Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Generator hho - wodór z wody dodany do paliwa - "Gas Br

wyszpa 04 Sie 2011 07:51 571355 1889
  • #991
    Artur k.
    Admin grupy audio
    Co do filmiku - po kolei:

    W jakim celu instalacja pobierająca max 10A (taki zakres ma amperomierz), zabezpieczona jest bezpiecznikiem o aż dwukrotnie większym nominale - 20A? Taki bezpiecznik w praktyce nie zabezpiecza przed niczym.

    Dalej - nie widzę sensu instalowania zaworu zwrotnego na wężu doprowadzającym gaz. Zawór zwrotny z pewnością przepuszcza gaz w kierunku od generatora do silnika (tylko w tę stronę ma to sens), tyle że w dalszej części filmu jest mowa o dodatkowych wlotach powietrza wysysanego z generatora przez (jak mi się wydaje) podciśnienie powstające w układzie dolotowym. Wniosek z tego jest taki, że zawór zwrotny jest cały czas otwarty - więc po co on tam jest? Ten generator nie robi w tym momencie nic innego, jak dostarcza "lewe" powietrze.
    Co się stanie, gdy takie lewe powietrze dostarczymy za przepływomierzem? Ekspertem nie jestem, ale moim zdaniem mniej powietrza przepłynie przez przepływomierz, zaś komputer w efekcie zmniejszy dawkę paliwa próbując utrzymać optymalny skład mieszanki. Mniejsza dawka paliwa = mniejsze spalanie, niestety miej paliwa, to też mniej mocy.

    Na koniec pozwolę sobie na mini stenogram końcówki filmu:
    "Wskaźnik diodowy, czyli zielona dioda, pokazująca nam... która świeci się zawsze i pokazuje nam aeee poziom yyy płynu yyy. Żółta lekko się żarzy, czyli, że mamy... czasami ekhm (chrząknięcie), czasami bardzo ciemno świeci, bardzo niewidocznie. Czerwona zapala się tylko wtedy, kiedy jest przekroczone napięcie, czyli np. jest przeładowany akumulator."

    Z powyższego znane jest przeznaczenie tylko i wyłącznie diody czerwonej. Żółta się żarzy, a czasami bardzo ciemno świeci - nie wiadomo po co, zaś zielona pokazuje poziom płynu i świeci się zawsze - czyli też tak naprawdę nie wiadomo po co ona jest i co wskazuje. Świeci się zawsze, czyli nawet wtedy, gdy płynu nie ma. Zresztą na pokazanych wcześniej "bebechach" generatora nie widać żadnego czujnika poziomu płynu, a na innym filmie tego samego autora możemy znaleźć informację iż zielona dioda pokazuje, że generator jest prawidłowo podłączony - czyli jest to po prostu kontrolka zasilania, a nie żaden wskaźnik poziomu płynu!
    http://www.youtube.com/watch?v=33ddov8NPaM&feature=player_embedded

    Poza tym - wszelkiej maści wskaźniki są po to, by na bieżąco pokazywać stan pracy urządzenia. Na co komu wskaźnik, którego nie widać, bo znajduje się pod maską?

