Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samsung U600 padl po fleszu

03 Cze 2008 21:52 2651 8
  • Poziom 12  
    Witam,
    po krotce opisze co zrobilem sfleszowalem U600B sleszem U600 ( nie sprawdzilem wczesniej moj blad, ale na szczescie zrobilem backup) po 2 dniach walki udalo sie fona postawic backup-em nastepnie ponownie go sfleszowalem juz dobrym fleszem i sytuacja taka sama jak byla wczesniej czyli podswietla sie logo startowe i to wszystko ( nastepne 2 dni ) w tej chwili telefon nie dziala podswietla sie tylko logo startowe , po wcisniecu Mobile info wyswietla:
    Software: U600BBOGL2_HA1
    Hardware: Error
    IMEI: Error
    MSL : Active
    Locks: Error
    BT Address: 001fcd-13868b
    wszystko robilem HWK i Optiflash, mozna go jeszcze naprawic przy pomocy HWK
    pozd.
  • Poziom 27  
    Moja rada bateryjka z tel do wylutowania i orginalny donwloader samsunga musi isc jak tel był sprawny
  • Poziom 12  
    musze calkiem wylutowac baterie i bez baterii fleszowac, czy wystarczy tylko na chwile odlutowac jeden koniec ( plus lub minus ) pozniej ponownie przylutowac i dopiero po tym fleszowac
    to moj pierwszy taki przypadek wiec wole zapytac zanim go calkiem zepsuje :D
  • Poziom 27  
    ja mam lepszą rade... sprawdząoną :)

    orginalny kabel usb + sterowniki + optiflasher ;)

    trzymasz wciśniętą gwiazdke i pwr podłaczasz kabel i fleshujesz... i to wsio ;)
  • Poziom 12  
    piratten napisał:
    ja mam lepszą rade... sprawdząoną :)

    orginalny kabel usb + sterowniki + optiflasher ;)

    trzymasz wciśniętą gwiazdke i pwr podłaczasz kabel i fleshujesz... i to wsio ;)

    zeby to bylo takie latwe :D probowalem juz ze sto razy roznymi fleszami


    a co do baterijki to wylutowalem ja na jakas godzine, nastepnie znow przylutowalem ( powinnienem ja spowrotem przylutowac :?: ) fleszowalem kilka razy i nic dalej tak samo
    Software: U600BBOGL2_HA1
    Hardware: Error
    IMEI: Error
    MSL : Active
    S/N : R8VQ452918
    Locks: Error
    BT Address: 001fcd-13868b
    martwia mnie troche te Errory nie wiem czy da sie go jeszcze postawic :cry:
  • Spec od GSM
    Dam ci rade, bo przerabiałem już to. Wersja SW którą ruszysz U600BXXGK2. Módl sie żebyś nie miał ubitego Imei-a bo w wersji B na chwilę obecną go nie postawisz, co będzie skutkowało komunikatem że "telefon uszkodzony na wskutek nielegalnych działań użytkownika", e/w brak zasięgu.
  • Poziom 12  
    fleszowalem juz ta wersja kilka razy optiflasherem U600 i U600B oraz HWK, jak widzisz wyzej pokazuje IMEI: Error, wiec mozliwe je jest juz ubity ma maxa, sprobuje jeszcze przefleszowac jakas wersja U608, U608B ( gdzies czytalem ze na wyzsza mozna ) zroeszta zaszkodzic juz mu to nie moze ( szkoda tylko bo byl nowiutki)

    ps. szukam juz jakiesj nowej plyty glownej i pytanie da sie HWK zmienic IMEI w tym modelu, zeby byl ten orginalny :?:
  • Poziom 10  
    Witam. Mam uwalonego U600. Telefon zawiesza się na logu SAMSUNG. Nie wykrywa mi pod ns-pro a po kablu usb wyskakuje komunikat nie rozpoznano urządzenia. Czy da się coś z tym zrobić?