Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmywarka electrolux ESL499 -zaklejony silikonem elektrozawór

Dokerowski 11 Cze 2008 22:03 3697 4
  • #1 11 Cze 2008 22:03
    Dokerowski
    Poziom 2  

Witam,
    kilka lat temu kupiłem zmywarkę electrolux ESL 499. Był to jeden z gorszych moich zakupów. Już na gwarancji zmywarka psuła się kilkakrotnie, i po gwarancji co chwilę były z nią problemy. Żona ma już na tyle dosyć tego dziadostwa, że ostano chciała już nawet ją wyrzucić. Moja męska duma poczuła się lekko dotknięta i pomimo iż nie mam doświadczenia z tego typu sprzętami postanowiłem spróbować swych sił w walce z tym potworem. Forum elektrody było moim przewodnikiem. Udało mi się wyczyścić dokładnie wszystkie zakamarki i przewody, ale zmywarka nadal nabiera wodę i po paru minutach zaczyna ja wylewać drzwiczkami. Okazało się że, najprawdopodobniej jest jakiś problem z elektrozaworem (wymieniany dwukrotnie w czasie gwarancji). Po wymontowaniu elektrozaworu lekko zdębiałem, bo rurka do której idzie różowy przewód jest zaklejona silikonem. Mam pytanie, czy ten typ tak ma – wlot rurki ma być zaklejony? W takim razie po jaką cholerę ta różowa rurka?
    Poniżej zdjęcia zaworu:

0 4
  • #2 11 Cze 2008 22:20
    skryn
    Admin grupy AGD

Dokerowski napisał:
    rurka do której idzie różowy przewód jest zaklejona silikonem. Mam pytanie, czy ten typ tak ma – wlot rurki ma być zaklejony? W takim razie po jaką cholerę ta różowa rurka?

Miałeś kiepskiego serwisanta, któremu bardzo się nudziło i miał najwidoczniej nadmiar pracy... :D
    Ta różowa rurka, połączona z elektrozaworem, to aquastop.
    Do czyszczenia....
    Poczytaj Forum (z dziesięć razy więcej), zanim coś więcej napiszesz w tym temacie.

-1
  • #3 11 Cze 2008 22:27
    Dokerowski
    Poziom 2