Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polsat cyfrowy na niefirmowym dekoderze

kamilkropka 02 Jun 2008 08:35 11982 21
Computer Controls
    kamilkropka
    Level 11  
    Witam

Jestem zielony w temacie i nie wiem czy istnieje wogole opcja zakupu samej karty polsatu cyfrowego i oddzielnie jakiegoś dekodera??

Pozdrawiam i dziekuję za informacje
    Pozdrawiam
  • Computer Controls
    zdzichu6969
    Level 23  
    Polsat wprowadza Nagre 3 więc nie wiadomo czy jakiś dekoder przepuści uprawnienia. Ale jak chcesz rozejrzyj sie za Fergusonami, są najlepsze :)
    Pozdrawiam.
  • Computer Controls
    MIREK54
    Level 26  
    zdzichu6969 wrote:
    Polsat wprowadza Nagre 3 więc nie wiadomo czy jakiś dekoder przepuści uprawnienia. Ale jak chcesz rozejrzyj sie za Fergusonami, są najlepsze :)
    Pozdrawiam.

Przepraszam-czy kolega wie o czym pisze???????
    w odpowiedzi proponuję przeczytać ten temat:https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic395882.htmli do wiadomości : nie ma takiej możliwości (karta stanowi parę z dekoderem-narazie).
    Powodzenia!
    maly_13
    Level 19  
    zeby mozna bylo ogladac na innym dekoderze to kupuje sie w polsacie modul z karta i wklada do dowolnego dekodera z miejscem na modul dostepu warunkowego polsat mial problemy ostatnio wlasnie z tymi modulami ale chyba juz sobie poradzili
    eska
    Level 12  
    a moze to byc modul aston 2.0 ?

taki jak do cyfry?

Jesli nie to gdzie mozna kupic ten modol do polsatu bo widze ze wszedzie w sklepach zawieszona sprzedaz.

i odrazu pytanie czy na tunerze technisat digicorder pojdzie karta polsatu?
    Przemyslaw
    Level 28  
    Właśnie o to chodzi. Nie ma możliwości zakupu samej karty Cyfrowego Polsatu. Karta zakupiona poza autoryzowanym punktem sprzedaży może posłużyć jedynie jako podstawka pod piwo.