Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polsat cyfrowy na niefirmowym dekoderze

kamilkropka 02 Cze 2008 08:35 11703 21
  • #1 02 Cze 2008 08:35
    kamilkropka
    Poziom 11  

Witam

Jestem zielony w temacie i nie wiem czy istnieje wogole opcja zakupu samej karty polsatu cyfrowego i oddzielnie jakiegoś dekodera??

Pozdrawiam i dziekuję za informacje
    Pozdrawiam

2 21
  • #2 02 Cze 2008 08:49
    zdzichu6969
    Poziom 23  

Polsat wprowadza Nagre 3 więc nie wiadomo czy jakiś dekoder przepuści uprawnienia. Ale jak chcesz rozejrzyj sie za Fergusonami, są najlepsze :)
    Pozdrawiam.

0
  • #3 02 Cze 2008 09:06
    MIREK54
    Poziom 26  

zdzichu6969 napisał:
    Polsat wprowadza Nagre 3 więc nie wiadomo czy jakiś dekoder przepuści uprawnienia. Ale jak chcesz rozejrzyj sie za Fergusonami, są najlepsze :)
    Pozdrawiam.

Przepraszam-czy kolega wie o czym pisze???????
    w odpowiedzi proponuję przeczytać ten temat:https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic395882.htmli do wiadomości : nie ma takiej możliwości (karta stanowi parę z dekoderem-narazie).
    Powodzenia!

0
  • #4 02 Cze 2008 09:33
    maly_13
    Poziom 19  

zeby mozna bylo ogladac na innym dekoderze to kupuje sie w polsacie modul z karta i wklada do dowolnego dekodera z miejscem na modul dostepu warunkowego polsat mial problemy ostatnio wlasnie z tymi modulami ale chyba juz sobie poradzili

0
  • #5 03 Cze 2008 13:23
    eska
    Poziom 12  

a moze to byc modul aston 2.0 ?

taki jak do cyfry?

Jesli nie to gdzie mozna kupic ten modol do polsatu bo widze ze wszedzie w sklepach zawieszona sprzedaz.

i odrazu pytanie czy na tunerze technisat digicorder pojdzie karta polsatu?

0
  • #6 03 Cze 2008 16:53
    Doominus
    Poziom 34  

eska napisał:
    a moze to byc modul aston 2.0 ?
    taki jak do cyfry?