Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polsat cyfrowy na niefirmowym dekoderze

02 Cze 2008 08:35 11817 21
  • Poziom 11  
    Witam

Jestem zielony w temacie i nie wiem czy istnieje wogole opcja zakupu samej karty polsatu cyfrowego i oddzielnie jakiegoś dekodera??

Pozdrawiam i dziekuję za informacje
    Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 23  
    Polsat wprowadza Nagre 3 więc nie wiadomo czy jakiś dekoder przepuści uprawnienia. Ale jak chcesz rozejrzyj sie za Fergusonami, są najlepsze :)
    Pozdrawiam.
  • Poziom 26  
    zdzichu6969 napisał:
    Polsat wprowadza Nagre 3 więc nie wiadomo czy jakiś dekoder przepuści uprawnienia. Ale jak chcesz rozejrzyj sie za Fergusonami, są najlepsze :)
    Pozdrawiam.

Przepraszam-czy kolega wie o czym pisze???????
    w odpowiedzi proponuję przeczytać ten temat:https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic395882.htmli do wiadomości : nie ma takiej możliwości (karta stanowi parę z dekoderem-narazie).
    Powodzenia!
  • Poziom 19  
    zeby mozna bylo ogladac na innym dekoderze to kupuje sie w polsacie modul z karta i wklada do dowolnego dekodera z miejscem na modul dostepu warunkowego polsat mial problemy ostatnio wlasnie z tymi modulami ale chyba juz sobie poradzili
  • Poziom 12  
    a moze to byc modul aston 2.0 ?

taki jak do cyfry?

Jesli nie to gdzie mozna kupic ten modol do polsatu bo widze ze wszedzie w sklepach zawieszona sprzedaz.

i odrazu pytanie czy na tunerze technisat digicorder pojdzie karta polsatu?
  • Poziom 34  
    eska napisał:
    a moze to byc modul aston 2.0 ?
    taki jak do cyfry?

Człowieku trochę pomyślunku. Przecież sprzedają zestawy karta+moduł to więc jaku kupisz oddzielnie kartę ? Poza tym nie będzie działać (jest kilkanaście powodów).
  • Poziom 28