Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z zasilaniem pompy paliwa vw Golf 3

15 Cze 2008 11:29 9896 12
  • Poziom 2  
    Witam, mam VW Golf 3 rok produkcji 97, silnik 1.6 benzyna 74 kw, symbol AFT. Mam problem z pompą paliwa, dostaje tylko 4v zasilania?
    Podłączyłem ją do postoju i działa bezproblemowo. Czy ktoś może wie coś na ten temat? Z góry dziękuje.
  • Poziom 31  
    nietrudno się domyśleć że coś musi zasilać ją,zwarcie i przerwa w obwodzie odpada więc chyba kolej kraftstoffpumpe relais.
  • Poziom 15  
    Zamiast przekaźnika pompy paliwa załóż zworkę, jeśli pompa zadziała prawidłowo to wymień przekaźnik, a jeśli nie to problem tkwi w okablowaniu.
  • Poziom 2  
    Dzięki za odpowiedzi, wiesz który przekaznik odpowiada za pompe (czy jest to 103, R12)? Pozdrawaim
  • Poziom 22  
    prawy dolny winkiel skrzynki, tam jest
  • Poziom 11  
    przekaźnik pompy paliwa to R12
  • Poziom 2  
    Dzięki wszystkim za pomoc niestety to niejest przekaźnik, zamieniłem od kumpla i nadal lipa, czy może to być wina immobilaisera?
  • Poziom 11  
    mam taki sam problem. Napiecie 4V i auto oczywiscie nie palilo. przekaznik wydawal sie ok. Po odpieciu i podpieciu kostki do pomy wszystko ok. tzn zapalil ale juz nie zmierzylem powtornie napiecia. Zmierze dzis to napiecie ale powinno byc 12V
  • Poziom 12  
    Jeśli sobie nie poradziliście to należy sprawdzić oryginalny alarm,jeśli oczywiście auto posiada oryginalny centralny zamek.Na wysokości włącznika od świateł z tyłu za nim znajduje sie centralka należy poprawić w niej zimne luty i będzie ok.
  • Poziom 42  
    Jeżeli jest sterownik Digifant , to nad kasetą bezpiecvzników jest dodatkowy przekaznik opóznionej pracy pompy paliwa , sterowany czujnikiem cisnienia paliwa 1,2 bara.
  • Poziom 11  
    Ten silnik ma sterownik SIMOS. Dodatkowo szukając natkałem się na temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic980805.html
    sprawdziłem przekaźnik R3 ale on u mnie wygląda ok (dioda sprawna) i załącza się po przekręceniu kluczyka (sprawdzałem go także po wyciągnięciu z auta)
    Wykryłem brak masy sterującej na przekaźniku R12 pompy, ale jeśli zewrę styki tego przekaźnika ręcznie to pompa pracuje i auto sie uruchamia.
    VAG nie pokazuje żadnych błędów. Wynika ze coś z ECU:(
  • Poziom 42  
    Simos , to nie ECU. Jak jest ten co nap[isałem , to powinieneś sprawdzić zasilanie ECU, pin nr. 14, jest zasilany przez przekaznik.