Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Car audio Vw Passat b5 KOMBI

20 Cze 2008 20:00 13169 7
  • Poziom 9  
    Witam mam Passata b5 kombi 99r i fabryczne radio VW Beta , chcialbym aby moje aito dobrze brzmialo i mam pytanie co jest lepsze dokupic zmieniarke do tego radia czy wymienic na jakiegos Blaupunkta czy Sony z odtwarzaczen CD/mp3 , a takze prosil bym o porade w doborze glosnikow subwoofera wzmacniacza i wogole jestem laikiem w dziedzinie Car audio nie wiem co dokladnie i jak to ma byc zeby dobrze gralo czy moglby ktos mi podopowiedziec co kupic i jak to ze soba polaczyc?? Kwota jaka mam do wydania to 1000zl prosze o odpowiedz :)) pozdrawiam
  • Poziom 24  
    jak chcesz cos poprawic to zmien radio a napewno sie poprawi dzwiek. i nie zaden blau ani sony... szukaj czegos z alpine albo clariona. tyle ze z alpine z tanszych sprzetow nowych nic dobrego nie znajdziesz. albo kenwood czy tez jvc. wszystko oprocz sony i blau :)
  • Poziom 9  
    spoko ale chodzi mi dokladnie o to ze mam glosniki tylko w przednich drzwiach a chcialbym zalozyc rowniez glosniki na tyl i do tego jakis woofer tyle ze nie zabardzo sie orientuje jak to trzeba ze soba zgrac w sensie te wszystkie parametry i wogole bo montaz to pestka ;p
  • Poziom 17  
    powiem tak:

nie wiem dlaczego nie masz w tylnich drzwiach glosnikow, chyba ze to jakas uboga wersja

do tylu nie montuj glosnikow bo psuja scene

przedni zestaw standardowy nie robi sceny prawie wogole

tweetery sa, a wydaje sie jakby ich wcale nie bylo

kup zestaw odseparowany do przodu, a stary wyrzuc do kosza ( chociaz ja bylem pod wrazeniem dzialania wooferow, bo graja nadzwyczaj mocno )

do tych drzwi bym nie montowal zadnych mat dekarskich app albo boll'a tylko porzadne dynamaty... wedlug mnie drzwi w passacie b5 sa swietne i nie warto ich psuc deką
  • Poziom 9