Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III tdi 1z 95r nie odpala

03 Cze 2008 16:34 7654 7
  • Poziom 11  
    Witam zakładam nowy temat ponieważ przeczytałem wszystkie podobne tematy i nie wiem co dalej robić ponieważ usterka nie znikła. Problem jest następujący. Po zgaszeniu silnika nie można go ponownie uruchomić. Rozrusznik kręci a samochód nie chce się uruchomić i nie wskazuje wskazówka od obrotów. Swieci się cały czas kontrolka od świec żarowych. Podłączyłem VAG-a i nie moge sie podłączyć ze sterownikiem głównym ECU jedynie łączy sie imobilajzer i tam wyświetla następujący błąd:

    1 Fault Found:
    00546 - Data wiring faulty
    27-00 - Implausible Signal

    A że było troche na temat tego błędu to wszystkie wskazowki wykorzystałem a mianowicie:
    1)sprawdziłem połączenie do masy immo
    2) przelutowałem płytke immo w celu wyeliminowania zimnego lutu, to samo zrobiłem na wejsciu do sterownika głównego.
    3) wyczysciłem połączenia i potraktowałem WD 40 wtyczki do immo i sterownika głównego
    4) odłączyłem akumulator na godzinę

    wszystkie te rady nie dały skutku więc myslałem że to immo padło. Udałem sie do zakładu aby sprawdzić czy to wina immo ,nie bede rozpisywał sie w jaki sposób.... :) okazało sie że jest sprawne. Dodam że nie wchodzi w gre zamiana kluczykow bo jest to samo na obu. Ktoś ma jakieś jeszcze pomysły? Dodam jeszcze że nie ma napięcia na zaworze odcinającym paliwo.
  • Poziom 17  
    sprawdż zasilania ecu silnika
  • Poziom 11  
    a dokładnie na jakich nóżkach powinienem sprawdzić? Czy masz na mysli wejście nr 61?
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Witam. Przekażnik główny sterownika silnika w skrzynce bezpieczników.
  • Poziom 11  
    Zmierzyłem napiecie jakie przychodzi na ECU i są następujące
    nóżka:
    48- 12,56
    50- 12,69
    61- 11,76
    tylko na tych trzech występuje napięcie.
  • Poziom 39  
    Dopasuj sterownik do immo
  • Poziom 11  
    Można by było troche jaśniejszy opis bo sprawdzałem przekaźniki nr. 3 i 12 i są dobre. jeżeli miałeś te na myśli a jak dopasować immo do sterownika bo jeszcze tego nie robiłem. Po podaniu napięcia na zawór pompy samochod sie uruchamia i jeżdzi ale brak mocy. podłączyłem sie do sterownika głownego i zczytałem kody błędu

    5 Faults Found:
    01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
    31-00 - Open or Short to Ground
    01117 - Generator Terminal DF Load Signal
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    00532 - Supply Voltage B+
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-10 - - - Intermittent
    00000 - End of Output
    00-00 - -


    oczywiscie po skasowaniu zostaje ten pierwszy bo jest dane zasilanie na niego z akumulatora
  • Poziom 11  
    Problem został rozwiązany, sugerując sie wskazówką kolegi o przekaźniku głównym zasilania sterownika ( chodziło oczywiście o ten z numerem 3 ) po sprawdzeniu był dobry a nie dochodziło napięcie do sterownika na pin nr. 23 . Winą braku napięcia był upalony bolec w głównej skrzynce bezpiecznika o oznaczeniu G1/10. Dołączam wycinek schematu wraz z zaznaczonym miejscem usterki.