    To wszystko się kupy nie trzyma, ale z jednym się zgodzę - konstruktor znalazł rozwiązanie na rosnące ceny paliw - na paliwo do własnego samochodu, pieniądze zarabia naciągając innych, wciskając im pod pozorem oszczędności nie działające urządzenie. To się nazywa oszustwo, po prostu!
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • #992
    buforacces
    Poziom 10  
    Jak człowiek który nie wie do czego służy zawór zwrotny i jeszcze lepiej nie widzi sensu jego stosowania może wypowiadać się na fachowym forum. Podpowiedzią niech będzie że przy instalacjach gazowych w samochodach LPG stosuje się właśnie ze względów bezpieczeństwa zawory zwrotne. Jak można zarzucać komuś oszustwo nie mając nigdy do czynienia z generatorami HHO i najwyraźniej nie mając pojęcia jak działa o czym świadczy brak elementarnej wiedzy odnośnie stosowania zaworu zwrotnego w instalacjach gazowych. Może dość już tych kompromitacji. Panie administratorze zarzucanie komuś oszustwa podczas gdy około 50 osób jeździ na tzw "termosowych" generatorach HHO i bardzo je sobie chwalą ma się do naruszania czyiś dóbr osobistych. Panie Administratorze jak to się w ogóle ma do ogólnie przyjętych zasad etycznych i cywilizacyjnych, pomijając już kompletną nieznajomość tej technologii przez wypowiadającego się na tym forum i szkalującego czyjeś dobre imię.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • #993
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  
    buforacces_ chwalą sobie powiadasz, twoje termosy ? Mam taki sam, i to bez LEDów, elektrod i rurek. Też sobie go chwalę, bo bardzo długo utrzymuje ciepło nalanej do niego kawy, i jest nie tłukący :D . Gdzie sa ci zadowoleni z twej instalacji ??? Jakoś nie widać ich tu na Forum, by poświadczyli to ,,zadowolenie" z twego produktu generatora HHO :D . Tylko mi tu nie ,,kloń" i nie podszywaj się pod swych ,,klientów" :!:
    O kwestiach technicznych przestałem pisać, bo wszystko w zasadzie zostało tu powiedziane, i wiadomo jest -co to jest, czyli nic. I nie uprawiaj tu reklamy, jak w poprzednim poście, bo NIKT tutaj tego nie kupi, a raczej bedziesz (i słusznie) piętnowany jako OSZUST :!: i narażony na pośmiewisko.
    Gdyby ,,offtopy" polityczne nie były tu zabronione, podpowiedział bym ci, na łamach jakich mediów powinieneś sie ogłaszać :cry:

    Uważaj, chłopie na siebie, bo ludzie rzeczywiście robią sie nerwowi, i sądze, że wkrótce ktoś powoła biegłego z zakresu mechaniki pojazdowej, stwierdzone zostanie co i jak, sprawa trafi do odpowiedniej Instancji, a wtedy termosy przydadzą ci się zgodnie z ich przeznaczeniem.
  • #994
    Artur k.
    Admin grupy audio
    buforacces napisał:
    Podpowiedzią niech będzie że przy instalacjach gazowych w samochodach LPG stosuje się właśnie ze względów bezpieczeństwa zawory zwrotne.

    No właśnie, w celach bezpieczeństwa, bo występują tam duże ciśnienia! A Twój do czego służy? Jedyną drogą ujścia gazu z termosu jest wąż, którym doprowadza się go do układu dolotowego powietrza. Czyli zawór ten jest zawsze otwarty, w dodatku otwiera go podciśnienie, więc nawet gdy Twój generator jest wyłączony, to i tak zawór jest otwarty i zasysa lewe powietrze przez termos.
    Wniosek jest prosty - zawór nie służy niczemu poza jednym - poważniej brzmi i budzi respekt wśród ludzi nie technicznych. Zamontuj tam jeszcze reduktor - w instalacji LPG również jest, a i będzie brzmiało jeszcze poważniej.

    Już wyjaśniłem jak to działa - dodajesz lewe powietrze za przepływomierzem, więc mniej powietrza "leci" przez sam przepływomierz. Układ sterujący wtryskiem "myśli", że mieszanka jest zbyt bogata i zmniejsza dopływ paliwa - stąd oszczędność. Da się ten układ wyregulować tak, że nie będzie to zbytnio zauważalne przez użytkownika pojazdu, zwłaszcza jeśli zawór zwrotny zasysający lewe powietrze otworzy się dopiero przy określonym "ssaniu", czyli przy mocniej wciśniętym pedale gazu.
    Problem w tym, że w ten sposób podcinasz silnik i z nowoczesnego samochodu o dobrych osiągach, robisz fiata 126p.

