Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Grande Punto - dobor glosnikow

Dylq 20 Jun 2008 15:25 4536 11
    Dylq
    Level 9  
    Witam

Jestem laikiem w sprawach car audio. Posiadam grande z radiem Sony Xplode montowanym w standarcie. Gra to mocno srednio tylko nie wiem czy to wina standartowych glosnikow czy radia. Czy zmiana glosnikow ze stadartowych na lepsze zmieni bardzo dzwiek? Jak tak to jakie glosniki byscie zaproponowali? Nie chce wkladac zadnych tub bo szkoda mi miejsca w bagazniku wiec ta opcja odpada. Cena jaka mnie interesuje to do ok 500 - 700zl.

Dzieki z gory za pomoc.
  • Helpful post
    dominfight
    Level 17  
    moim skromnym zdaniem radio jest bardzo słabe ( sony ) i nalezy je wymienic. To samo zrobic z głośnikami...
    za te pieniązki to jedynie używane radio za 350zl ( czasem sa naprawde bardzo dobre oferty na alledrogo )
    do tego helix db 62.1 za 199zl z wysylka
    i na koniec wygluszenie drzwi. pozostaje jakies 150zl więc starczy tylko na taśme/mate dekarską, app badz boll'a
    wygluszyc drzwi i efekt bedzie bardzo duzy.
    djtommy
    Level 24  
    radyjko sony z serii explode jest do kitu... cala sria explode do bani jest. wiec zmien radio na poczatek a pozniej wytkumisz drzwi i zobaczysz czy glosniczki zmieniac trzeba
    Dylq
    Level 9  
    Dzieki za rade. Sprobuje cos z tym pokombinowac.

Pozdrawiam
    kozipl
    Level 11  
    Witam nie chce smiecic i zakladac nowego tematu bo dotyczy tego samego. Mianowicie zastanawiam sie nad zakupem glosnikow i wzmaka na poczatek do grande. Do wyboru mam zestaw glosnikowy (do 900pln):
    Hertz HSK 165
    Infinity KAPPA 65.9C
    Morel Tempo 6
    Dego PO650
    JBL POWER P 6560 C

Wzmacniacz 4ch
    INFINITY REF 475A

W przyszlosci skrzynka pod 250mm sub