Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aprilia Sr 50 Ditech 2000r

Common Rail 18 Cze 2008 00:23 9367 9
  • #1 18 Cze 2008 00:23
    Common Rail
    Poziom 9  

    Witam mam duży problem z odpaleniem mojego skutera Aprilia Sr 50 Ditech z 2000 r i nie wiem dlaczego nie odpala rozrusznik kręci, elektryczna pompa paliwa podaje paliwo do wtryskiwacza, wtryskiwacz chodzi ale nie jestem tego taki pewny ponieważ kiedy odkręciłem wtryskiwacz i włączałem zapłon z wtryskiwacza paliwo lało się powinna być mgiełka czy jak ? tak jak należy i nie wiem co może być przyczyną.Proszę o pomoc Z góry dziękuję za odpowiedź

    0 9
  • #3 18 Cze 2008 00:30
    Common Rail
    Poziom 9  

    Tak jest iskra na świecy

    0
  • #4 18 Cze 2008 00:43
    Marcin_ca1
    Poziom 22  

    z tego co mi sie zdaje to ten skuter ma jeszcze gaźnik, dopiero teraz peugeot jetforce wprowadził chyba pierwszy wynalazek na wtrysku.

    To do rzeczy, jak masz pewność że iskra jest, to ściagnij gume z filtra powietrza z gaźnika i pryśnij tam samostarem, to najszybsza metoda żeby znaleść przyczynę. Jak nie odpali to sprawdź kompresję.

    Ile masz przebiegu? skuter chłodzony ciecza, czy powietrzem?

    0
  • #5 18 Cze 2008 15:10
    Common Rail
    Poziom 9  

    Zgłaszam się z prośbą o odpowiedź do kolegi kortyleski mam problem opisany powyżej proszę o szybką odpowiedź

    0
  • #6 18 Cze 2008 23:20
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Ditech jest na wtrysku a nie na gaźniku - nie pisać mi tu bzdur!
    Paliwo jest, iskra jest, nie pali - brak kompresji
    Ale ja i tak obstawiam brak jednego z powyższych (paliwo, iskra)

    0
  • #7 18 Cze 2008 23:48
    Common Rail
    Poziom 9  

    Ale iskra jest a paliwo dochodzi do wtryskiwacza. Czy może być to wina zapłonu że nie odpala

    0
  • #8 18 Cze 2008 23:54
    Blicek
    Poziom 26  

    Common Rail napisał:
    odkręciłem wtryskiwacz i włączałem zapłon z wtryskiwacza paliwo lało się powinna być mgiełka czy jak ? tak jak należy i nie wiem co może być przyczyną.


    A czy przypadkiem wtryskiwacz nie jest otwarty caly czas i zalewa przez to silnik? (driver wtryskiwacza w sterowniku)

    0
  • #9 19 Cze 2008 19:14
    Common Rail
    Poziom 9  

    A jak można domowymi sposobami ustawić ten moduł sterujący wtryskiem i zapłonem Czy konieczna jest wizyta w serwisie

    0
  • #10 22 Cze 2008 01:20
    Tutmosis
    Poziom 12  

    Proponujęnajpierw sprawdzićpompę która jest dokręcona za zaworem eżektorowyn czy pompuje powietrze, jest ona połączona z ukłądem wtryskowy. Jeśli pompuje sprawdzić zawór który jest pod plastikowym kolektorem ssącym, najczęściej jest on powodem problemów z uruchomieniem. Seryjne zawory są stalowe i lubią pęknąć, a jak już to nastąpi rozkładanie silnika i liczenie szkód. Często się zdarza, że tłok jest cały. Zmiana na węglowe-kompozytowe załatwia problem. Jeśli nadal jest problem i w dodatku świeca jest czarna, po wyczyśczeniu, opaleniu lub wkręceniu nowej po pewnym czasie następuje odcięcie silnika lub nierówna praca, radzę zmienić wtryskiwacz mieszanki połączony z zaworkiem grzybkowym. (Objawy zbyt bogatej mieszanki).W SRce są dwa wtryskiwacze, jeden od paliwa z pompy paliwowej a drugi pod nim który zbiera paliwo i po przyroście ciśnienia z pompy na skrzyni korbowej i w odpowiednim dla suwu miejscu następuje wtrysk do komory spalania. Jest ciężko wyciągnąć ten wtryskiwacz, jest niebieski i wciśnięty w głowicę, widać go po odkręceniu dekielka z wtryskiwaczem paliwa i rurami paliwowymi. Jest to najczęściej występujący problem w układzie pompowtryskowym. Ale najpierw sprawdzićtrzeba mechanikę. O czystości filtra powietrza i oleju w nim i WD40 lub inne gów.... w styki nie muszę wspominać.

    1
  Szukaj w 5mln produktów