Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP3325 Deskjet - miga zielona kontrolka

06 Cze 2008 09:31 3378 11
  • Poziom 23  
    witam;)
    najpierw zaczęły sie problemy z pobieraniem papieru,bo zatrzymywał sie zaraz po pobraniu .
    Teraz po właczeniu słychać ,ze mechanizm wykonuje jakieś funkcje(jak zwykle zreszta),ale teraz led miga a powinien swiecić jednostajnie.
    switch pokrywy napewno sprawny,bo gdy podniosę to wozek wyjeżdża tak jak powinien i wraca po zamknięciu pokrywy ,ale led miga nadal.
    W tej sytuacji komp nie wykrywa drukarki i nie mogę dokonać ponownej instalacji,bo poprzednią usunałem sądząc,ze wadliwe działanie oprogramowania jest przyczyną błedów w pracy drukarki.
    co mam sprawdzić?
    dziękuję

    Przeniosłem z "Diagnoza", tu diagnozy nie ma. rys57.
  • Poziom 21  
    sprawdz płyte główna czy nie ma zimnych lutów w okolicy gniazda usb izasilania robiłem wczoraj taka drukarke z takim objawem jak opisujesz ewentualnie podmien tusze może któryś uszkodzony jest przy okazji konserwacja drukarki nie zaszkodzi
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    możliwe że "zdechł" jeden z tuszy!
    w tym modelu najcześciej zrywała się karetka z paska ale tutaj to nie wystąpiło bo jak piszesz wyjeżdżają tusze do wymiany.
    Zrób tak:
    odłącz kabel USB
    wyjmij tusze z drukarki
    w kompie włącz głośniki
    wywołaj okno Manager Użądzeń
    ustaw się i rozwiń na widok urządzeń usb.
    podłaczając kabel usb patrz na managera i słuchaj dźwięków (na managerze powinien się widok odświeżyć i wskoczyć nowo podłączony sprzęcik a w głośnikach usłyszeć charakterystyczne "brzdęk" podłączania uż. do USB.
    Jeśli wszystko zagra to można zainstalować stery.

    potem pojedynczo testowanie tuszy, jeden tusz do środka i próba co powie ci monitor stanu drukarki. możesz też spróbować wydruku z jednym tuszem (nie jestem pewien czy ten model ma tak zwany Tyb Awaryjny - czyli drukowanie Bez jednej głowicy - spróbować można zawsze - tym bardziej że starzsze modele to miały i bliźniacze też)
    To samo zrób z drugim tuszem pojedynczo.
    Być może jest jeszcze jeden problem z tuszami - pojedynczo sprawują się OK ale w parze już nie - wtedy nie pozostaje nic innego jak zdobyć do testów na pożyczkę choćby drugą parę tuszy.

    Mogła się jeszcze zepsuć - ułamać dźwignia odpowiedzialna za włączanie mech wycieraczki we stacji serwisowej.
  • Poziom 23  
    owszem w momencie podłaczenia kabla USB do drukarki okno manager urzadzeń odświeza sie i pojawia sie nowe złącze z opisem "Printing support" ale nie towarzyszy temu efekt dzwiekowy.
    Proba zainstalowania oprogramowania z CD dołączonego do drukarki nie powiodła sie.
    Pojawia sie komunikat o braku jakiegos pliku.
    Moze pobrać jakieś inne oprogramowanie?
    A moze czegoś nie potrafię wykonać w odpowiedniej kolejnosci lub trzeba to zrobic inaczej?
  • Poziom 19  
    Cytat:
    Pojawia sie komunikat o braku jakiegos pliku.

    skoro tak precyzyjnie piszesz o objawach to nie jesteśmy w stanie z kolegami nic poradzić.
    jakiś plik, jakiś problem, jakiś system, jakieś coś...

    sorry: jaki opis taka po-rada.....: wymień komputer :)>
  • Poziom 23  
    po przeprowadzeniu instalacji z płyty hp deskjet 3325 pojawia się komunikat ...sprzet nie moze byc teraz zainstalowany ponieważ plik (hpz2ku07.dll) nie może zostać poprawnie załadowany.
    czy teraz mogę zapytać co jest grane?o jaki plik chodzi ? i skad go wziąć?