    Daj sobie spokój chłopie, tu naprawdę są ludzie, którzy wiedzą jak działa samochód.
  • #995
    buforacces
    Poziom 10  
    Musiał byś mieć taki generator aby zrozumieć jak działa. Wykonaj chociaż jeden to może zrozumiesz, ale bez instrukcji nawet nie ruszysz a generator nie zadziała. Trzeba wiedzieć jak to się uruchamia i jak buduje. Trzeba dysponować wiedzą, której nie masz więc po co zabierasz głos i wprowadzasz w błąd prawdziwych zainteresowanych. Co do znajomości samochodów jak ktoś nie wie jaką rolę pełni zawór zwrotny w instalacjach gazowych i LPG niech lepiej się nie wypowiada bo prawdziwi fachowcy pokładają się ze śmiechu o czym świadczy szereg telefonów jakie otrzymałem.
  • #996
    keseszel
    Poziom 26  
    buforacces - facet, czytam twoje wypowiedzi i po prostu nie wyrabiam. Bredzisz i pleciesz coś bez ładu i składu, a jak Krzysztof Kamienski podsumował krótko twoje żałosne wypociny to nagle został oskarżony o zastraszanie i inne? Facet, jeszcze troche i od Żydów go zaczniesz wyzywać. Psujesz tylko to forum, a twoje miejsce powinno byc w psychiatryku.
  • #997
    Artur k.
    Admin grupy audio
    buforacces napisał:
    wprowadzasz w błąd prawdziwych zainteresowanych.

    To Ty wprowadzasz w błąd! Mnie wystarczy wiedzieć z grubsza jak działa samochód i jego poszczególne systemy. Do mechanika mi daleko, ale ogólne pojęcie mam i nie dam się nabrać na dyrdymały jakie wypisujesz na swojej stronie oraz tu. Ty się gubisz w zeznaniach odnośnie funkcji diod w Twoim generatorze, a chcesz nas tu uczyć jaką to wspaniałą, magiczną technologię sprzedajesz?

    Takie rzeczy możesz wciskać komuś, kto nie umie zmienić koła w samochodzie, ale nie nam!
    I przestań powoływać się na instalację LPG - napisałem Ci, zamontuj reduktor, w LPG też występuje. Twojemu "wynalazkowi" daleko do LPG, ale reduktor nie zaszkodzi :D

    buforacces napisał:
    Krzysztof Kamieński próbuje nawet zastraszać przedsiębiorców i o to mamy niezbity dowód na działanie antyspołeczne i oczywiście anty-Polskie nie mówiąc już działaniu anty-cywilizacyjnym.

    A jesteś przedsiębiorcą i legalnie prowadzisz swoją działalność? Czekaj, niech znajdę 400zł do wydania na głupoty, to kupię od Ciebie ten generator, będę miał namiar na "firmę" i sprawdzę co to za działalność prowadzisz (pamiętaj, że informacja na ten temat jest dostępna dla każdego za niewielką opłatą - ok. 50zł). A jeśli Urząd Skarbowy się tym zainteresuje przede mną?
  • #998
    fafner
    Poziom 11  
    buforacces napisał:
    Musiał byś mieć taki generator aby zrozumieć jak działa. Wykonaj chociaż jeden to może zrozumiesz, ale bez instrukcji nawet nie ruszysz a generator nie zadziała. Trzeba wiedzieć jak to się uruchamia i jak buduje. Trzeba dysponować wiedzą, której nie masz więc po co zabierasz głos i wprowadzasz w błąd prawdziwych zainteresowanych. Co do znajomości samochodów jak ktoś nie wie jaką rolę pełni zawór zwrotny w instalacjach gazowych i LPG niech lepiej się nie wypowiada bo prawdziwi fachowcy pokładają się ze śmiechu o czym świadczy szereg telefonów jakie otrzymałem.


    Witam.

