Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Galant - problem z podłączeniem radia.

27 Maj 2008 20:04 4134 10
  • Poziom 9  
    Witam. Próbuję podłączyć radio w mitsubishi galant, mam wiązkę z przewodami, odnalazłem już wszystkie głośnikowe, mam też zero i te z napieciami( ten z ciągłym i z zależnym od stacyjki), lecz po podłączeniu według oznaczeń do kostki ISO z zasilaniem, radio włącza się na 3-5 sekund po czym się wyłącza. Podłączałem kilka modeli odtwarzaczy i z każdym jest to samo. Co może być przyczyną takiego stanu?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 16  
    Witam najlepiej idź do sklepu podaj model auta i kup przejściówkę na iso.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 9  
    Problem jest w tym że ja nie mam żadnych kostek wychodzących z wiązki a w wiązce jest z 16 przewodów i musiałem dochodzić po kolorach i miejscach wyprowadzeń który jest od czego i po tej całodzinnej zabawie i tak nie chce działać. Myślę że problem tkwi w prądzie ale na razie sam nic nie mogę wymyślić co zmienić aby działało.
  • Poziom 26  
    Ja proponuje podłączyć się bezpośrednio pod zasilanie zapalniczki samochodowej. Prąd pobierany przez radio na pewno instalacja wytrzyma.
    A to że radio się wyłancza po paru sekundach to wg mojego przypadku co miałem to na 80% masz źle podączone głośniki pod radio lub jakiś głośnik ma zwarcie do masy. Spróbuj odłączyć kostkę od głośników i podłączyć samo zasilanie i sprawdź.
  • Poziom 9  
    z odłączoną kostką od głośników jest cały czas to samo więc to nie głośnik
  • Poziom 9  
    na razie daje za wygraną, poprowadzę nowe przewody zasilające od bezpieczników może wtedy przestanie się wyłączać
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Witam serdecznie.Sprawdź jeszcze raz masę albo pociągnij drugą.Za często miałem przypadki, że fachowcy zamiast masy podłączali kabel od oświetlenia.Sprawdzali miernikiem więc przy małej rezystancji zarówek wychodziło im , że to wlaśnie masa.Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    i myślisz że sama masa powinna zadziałać bez dodatkowych przewodów zasilających?

    Dodano po 3 [minuty]:

    masę najlepiej pociągnąć bezpośrednio od minusa na akumulatorze czy jest inny sposób?
  • Poziom 28  
    Witam .Przewody zasilajace trudno tam skopać tak jak masę.Możesz najwyżej mieć spadek napięcia.Mialem tak w swoim aucie.Jest tam patent wyłączający radio przy kreceniu rozrusznikem.Orginalny przewód był za cienki i radio wyłączało mi się przy hamowaniu.
  • Poziom 43  
    Spokojnie posprawdzać i upewnić się czy plusy są poprawne i masa to napewno masa a nie inny sygnał. Nie zaszkodzi połączyć masę radia z najbliższą masą samochodu. A co do herezji o za cienkich przewodach to bujda, chyba że ktoś ma totalną kaszanę w instalacji. W niektórych autach plusy potrafią po kilku minutach od włączenia kluczyka znikać ale to łatwo sprawdzić prostą żaróweczką, podobnie jak masę, i to właśnie żarówką a nie woltomierzem bo to potrafi zmylić.


    SławeK
  • Poziom 9  
    Pociągnąłem drugą masę i na razie jest ok, więc nic więcej nie będę kombinować do czasu aż kupię lepszy sprzęt audio, dzięki wszystkim za pomoc.

    Dodano po 2 [minuty]:

    I tym optymistycznym akcentem zamykam temat.