    przepraszam za wcześniejsze zachowanie;)
  • Poziom 19  
    chłopie nie bocz się na mnie - tylko podawaj konretne informacje a nie "jakieś tam"
    hey.
  • Poziom 23  
    przepraszam za wcześniejsze zachowanie;)

    drukarka nie moze być teraz zainstalowana poniewaz sterownik(hpz2ku07.dll)nie moze byc poprawnie załadowany... sterownik lub plik INF moze byc uszkodzony.
    taki mam komunikat:(
  • Poziom 23  
    po wielu "bojach" udało mi sie zainstalować sterowniki do hp3320 i coprawda nie działa Asystent drukarki,ale drukowanie i komunikaty są prawidłowe.
    a jednak przyczyną pierwotnego zacinania sie drukarki i migania zielonego leda był wadliwy tusz 27 mimo iz był napełniony powodował błędy elektyczne.
    Czy i w jaki sposób mogę zainstalować teraz asystenta drukowania ?
  • Poziom 19  
    OK - no to z miawką masz już spokój - tak jak pisałem - "zdechł" tusz.
    natomiast co do asystenta - jak dla mnie to on mi do niczego nie jest potrzebny, ale innym może się przydawać.
    Najprostrzy sposób na jego instalację to deinstalacja całkowita oprogramowania drukarki a potem po restarcie ponowna instalacja, ale jak widać z przebiegu dyskusji, taki zabieg raczej był już zastosowany i takie działanie większego sensu może nie mieć w ogóle. Niemniej jednak HP na swoich stronkach posiada dodatkowe narzedzie które ma za zadanie całkowicie i do "czysta" wyinstalować oprogramowanie drukarkowe. Zastosowanie tego być może mogłoby przynieść porządany skutek. gwarancji nie ma jednak żadnej.
    Powyżej prytoczony komunikat może miec swoje korzenie w bardzo wielu przyczynach, oto co mi do głowy przychodzi:
    a * uszkodzony nośnik instalacyjny sterownika
    b * deinstalacja zakończona niepowodzeniem i ponowna instalacja ma problem z dostępem do pliku sterownika bo system go "wykorzystuje" i nie pozwala na jego modyfikację - podmianę.
    c * to samo co b* ale może dotyczyć zupełnie innego pliku niż wskazany w komunikacie.
    d * to samo co b* ale może dotyczyć zapisu parametrów do rejestru, a to może sugerować uszkodzenie bazy danych rejestru systemowego.
    e * może to być też komunikat związany z tym że ów sterownik w momencie ładowania odczytuje z jakiegoś miejsca w systemie (rejestr, pliki INF; INI; CFG; DAT albo jeszcze coś takiego) parametry startowe i wyczytuje jakowąś BZDURĘ z powodu jakiegoś błędu i kończy działanie komunikatem o błędzie.

    Co ja bym zrobił w tej sytuacji? otórz:
    1. przejechał dysk na ewentualność błędów "CzekDyskiem"
    2. Przejechał rejestr jakimś narzędziem do sprawdzania - pakowania i regeneracji - może być AShampoo.
    2.1. RESTART
    3. wyinstalował stery drukarki za pomocą tego co ją zainstalowało
    3.1. Odłączenie !!! drukarkowego kabla USB i RESTART
    4. poprawił deinstalację dodaktowym programem o którym wspominałem
    4.1 RESTART
    5. rozpoczął ponownie procedurę instalacji drukarki ale w jej trakcie pomimo usilnych próśb ze strony instalatora nie podłączałbym drukarki do kompa tyklo nakazał kontynuacje bez podłaczania drukarki (wiele HPowskich urządzeń ma taką opcję w instalatorze że można instalować je bez podłączania - wystarczy tylko na ekranie oczekiwania na podłaczenie zaznaczyć "haczyk" że nie teraz tylko później się podłączy). jeśli ten proces instalacji zakończy się pomyślnie. to po restarcie spokojnie podłączasz kabel drukarkowy USB i drukarka po rozpoznaniu powinna samoistnie się doinstalować.

    powodzenia
    link do tego deinstalatora to:
    ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software1/COL1563/dj-6857-1/uninstaller.zip
    podany link pochodzi od DJ3420 ale seria 33XX i 34XX to bliźniaki i może być ok. a to strona z opisem:
    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericSoftwareDownloadIndex?cc=us&dlc=en&lc=en&softwareitem=dj-6857-1&jumpid=reg_R1002_USEN
    nazwa kodowa deinstalatora HP - SCRUBBER
  • Poziom 23  
    :-)) dziekuję...cienki jestem w te systemowe klocki i dlatego motam sie i wkurzam czasem,ale podziwiam stopień Twojej wiedzy w tej dziedzinie i być moze pokuszę sie o dalsze działania,ale własciwie to po co mi ten asystent;)..najpierw zakupie nowy czarny 27 ;)
    Pozdrawiam i dziekuję,ze mimo wszystko nie olałeś mnie;)
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    olej tego asystenta - drukarka ma drukować a to że wydruk jest w kolejce, czy zacięty papier, tudzież to że tuszu brak to i gołym okiem widać - asystent do tego jest zbyteczny - ale co poniektórzy to lubią. jeden minus to taki że nie dowiesz się za wczasu że tusz jest na wykończeniu i zapas trzeba już kupić. a poziomy tuszu i tak sprawdzisz.