Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyj±tek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renualt Espace lll 2,2 DCI 2002r czujnik ci¶.na magistrali

27 Maj 2008 22:08 5585 9
  • Poziom 19  
    Temat jest taki sprawdziłem testerem silnik bł±d jest od czujnika na magistrali zakłucenia działania.Auto dopiero sprowadzone jak się dodaje po mału gazu do oporu jest ok ale jak się raptownie doda do dechy to silnik zga¶nie.Bł±d idzie skasować ale po raptownym dodaniu gazu zga¶nie bł±d powraca.Teraz do panów dizlowców czy ten czujnik nadaje się do wymiany podobno jest razem z listw± w serwisie i troche kosztuje ale nie o to chodzi,trzeba to naprawić.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemy¶le dzi¶ i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 30  
    Podaj kody błędów.
  • Poziom 30  
    to raczej nie wina czujnika, bez tego czujnika silnik pali! Zobacz jaka będzie sytuacja gdy odł±czysz czujnik. Powinna renóweczka palić. Gdy bedzie gasła nadal to wina w braku paliwa co raczej mało prawdopodobne, jak nie bedzie gasła to zawór reg ci¶nienie. I finał.
  • Poziom 17  
    Podaj dokładnie co to za defekt np "df205 1.def"
    Bo może być bł±d czujnika, a dokładnie nieodpowiednie ci¶nienie na rampie. A przyczyny trzeba wtedy szukać w rampie, wtryskiwaczach lub pompie ci¶nieniowej. Może być również zapchany filtr paliwa, co bym sprawdził w pierwszej kolejno¶ci.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 13  
    sprawdz cisnienie na magistrali testerem oczywiscie jak bedzie za duze czujnik na listwie do wymiany jest boscha i wystepuje osobno i nie w serwisie
  • Poziom 19  
    gdzie znajduje się ten zawór regulacji ci¶nienia na rampie czy gdzie¶ przed ramp±.
  • Poziom 30  
    psit napisał:
    sprawdz cisnienie na magistrali testerem oczywiscie jak bedzie za duze czujnik na listwie do wymiany jest boscha i wystepuje osobno i nie w serwisie



    A dlaczego my¶lisz ze winę za zbyt wysokie ci¶nienie na listwie ponosi czujnik? Przeciez on tylko odczytuje, a steruje zawór.
  • Poziom 32  
    Dokładnie tak czujnik tylko odczytuje zmierzone ci¶nienie a za nie odpowiadać może regulator na pompie
  • Poziom 19  
    sprawdziłem dzi¶ przy wtryskach i okazało się że leci ropa z 3 wtrysku i to może być powodem łapania błędu od ci¶nienia rail chyba będzie uszkodzony pęknięty.Ale dzięki za podpowiedzi.
  • Poziom 12  
    To witam w klubie. Mam ten sam problem. Jak się wci¶nie pedał gwałtownie silnik ga¶nie, odcina wtrysk paliwa, zapala się ikonka - układ sterowania wtryskiem. Wył±czam stacyjkę na ok. 5 sek. wł±czam i silnik znów odpala (bez rozrusznika - na biegu). Na zimnym silniku przyspiesza normalnie. Jak tylko osi±gnie 3 kreski na wy¶wietlaczu temp. płynu chłodz±cego to już nie ma jazdy. Po diagnozie na NXR wy¶wietla kod błędu DF 005 - zbyt niskie ci¶nienie paliwa. Wymiana filtru paliwa nic nie dała. W serwisie stwierdzili żeby jeĽdzić aż co¶ przestanie działać, gdyż trudno okre¶lić jednoznacznie co jest uszkodzone. Ja stawiam na regulator ci¶nienia - wbudowany w pompę. Ci¶nienie na pompie niskiego ci¶nienia można jeszcze sprawdzić 2,5 - 4 Bar (1 Bar = 1,013 Atm), ale na pompie wtryskowej to już problem 250 do 1350 Bar. Czujnik ci¶nienia jest sprawny oporno¶ć prawidłowa w stanie spoczynku czyli między stykiem 1 i 2 oraz 1 i 3 4,3 MOhma, a między 2 a 3 1050 Ohm. Rezystancja regulatora powinna wynosić 5 Ohm przy 20 stopniach Celcjusza. Jak kto¶ już rozgryzł problem prosze o post.