    Kolego @buforacces czy mógłbyś napisać równanie chemiczne elektrolizy roztworu wodorotlenku sodu i napisać czy produkty takiej reakcji są w równowadze stechiometrycznej, prawdopodobnie takiego wodorotlenku używasz w swoim "HHO"
    Pytam z ciekawości bo z twojego postu wynika że elektrolizę przeprowadzasz inaczej, w sposób wiadomy tylko sobie.
  • #999
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  
    buforacces napisał:
    Musiał byś mieć taki generator aby zrozumieć jak działa. Wykonaj chociaż jeden to może zrozumiesz, ale bez instrukcji nawet nie ruszysz a generator nie zadziała. Trzeba wiedzieć jak to się uruchamia i jak buduje. Trzeba dysponować wiedzą, której nie masz więc po co zabierasz głos i wprowadzasz w błąd prawdziwych zainteresowanych. .


    James Bond, bo ze śmiechu padnę :D Sprzedaje tajemnicę równania Faradaya :D
    A co do twej konstrukcji, ,,Inżynierze" (!), to raczej szybko zmień ten termos na obudowe filtra do wody, z tego prostego powodu, że obudowa termosu jak i jego wnętrze jest wykonane ze stopów aluminium wchodzących w reakcje z wodorotlenkiem potasu lub sodu, dziury wyżarte bedą po tygodniu, to raz, a dwa TERMOS siłą rzeczy jest na potencjale masy i za dodatkową elektrodę robi :D. Może tutaj wlasnie tkwi twa WIELKA TAJEMNICA STRASZLIWEJ ELEKTROLIZY ??

    Lepiej już oszukuj ludzi, sprzedając im chińskie zegarki LEDowe jako detektory ENERGII ORGONU - sprawa nie do wykrycia i reklamacji :D

    PS. Gdybyś tak nachalnie się tu nie reklamował, to gotów bym cię posądzić o to, że próbujesz urządzić tu kabaret, ale tak tylko jedno przychodzi mi do głowy - debil, który do kryptoreklamy wybrał wyjątkowo nie sprzyjające mu Forum, bo FACHOWE !!!! :cry:
  • #1000
    Artur k.
    Admin grupy audio
    Krzysztof, nie każdy termos jest metalowy wewnątrz. Ja mam taki, który ma tylko metalową obudowę. W środku jest dość gruby, szklany wkład z podwójnymi ściankami, pomiędzy ściankami jest przestrzeń. Nie wiem czym jest wypełniona, albo jakimś gazem, albo po prostu jest tam próżnia.
    Poza tym - termos z aluminium? Chyba niekoniecznie, aluminium jest dobrym przewodnikiem ciepła i na dodatek się utlenia. Tu powinna być stal nierdzewna, jest w miarę obojętna chemicznie, albo lepiej, jak w moim termosie - szkło.
  • #1001
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  
    artur448 napisał:
    powiem więcej .... postawa panów, którzy negują te urządzenia jest mi na rękę, gdyż inni nie wybiorą tego kierunku swojego rozwoju
    :arrow: :arrow: :arrow: raczej niedorozwoju :D

    ArturzeK_ dokonałem dziś wnikliwych badań TERMOSU, służącego w/w OSZUSTOWI do skonstruowania GENERATORA HHO (ohh :cry: ) . Tak wiec inkryminowany termos nie posiada naczynia Devara (prozniowego) tylko aluminiowy zbiornik wewnetrzny, oraz izolacje termiczna ze spienionego tworzywa sztucznego. Obudowa również aluminiowa, metalicznie połączona z wewnętrznym zbiornikiem. Pomierzone omomierzem, zresztą to widać. Natomiast w nakrętce - filiżance jest sporo miejsca na zainstalowanie LEDow & WTE (Wypasionej Tajnej Elektroniki :D )
    Pozdrawiam
  • #1003
    Rzuuf
    Poziom 43  
    Arturze k. !
    Skąd my to znamy?
    Jeśli fakty przeczą idei "HHO", to tym gorzej dla faktów!
    Jeśli fizyka wyklucza sukces "HHO", to tym gorzej dla fizyki.
    Niepoprawni, lecz niedouczeni Entuzjaści dawno już mieli możliwość poczytania na Elektrodzie, jak wygląda bilans energetyczny ich "wynalazku" - nikt się nie odniósł do przytoczonych wyliczeń, oni mają swoją "idee fix" i dla niej wierzą nawet w "alternatywną tabliczkę mnożenia".
    Tu widzę podstawową sprzeczność:
    - są ludzie, którzy chętnie dostrzegają zjawiska niezgodne z ich znajomością fizyki - dla nich są to "cuda", które wymagają zaprzeczenia stosowalności fizyki,
    - ci sami ludzie chcą aby ten ich "cud" był powtarzalny - więc domagają się jego techologiczności - czyli stosowalności fizyki!

