wszystkich i dziękuje za próbę pomocy przy moim problemie , który okazał się banalny lub zlekceważony przez diagnozę ( kts i st 2000 ),a przyczyna to----zbyt mocno naciągnięta linka gazu. Pozdrawiam