Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

czy alpine 9887r bedzie dobrym wyborem ?

10 Cze 2008 15:04 1151 6
  • Poziom 11  
    jak sadzicie moze clarion 788 moze pioneer 88rs
  • Poziom 16  
    Osobiście nie słyszałem clariona, ale opinie fachowców z tego forum przemawiałyby za tym radiem :)
  • Poziom 11  
    wiec co clarion ??
  • Poziom 24  
    ja bym polecal alpine 9812 jesli chcesz z nowych.. jesli uzywka to 9813 albo ze starszych serii
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    9812 do 788 :?:

    nie żartuj
  • Poziom 24  
    pan dan. gdziez bym chcial porownywac. ja tylko propozycje z alpine podalem :)
  • Poziom 11  
    wyda wam sie to glupie na maxa

    ale chce zeby jako tako wygladalo mi radio ;/

    a w audi a6 c5 widzicie clariona ??
    on bedzie pasowal ale do np nowych oplow itd

    ja chce zeby to tez wygladalo

    wiem ze 788 w tej cenie nie ma konkurencji ale co jeszcze ??


    chyba ze cos z ori audi ??

    jak to gra wie ktos bo o tym nie mam zielonego pojecia