    HHO nie jest jedyną "wiarą w cuda", na której sprytni oszuści kręcą interes ...
  • #1004
    000andrzej
    Poziom 37  
    Rzuuf napisał:
    ...Jeśli fizyka wyklucza sukces "HHO", to tym gorzej dla fizyki...

    Sukces w rozumieniu sensu ekonomicznego stosowania, zgodnie z zasadą zachowania energii. Bo elektrolizę oczywiście znamy od wieków.
  • #1005
    jankolo
    R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Pozwalam sobie zamieścić następujący link:
    http://wiki.answers.com/Q/How_does_a_HHO_generator_work_on_vehicles
    opisujący rzeczywistość mniejszych kosztów paliwa przy zastosowaniu samochodowego generatora hho. Zwracam uwagę na końcówkę artykułu, którą zacytuję:

    Cytat:
    There is even a million dollar challenge to demonstrate a working HHO device which improves fuel economy that has gone unclaimed for several years.


    A więc wszyscy posiadający samochody z hho które przyniosły oszczędności paliwa do boju! Milion dolarów czeka na Was, a nie wymaga to żadnego wysiłku. Wystarczy przedstawić samochód którym jeździcie!
  • #1006
    saskia
    Poziom 38  
    Ten artykul takze jest niescisly.
    Dotyczy on tylko paliw aktualnie uzywanych i spalania go w silnikach.
    Jak wiadomo caly proces spalania zalezy od rodzaju paliwa i dodatkow w nim zawartych, np. przeciwstukowych.
    Sam fakt ze paliwo zmienia "wlasciwosci" po dodaniu roznych dodatkow swiadczy o tym ze mozna spalaniem manipulowac podobnie jak dziala system oktanowy i cetanowy w roznego typu silnikach w polaczeniu z czsem zaplonu, oraz zamkniecia i otwarcia zaworow.
    Nie jestem za HHO , ale tez nie sadze aby byly tak naprawde niezbite dowody na to ze HHO na 100% nie dziala.
    W osadzaniu tego wole poczekac, a ze temat jest obecnie w dziale zblizonym znaczeniowo do "Hyde Park-u" wiec czemu by nie pozwolic zapalencom wymiany informacji.
    Jest taki powiedzenie "czasami nie zawadzi jak glupszy doradzi" i wiem z doswiadczenia ze sie sprawdza i ulatwia zycie.
  • #1007
    fafner
    Poziom 11  
    saskia napisał:
    Ten artykul takze jest niescisly.
    Dotyczy on tylko paliw aktualnie uzywanych i spalania go w silnikach.
    Jak wiadomo caly proces spalania zalezy od rodzaju paliwa i dodatkow w nim zawartych, np. przeciwstukowych.
    Sam fakt ze paliwo zmienia "wlasciwosci" po dodaniu roznych dodatkow swiadczy o tym ze mozna spalaniem manipulowac podobnie jak dziala system oktanowy i cetanowy w roznego typu silnikach w polaczeniu z czsem zaplonu, oraz zamkniecia i otwarcia zaworow.


    Jeżeliby generator HHO zasilono z zewnętrznego układu (np. z "baterii słonecznych" na dachu samochodu) to ma to sens jako dodatek.

