Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G-moduł chłodzenia silnika-potrzebny wsad do 24c01

09 Cze 2008 22:49 3612 6
  • Poziom 22  
    Szukam wsadu do wymienionej pamięci ( foto) , moduł Behr, bez obsługi 3 etapu mocy.
    Astra G-moduł chłodzenia silnika-potrzebny wsad do 24c01
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 22  
    Załatwiłem na chwilę inny moduł, zczytałem wsad i zaprogramowałem pamięc, moduł niby działa, ale jak robię kontrolę modułu sterującego i uruchamiam kolejne etapy mocy, to włączy pierwszy etap, później na żądanie "zwiększ" włączy na chwilę etap drugi , ale na góra 2 sek, od razu piąty.
    Po tej próbie pojawiają się dwa błędy
    -motor ssący dmuchawy-nieprawidłowe działanie
    -motor dmuchający dmuchawy-nieprawidłowe działanie
    I zapala się kontrolka.
    Jeżeli "ręcznie " steruję sobie przekaźnikami ( zapinając masę na cewki) bez problemu udaje mi sie realizowac funkcję pracy jednego wentylatora, pracy obu ze zredukowaną prędkością, i obu z prędkoscią maxymalną.
    Rezystowy redukcyjne sa sprawne, do dmuchaw nie mam się co doczepić.
    Druga dziwna sprawa-podczas odczytu danych moduł czy to na zapalonym silniku, czy na zgaszonym transmituje "napięcię systemu 11,2V" ale to może nieistotne.
    Jak zwykle czekam na porady.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Piąty, czyli oba wiatraki cała naprzód, tak ?
    Hm, jeżeli on wykrywa "prawidłowość działania", a ze schematu widzę że nie ma czujników obrotów w wiatrakach, to musi mierzyć prąd. I tu pewnie mu się coś nie zgadza.
    "Druga prędkość kosmiczna" to są jak mi się zdaje oba wiatraki szeregowo, bez opornika.

    Hm, przyjżałbym się czy zasilanie dobre, czy spadku nie ma po drodze jakiegoś, najlepiej napięcie na wiatrakach bezpośrednio zmierzyć. Ale to chyba tylko oscyloskopem jak on góra 2 sekundy wytrzymuje.. ;)

    A jak na 1. prędkości idze to oba się kręcą równo?

    Ędit:
    Aha, jeszcze jedna sprawa mi przyszła do głowy. Czy ten moduł nie ma jakiejś durnej kalibracji (czyli spodziewany prąd dla danej prędkości) pod
    konkretne modele wiatraków? Tam chyba różne bywały...

    edit2. Sorry sa chaos ale myślę, piszę i gadam przez telefon jednocześnie ;)
  • Poziom 22  
    Ten problem już rozwiązany. Został ostatni, silnik Z16XEP.
    Dojeżdżam do skrzyżowania, a nie spadają obroty tylko wachluje nimi. Czego to może być wina?
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    To wszyscy wiedzą na tym forum :)
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Goldi, pesymista to lepiej poinformowany optymista ;) Ale skoro on nie wie to wątpię by ktoś wiedział.

    SławeK
  • Poziom 22  
    naprawione, szalał obrotami bo była niedokręcona ramka pod tablicą rejestracyjną, dałem dłuższe śruby i nawet kopyto samochód ma lepsze.