Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot boxer 2,8 2002r pali tylko na zaciąg.

10 Cze 2008 15:13 4263 7
  • Poziom 10  
    Witam
    Pali tylko na zaciąg. Regulator ciśnienia wymieniony. Po odpaleniu wyskakuje błąd regulatora ciśnienia. Podczas kręcenia rozrusznikiem parametry są następujące 251obr/min ciśnienie zadane 250 bar zmierzone 57-78bar. Proszę znawców tematu o pomoc. Wtryski? Pompa?
    Czy jest to co innego.
    Dziękuję
  • Poziom 20  
    Może być i jedno i drugie.
    Sprawdź przelewy wtrysków ,bo to zrobisz na poczekaniu i na aucie.
    Jak wymieniałeś regulator to patrzyłeś w gniazdo czy są opiłki?

    Można też poprosić drugą osobę ,żeby pokręciła rozrusznikiem i patrzyła na przyrost ciśnienia w Rail , a Ty wówczas małymi kleszczykami na moment zagnieć przewód spływowy. Jeżeli zapali przy takiej próbie to na 90% wtryski do regeneracji , jeśli za wiele to nie poprawi to niestety trzeba będzie sprawdzić pompę (da się zregenerować) i wtryski ale na sprzęcie przeznaczonym do naprawy tego typu urządzeń.
  • Poziom 10  
    Witam ponownie.
    Dzęki za odpowiedz.
    Objaw nie ustąpił ale jest lepiej.
    Wyjełem regulator przedmuchałem reg i pompe i przewody paliwowe, wizualnie nie było widać opiłków,
    odpalił około 10 razy i dalej to samo. Wtryski raczej odpadają
    ale opiłki z pompy i syf w paliwie pewnie to robi.
    Czy jest na to jakiś patent czy tylko wymiana.
  • Poziom 20  
    Regeneracja pompy i wtrysków.
    A jak przelewy ?
  • Poziom 32  
    jaki silnik masz robert? jezeli hdi to niestawiał bym na wtryski, czy pompe to są elementy najmniej awaryjne, chyba że jeżdziłeś bez filtra, sprawdż dolot, były jeszcze jakieś naprawy np. blacharskie? regulator ciśnienia (pompa cr?) jak cr to na rozruchu min 300-350 bar, a może immo Ci szwankuje, mam taki własnie samochód w naprawie , nie chciał zapalić i poszedł kalkulator wtrysku , ciśnienie miał na magistrali około 50bar , blacharz spalił kalkulator nie odłądczył go od zasilania całkowicie i migomatem go załatwił, ale napisz jaki silnik bo to jak wróżenie z fusów hehe, pozdrawiam

    Dodano po 4 [minuty]:

    jeszcze jedno, sprawdż wszystkie czujniki regulujące czas i moment wtrysku, położenia wałka i obrotów wału, jak napiszesz jaki silnik to pośle Tobie jak to zrobić a jak masz oscyloskop to wogóle malina masz obrazek i porównasz, pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Witam.
    Przelewy ok no może prawie ale nie ma tragedji.
    Jest to HDI z 2002r. Napraw blacharskich brak.
    Po tym całym czyszczeniu autko śmigało prawie dzień ok 20 odpaleni było prawie normalnie (nieraz zapalał się awaria silnika) i wywala dalej błąd regulatora ciśnienia. Teraz dalej pali tylko na zaciąg lub samostart. Pozdrawiam.
  • Poziom 20  
    Te motory przy 220 bar startują bez problemu.
    Próbowałeś zagnieść na czas rozruchu przewód spływowy?

    Sprawdź też złącze na regulatorze ciśnienia. Miałem taki co go korozja "dopadła" i efekt był identyczny jak opisujesz.Niezaszkodzi poczyścić podociskać.
  • Poziom 2  
    witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali albo i nie! woze go juz 8 miesiecy po mechanikach i tylko mnie naciagaja! zregenerowali mi pompe,wtryski,wymieniona jest świeca,filtr paliwa,czujnik obrotu wału,czujnik na listwie,naprawiony rozrusznik i dalej to samo!! nie mam juz siły do tego... ani go sprzedac ani jezdzic! pomocy panowie!!