    Temat traktuje o zasilaniu HHO z układu wewnętrznego czyli dodatkowego obciążenia dla układu zasilania. Przyjmując że pobiera z takiego układu 400W, gazy powstałe ze spalenia w cylindrach powinny pokryć te 400W + 0,∞W aby mówić o zysku, a to już nazywa się perpetum mobile.

    saskia napisał:
    ale tez nie sadze aby byly tak naprawde niezbite dowody na to ze HHO na 100% nie dziala


    Jest jeden dowód:
    -zasada zachowania energii
  • #1008
    000andrzej
    Poziom 37  
    saskia napisał:
    ... ale tez nie sadze aby byly tak naprawde niezbite dowody na to ze HHO na 100% nie dziala...


    Tak samo jak nie ma niezbitych dowodów w 100%, że któreś jabłko z drzewa nie poleci do góry.
    Możemy tylko powiedzieć - jak do tej pory w 100% żaden generator nie działa ze sprawnością >1 i analogicznie - jak do tej pory 100% jabłek spadło na ziemię.
  • #1009
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #1010
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  
    degename napisał:
    A jaką wydajność będzie miała wytwornica hho korzystająca z ogniw słonecznych? Czy choć trochę spadnie spalanie jeśli ogniwa będą ułożone na całym dachu auta?

    Przepraszam, gównianą :cry: szczególnie w zastosowaniu do elektrolizy i produkcji tego nieszczęsnego tlenowodoru. Po stokroć lepiej użyć ogniw fotowoltaicznych do doładowywania baterii samochodu hybrydowego. Takie eksperymenty robili ludzie z Priusami w USA i Kanadzie, i w/g ich relacji powoduje to oszczędności paliwa rzędu 10% podczas bardzo słonecznych dni.
  • #1011
    saskia
    Poziom 38  
    fafner napisał:
    saskia napisał:
    Ten artykul takze jest niescisly.
    Dotyczy on tylko paliw aktualnie uzywanych i spalania go w silnikach.
    Jak wiadomo caly proces spalania zalezy od rodzaju paliwa i dodatkow w nim zawartych, np. przeciwstukowych.
    Sam fakt ze paliwo zmienia "wlasciwosci" po dodaniu roznych dodatkow swiadczy o tym ze mozna spalaniem manipulowac podobnie jak dziala system oktanowy i cetanowy w roznego typu silnikach w polaczeniu z czsem zaplonu, oraz zamkniecia i otwarcia zaworow.


    Jeżeliby generator HHO zasilono z zewnętrznego układu (np. z "baterii słonecznych" na dachu samochodu) to ma to sens jako dodatek.

    Temat traktuje o zasilaniu HHO z układu wewnętrznego czyli dodatkowego obciążenia dla układu zasilania. Przyjmując że pobiera z takiego układu 400W, gazy powstałe ze spalenia w cylindrach powinny pokryć te 400W + 0,∞W aby mówić o zysku, a to już nazywa się perpetum mobile.

    saskia napisał:
    ale tez nie sadze aby byly tak naprawde niezbite dowody na to ze HHO na 100% nie dziala


    Jest jeden dowód:
    -zasada zachowania energii

    Zasada zachowania energii to potwierdzi.
    Moze przeczytaj moj post jeszcze raz , pozniej jeszcze pare razy i jak poczytaz uwaznie moze znajdziesz wyjasnienie!
  • #1012
    jacckdaniels
    Poziom 2  
    Zasada zachowania energii jest ogólnie bardzo dobrze znana i nikt jej nie podważa, ale jeśli doda się np. zwykłej soli do wody jej przewodność znacznie wzrasta co pokazywane jej przecież w czasie doświadczeń szkolnych nawet w gimnazjach. Więc po co ta cała zawierucha i jak przeczytałem nawet obelgi wobec kogoś kto wykorzystuje zjawisko w elektrolizie wody znane od dawna. Nie ma mowy o oszustwie ten buforacces ma całkowita rację. Ja wykładam jeden z przedmiotów ścisłych i takie pomawianie człowieka jest wysoce niestosowne i nie na miejscu, zwłaszcza że wystarczy udać się do pierwszej placówki naukowej i zapytać. Jeśli chodzi dalej o spowodowanie wydzielania się wodoru z wody nawet bez elektrolizy to wystarczy wykonać poniższe doświadczenie które podaję w linku i samemu się przekonać. Wcale nie trzeba nawet stosować elektrolizy aby uzyskiwać wodór i jak najbardziej na nim jeździć a raczej posłużyć się nim jak paliwem choćby w zastosowaniu do silnika samochodu.

