Witam!!!
Ostatnio mi po glowie chodzi zamontowanie cewki (np ze starego motoroweru) do roweru i pod nia podlaczyc silnik elektryczny ktory by utrzymywal predkosc gdy ja bym nie pedalowal...
A wiec mam silnik elektryczny od hulajnogi o ile sie nie myle 250W... Cewka od jakiegos motoroweru ma wydajnosc mniej wiecej 35W i teraz pomyslalem sobie zeby polaczyc takie cewki rownolegle dzieki czemu bym uzyskal ok 140W.
Dajmy ze rozpedze sie do predkosci mniej wiecej 25km/h i chcialbym utrzymac ta predkosc w momencie gdy przestane pedalowac (na prostej drodze), wiec zamykam obwod za pomoca przelacznika na kierownicy i energia wyprodukowana na cewce zostala by zjedzona przez silnik od hulajnogi wielkiej mocy
Czy wykonanie takiego czegos jest w ogole mozliwe? Mi sie to wydaje mozliwe lecz jescze nigdy nie widzialem pojazdu takiego typu...
Bardzo dziekuje za udzielanie sie w temacie
Ostatnio mi po glowie chodzi zamontowanie cewki (np ze starego motoroweru) do roweru i pod nia podlaczyc silnik elektryczny ktory by utrzymywal predkosc gdy ja bym nie pedalowal...
A wiec mam silnik elektryczny od hulajnogi o ile sie nie myle 250W... Cewka od jakiegos motoroweru ma wydajnosc mniej wiecej 35W i teraz pomyslalem sobie zeby polaczyc takie cewki rownolegle dzieki czemu bym uzyskal ok 140W.
Dajmy ze rozpedze sie do predkosci mniej wiecej 25km/h i chcialbym utrzymac ta predkosc w momencie gdy przestane pedalowac (na prostej drodze), wiec zamykam obwod za pomoca przelacznika na kierownicy i energia wyprodukowana na cewce zostala by zjedzona przez silnik od hulajnogi wielkiej mocy

Czy wykonanie takiego czegos jest w ogole mozliwe? Mi sie to wydaje mozliwe lecz jescze nigdy nie widzialem pojazdu takiego typu...
Bardzo dziekuje za udzielanie sie w temacie
