Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes 202 2.2 CDI problem z zapaleniem

folcrum 25 May 2008 11:42 7390 10
Texa Poland
  • #1
    folcrum
    Level 10  
    Zimny zapala bez problemu-ciepły duży problem z zapaleniem ,dłuuugo trzeba kręcic i jeszcze jeden problem po naciśnięciu hamulca na luzie spadają obroty (skrzynia automat)
  • Texa Poland
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Jaki przebieg? Nie chcę być złym prorokiem, ale może kończyć się pompa!
  • Texa Poland
  • #3
    ptaszek1975
    Level 30  
    Sprawdź pod ciśnienia.
  • #4
    Tony J.
    Level 20  
    Jakie podciśnienia, widzisz że mietek na commonrailu?
    Paweł ma rację kończy się pompa CR
  • #5
    luki1979
    Level 14  
    Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
  • #6
    wopor
    Level 32  
    Panowie mówicie o elementach które najmniej sie psują, jakie ciśnienie na niskim? jaki przebieg? jak ponad 100kkm to czyszczenie turbinki i dolotu z zaworem erg włącznie, proste ale bbbrudna robota, czujniki prędkości obrotowej wału i wałka rozrządu ,może cosik pośniedziało i jak sie nagrzeje rozszerzy to niestyka,cisnienie na wysokim musi być min na rozruchu 150 bar. A oddzielna sprawą jest jakość paliwa i tankowanie nawet na renomowanych niby stacjach też nie gwarantuje jakośći tam tez pracują pomysłowi.pozdrawiam isukcesów zyczę
  • #7
    momik12
    Level 31  
    wopor wrote:
    ,cisnienie na wysokim musi być min na rozruchu 150 bar.

    chłopie to nie TDI
  • #8
    L9637D
    Level 13  
    Popieram LUKI1979 - pierwsze przelewy , drugi zawór Y74 regulacji ciśnienia na rurze- zobacz oring na uszczelnieniu. Co do ciśnienia startu to CDI faktycznie potrzebuje około 150bar do startu/ zobacz sobie diagnostyka cdi SPRINT12 mercdiagnose w GOOGLE / po wyjęciu zaworu regulacji ciśnienia CDI Y74 ,jeżeli faktycznie poleciała pompa wysokiego ciśnienia zobaczysz sporą ilość przyklejonych metalowych opiłków
  • #9
    Gerri
    Mercedes specialist
    wopor wrote:
    jaki przebieg? jak ponad 100kkm to czyszczenie turbinki i dolotu z zaworem erg włącznie


    A co ma turbinka i EGR do odpalania?

    wopor wrote:
    cisnienie na wysokim musi być min na rozruchu 150 bar.


    Literatura producenta podaje 120

    Dodano po 2 [minuty]:

    L9637D wrote:
    zobacz oring na uszczelnieniu.


    Oringi najbardziej dają się we znaki przy "zimnym" odpalaniu - ten na zimno pali dobrze.
  • #10
    diagnosta.mb
    Level 12  
    Strasznie się męczycie , a ja chciałbym wiedzieć co właściciel sprawdził do tej pory bo to temat na dwie godziny.....
  • #11
    folcrum
    Level 10  
    Witam wszystkich i dziękuje za próbę pomocy przy moim problemie , który okazał się banalny lub zlekceważony przez diagnozę ( kts i st 2000 ),a przyczyna to----zbyt mocno naciągnięta linka gazu. Pozdrawiam