Jak w temacie - początkowo silnik gasł (1,4 16V 98r) i przez pewien czas nie dał się odpalić. zczytane błędy to:
P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka"
P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka"
P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka"
P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz. - usterka"
po wymianie cewki zapłonowej (moduł) wraz ze świecami było tylko gorzej - auto zaczęło szarpać przy zmianie biegów, silnik gasł na wolnych obrotach. zczytane wówczas błędy to:
P0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego “A"
P0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
jako - można powiedzieć - laik w dziedzinie, proszę o jakieś wskazówki co można z tym dalej zrobic. czy to kwestia regulacji lub wymiany odpowiednich czujników, czy raczej grubsza zabawa? dodam, choć to pewnie mało istotne w tym przypadku, że rozrząd był wymieniany ok miesiąc wcześniej.
pozdrawiam.
P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka"
P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka"
P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka"
P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz. - usterka"
po wymianie cewki zapłonowej (moduł) wraz ze świecami było tylko gorzej - auto zaczęło szarpać przy zmianie biegów, silnik gasł na wolnych obrotach. zczytane wówczas błędy to:
P0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego “A"
P0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu
jako - można powiedzieć - laik w dziedzinie, proszę o jakieś wskazówki co można z tym dalej zrobic. czy to kwestia regulacji lub wymiany odpowiednich czujników, czy raczej grubsza zabawa? dodam, choć to pewnie mało istotne w tym przypadku, że rozrząd był wymieniany ok miesiąc wcześniej.
pozdrawiam.