    http://www.youtube.com/watch?v=iO5p0RIiZs0
  • #1013
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  
    Jasne, Jacuś, słusznie, dodanie soli, jak najbardziej powoduje wzrost konduktywności wody. Proces elektrolizy jest także powszechnie znany, a co do zasilania silnika wewnętrznego spalania wodorem, to po zachowaniu pewnych uwarunkowań też jest to możliwe. Tylko teraz, weź sobie kalkulator, ,,Wykładowco Nauk Scisłych" :D i wylicz, choć wątpię, czy potrafisz, sprawność powyższych układów.
    Zresztą Kol_ Jankolo umieścił tu streszczenie i przetłumaczenie prostego tekstu : Milion Dolarów Czeka :D. Choćby na ciebie, klonie Bufocraccesa :D

    PS. Co do linka ; Doskonale wiem, że gdybym umiescił w bagażniku wielką banię z kwasem np. solnym i łopatą sypał do tego opiłki cynkowe, to może wytworzył bym ilość wodoru do zasilenia silnika. Równie dobrze mógłbym tam umieścić wytwornicę acetylenu z karbitu i wody, i jeszcze wapno bym sprzedawał :D
    Reszta w postach powyżej.
  • #1014
    jacckdaniels
    Poziom 2  
    Co to za nie naukowy język ? Nie "energetycznośi "tylko przewodzenia prądu. Proszę udać się do pierwszej napotkanej uczelni lub pracowni fizyki i chemii . Bo widzę że kolega mi nie wierzy. Proszę więc samemu zapytać a nie wypisywać bzdury. Proszę patrzeć uważnie na prezentowane doświadczenia i się skupić.
    http://www.youtube.com/watch?v=4lfE0h4PiRQ
  • #1015
    Artur k.
    Admin grupy audio
    jacckdaniels napisał:
    ale jeśli doda się np. zwykłej soli do wody jej przewodność znacznie wzrasta co pokazywane jej przecież w czasie doświadczeń szkolnych nawet w gimnazjach.

    Ano... ale w gimnazjum uczą też, że wzrost konduktywności spowoduje wzrost prądu płynącego w obwodzie, czyli większe obciążenie alternatora, a co za tym idzie - również silnika i dalej - większe spalanie. Żeby to miało szansę działać, to musiałoby dostarczyć paliwa zdolnego pokryć zapotrzebowanie związane z wytwarzaniem samego wodoru i plus jeszcze słynne 40% oszczędności na benzynie. Czyli urządzenie w najlepszym wypadku (zakładając warunki idealne) musiałoby pokryć 140% zapotrzebowania na energię - 100% na zużycie własne i dołożyć jeszcze 40% żeby o tyle zmniejszyć zużycie paliwa.
    Gdzie tu masz całkowitą zgodność z zasadą zachowania energii? Zgodność byłaby wtedy, gdyby całość układu dostarczała tyle energii w dowolnej formie (lub formach), ile pobiera w innej formie (lub formach). Tu zaś ewidentnie mamy przyrost i to całkiem spory.

    jacckdaniels napisał:
    Ja wykładam jeden z przedmiotów ścisłych

    Na Wyższej Uczelni Fizyki Alternatywnej?
    Lepiej chyba będzie dla wszystkich jeśli zajmiesz się czymś innym, bo póki co to niczego nowego nie odkryłeś, a co gorsza masz problemy z podstawowymi działaniami matematycznymi i podstawowymi prawami Fizyki.

