Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak połączyć internet (dsl) kablówka przez router

bartas1983 10 Cze 2008 00:32 14491 13
  • #1 10 Cze 2008 00:32
    bartas1983
    Poziom 9  

Witam wszystkich!

przejrzałem forum jednak nie znalazłem pomocy - jestem kompletnie zielony.
    Mam internet dsl podlaczony przez modem operatora - kabel usb do mojego kompa.
    Chcę teraz połączyć drugi komuter wiec kupiłem router d-link 100 (ma wan). Nie moge sobie jednak poradzić z podłaczeniem się do sieci. Niby ustawiam wszystko zgodnie z intrukcja znalezioną na stronie d-linka: czyli adresy ip, maski, bramy, dns na połączenie lokalne wklepałem jak być powinno. wszedłem na router - skonfigurowałem (tzn clone mac) i myślałem że będzie ok.Tam też wpisałem ip, brame niestety nie działa.

czego jeszcze brakuje?? diodki na routerze się świecą jak powinny - chyba.

Trace cierpliwość. pomóżcie proszę!!

Pozdrawiam!

Polecam przeczytanie regulaminu forum przed pisaniem wiadomości.
    Zbędne "ozdobniki" z tematu skasowałem.
    Zalecam koledze używanie przycisku <Pisownia> i zobowiązuję do poprawienia błędów przed napisaniem kolejnej wiadomości. [mbo]

0 13
  • #2 10 Cze 2008 01:01
    lukas_jg
    Poziom 19  

Może masz 'przypisany internet' do mac karty sieciowej. Czasami specjalnie blokują na początek wyjście ethernetowe. Zadzwoń i dowiedz się jak to jest. Jak będą prosili o adres mac to im podaj adres sieciówki z komputera. (Uruchom > cmd > ipconfig /all) i sklonuj ten adres do routera.

0
  • #3 10 Cze 2008 01:22
    bartas1983
    Poziom 9  

Kolowałem mac'a w opcjach routera. i to nie pomoglo a moglbys jasniej (keipski jestem w te klocki) co mam skopiowac dokładnie i im podac??

bo faktycznie przy instalowaniu z cd routera jest problem by polaczyc sie z karta sieciowa ethernet - taki komunikat. zablokowali pewnie jak piszesz, zlodzieje..

co teraz??

dzieki!

0