Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault megane coupe 1.6 8v 97 nie pali!!

05 Cze 2008 21:13 9091 21
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie wszystkich. Zwracam sie z prosba o pomoc. Przebywam obecnie poza granicami kraju i ciezko tu o jakas pomoc. Posiadam megane coupe 97 rok produkcji. Rozsypala sie skrzynia begow ze sprzeglem, uszkodzony zostak czujnik polozenia walu (nie ja to zrobilem). Czesci zostaly wymienione na uzywane ale wystapil problem auto kreci ale nie pali, pierwsza iskra jest a pozniej brak kontrolki zachowuja sie jakby wszystko bylo ok. W sobote wymienie czujnik polozenia walu bo slyszalem ze to moze byc przyczyna. Dodam jeszcze ze pompa paliwa dziala. Nie wiem co jeszcze moze byc. Ostatnia rzecz czy ktos moglby mi napisac gdzie sa podlaczone masy? Z niecierpiwoscia czekam na pomoc. Z gory dziekuje i pozdrawiam!!!
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 18  
    Witam.

    Moze banalne ale czy sprawdzales bezpieczniki po tym remoncie?

    Pozdrawiam

    _________________
    Jeśli ci pomogłem to kliknij
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 22  
    Okrągła, czerwona nie miga? Bo coś to wygląda na immo
  • Poziom 9  
    sprawdzilem wszystkie pod maska i w srodku ale dzieki

    Dodano po 4 [minuty]:

    monrant miga znaczy po przekreceniu kluczyka swieci, gasnie czyli tak jakby wszystko bylo ok. dzis dostalem kod do immo odblokowalem i nic bez skutku to samo niestety
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    brak sygnału z czujnika na wale, zobacz dokładnie, wyjmij czujnik i sprawdź. Często wypina sie wtyczki ciągnąc za przewody, a to gwarancja późniejszych kłopotów.
  • Poziom 9  
    Pawel wawa czy chodzi ci o czujnik polozenia walu. kable sprawdzilem w czujniku polozenia walu a czujnik bede mial a sobote drugi na podmianke. zapomnialem moze to cos wniesie skrzynia biegow sie rozsypala doslownie w drobny mak czujnik polozenia walu rowniez.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Skrzynia do silnika dobrze dokręcona, nie ma szczeliny, między skrzynią a silnikiem, na wysokości czujnika? Bo i takie cuda widziałem. O jakie masy ci chodzi?
    P.S. Czemu mam pisać na PW?
  • Poziom 9  
    o masy silnika te wszystkie w komorze silnilowej. sprawdzilem no i szczelina jest ale skrzynia przykrecona. patrzylem w megane 2000 rok 1.6 16v i jeszcze jest tam jakby oslona czy cos w tym stylu, a nad nia jakies kable ida. jutro zrobie fotki wiec jesli moge to ci podesle na maila i bedziesz wiedzial o co mi chodzi.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    to szczeliny ma nie być, skrzynia musi dokładnie przylegać do silnika! jest źle skręcona!

    Dodano po 1 [minuty]:

    Pewnie wsadzona nie we właściwe miejsce tulejka prowadząca.
  • Poziom 9  
    ale calosc skrzyni jest dopasowana, tylko w tym miejscu co jest czujnik jest widac kolo zebate( jakby czegos brakowalo). jutro zrobie fotki i poszukam jak ma to wygladac.
  • Poziom 16  
    Ma być widać koło zamachowe. Ta szczelina ma z 8 cm długości i jest trochę szersza od czujnika. Mierzyłeś rezystancje czujnika ?
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Witamm czujnik sprawdzony, podmienilem i nic nie dalo, wiec zaczolem bawic sie z instalacja. odkrylem ze po przekraceniu kluczyka na pierwsza lub dalsze pozycje ginie mi prad ( np. w kostce od radia). Czy ktos mial moze podobne objawy?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zobacz zasilanie, czy jest na bezpiecznikach. Kierunkowskazy, wycieraczki działają?
    P.S. oczywiście nie chodzi mi o szczelinę technologiczna na czujnik, tylko pomiędzy skrzynia a silnikiem, ale widzę,że to jest ok jak napisał autor postu.
  • Poziom 22  
    wieniec zobacz, może ząb odłamany?
  • Poziom 12  
    witam
    Sprawdź zasilania na kompie tzn. 2, 3 i 18 piny to masa; 32 stały plus; 24 po zapłonie i 52 plus w czasie kręcenia. Jeżeli tego ostatniego nie będzie to iskry też nie będzie. Najlepiej sprawdzić przez żarówke. Jeśli masz napięcia to możesz jeszcze spróbować obrócić piny we wtyczce czujnika wału.
  • Poziom 9  
    sprawdzilem i niema na 32 i 52. co w moze byc przyczyna. aha jeszcze jedna sprawa gdy wlaczam swiatla przy przekreconym kluczyku, na pozycje zaplon zaczynaja wariowac kontrolki(od immo i swiatel) i mruga lampka oswietlenia wewnetrznego. slychac rowniez strzelanie jakby przekaznika, przy bezpiecznikach(w srodku auta).czym moze byc to spowodowane?
  • Poziom 22  
    Więc zgnite złącza przekaźników w skrzynce w komorze silnikowej.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Kolega będzie tak wydzielał info, czy napisze co jeszcze nie działa, to dość istotne przy diagnozowaniu na odległość. Kolega Monart podał właściwe rozwiązanie.
  • Poziom 9  
    do skrzynki bezpiecznikow (calej centralki) wchodza 3 lub 2 plusy, a na bezpiecznikach (cala gorna linia zaczynajaca sie od bezp sygnalu) brak pradu oraz na niektorych w pozaostalych liniach. gdzie znajduja sie to zlacza? czy to sa te na lewym blotniku? bo w komorze silnikowej na wszytkich bezp. jest prad. i jeszcze jedno pytanko, czy mozliwe jest ze padla cala centralka z bezpiecznikami (w kabinie).

    Dodano po 1 [minuty]:

    aha zapomnialem dodac na 32 pinie mam juz prad. spalil sie bezpiecznik, wymienilem i jest ok. ale na 52 brak.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    na 52 powinien być tylko gdy kręcisz rozrusznikiem!!!

    Dodano po 1 [minuty]:

    Przekaźniki posprawdzane?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Masz tu 30 punktów, zassij schemat a nie pytasz o każdy kabelek!
  • Poziom 22  
    Podaj kod silnika, to dam ci schemat.
  • Poziom 9  
    schemat juz mam, ale szczerze mowiac troszke ciemna magia dla mnie. sluchajcie mam pytanko, czy mozliwe ze ta cala centralka z bezpiecznikami szwankuje. albo rozrusznik jest zle podlaczony(kalbe)?

    Dodano po 44 [minuty]:

    K7M 702 typ silnika