    Ciekawostka - na youtube można znaleźć filmik w 19 częściach jak facet buduje, testuje i na koniec instaluje generator w samochodzie jeep, szkoda tylko, że nie ma dalszych części w których pokazuje działanie tegoż wynalazku w samochodzie. Wygląda to dość wiarygodnie, jednak obejrzałem to kilka razy i nie mogę zrozumieć jakim cudem przy uruchomionym silniku uzyskuje dwukrotnie większą wydajność produkcji gazu w jednostce czasu. Na dowód działania urządzenia mierzy czas wyparcia wody z butelki 1l przez gaz. Zasilając urządzenie z akumulatora znajdującego się w samochodzie, butelka napełnia się gazem w ok. 3.5 min, zaś po uruchomieniu silnika w ok. 1.5 min.
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że akumulator jest już trochę zużyty i nie ma swojej pojemności, przez co dość szybko się wyładowuje przy obciążeniu prądem ok. 30A. Drugi problem, to woda z dodatkiem sody spożywczej - gaz się wytworzy tyle że w większości będzie to dwutlenek węgla, co mogłoby tłumaczyć brak kolejnych części. Na dwutlenku węgla samochód nie pojedzie.
  • #1016
    jacckdaniels
    Poziom 2  
    Oj faktycznie to prawda co zaczynają mówić o tym forum. Tutaj się nie uczy tylko przekłamuje naukę. Czy Ci nieodpowiedzialni ludzie nie mają oczu i uszu i nie widzą co dziecko z gimnazjum pokazuje w doświadczeniu na zamieszczonym filmie w moim wcześniejszym poście. Administrator powinien tutaj wezwać specjalistę i który pomógł by mu usunąć wszystkie śmieci.
  • #1017
    tulonr1
    Poziom 10  
    Drogi wykładowco nauk ścisłych a uczysz Ty swoich słuchaczy o:
    Prawie Hessa
    [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Lavoisiera-Laplace'a]Prawie Lavoisiera-Laplace'a[/url]
  • #1018
    Artur k.
    Admin grupy audio
    jacckdaniels napisał:
    Tutaj się nie uczy tylko przekłamuje naukę.

    Absolutna racja! Kolega jak rozumiem mówi o sobie.
    Przekłamaniem nauki jest twierdzenie, że z elektrolizy wody można uzyskać więcej energii, niż się w tę elektrolizę wkłada. Po prostu nie pozwala na to zasada zachowania energii.
    Jak ktoś, kto twierdzi, że jest wykładowcą, może takie rzeczy pisać...
    To tylko w tym dziale forum takie teorie przechodzą bez ostrzeżenia za pisanie porad bez sensu ;)
  • #1019
    jankolo
    R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    jacckdaniels: temat nie dotyczy dowolnych metod wytwarzania wodoru tylko bardzo określonej metody i bardzo określonego zastosowania. Proszę więc o powstrzymanie się od wypisywania postów nie związanych z tematem jak i wskazywanie filmików takoż z tematem nie związanych.
  • #1020
    Krzysztof Kamienski
    Poziom 43  
    Artur k. napisał:
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że akumulator jest już trochę zużyty i nie ma swojej pojemności, przez co dość szybko się wyładowuje przy obciążeniu prądem ok. 30A. Drugi problem, to woda z dodatkiem sody spożywczej - gaz się wytworzy tyle że w większości będzie to dwutlenek węgla, co mogłoby tłumaczyć brak kolejnych części. Na dwutlenku węgla samochód nie

    Może dodał drugi alternator ? To z jego punktu widzenia miało by sens.

    Dodano po 11 [minuty]:

    Artur k. _ Offtopic -
    Napisz jeszcze, że nie Palisz, nie Pijesz i nie Pi........lisz, to za sam Spokój tutaj na Forum, do Nieba prosto pójdziesz :D
    Na marginesie, już otrzymuje maile od rozgniewanego Pana Bufocraccesa alias Jacckadanielsa z ostrzeżeniami i zapowiedzią skierowania przeciwko mnie sprawy w Sądzie popartej opinią 45 świadków szczęśliwie podróżujących na ,,,termosoelektrolizosilnikach" produkcji Wzmiankowanego :D
    Istny kabaret :D