Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Interfejsy nie współpracują z centralką lpg

pająkscorpio 06 Maj 2011 21:58 22096 51
  • #31 06 Maj 2011 21:58
    dorota17
    Poziom 9  

    Witam,
    czy komuś udało się połączyć? Mam ten sam problem co inni "błąd portu com" próbowałem na innych komputerach itp. ale bez skutku. Udało wam sie wzrócić te kabelki czy już wam zostały na pamiątke?
    Jeżeli komuś chodzi to niech powie od kogo kupował kabel?

  • #32 19 Sie 2012 15:53
    fbu90
    Poziom 10  

    BoberSpam napisał:
    Witam
    Posiadam instalacje dt gas 704
    Kupiłem kabel usb (zrobiony na prolific 2303) na aledrogo od silos9
    Zainstalowałem wszystko jak kazali, system wykrył nowy port aczkolwiek nie idzie połączyć się za po mocą GasTech. Program wskazuje błąd portu com
    Próbowałem przeróżnych ustawień portu w managerze sprzętu i niestety bez powodzenia.
    Czy przerabiał ktoś coś na ten temat?
    pozdrawiam


    Przepraszam, że odkopie, ale niestety mam też ten kabel od sila9 i instalacje gas tech 500s, a ten kabelek ma na wyjściu 3 piny tylko(na wyjściu z centralki są 4 piny), podłączyłem go do programu gastech500s i nie wykrywa centralki. Komuś udało się połączyć takim kablem?

  • #33 15 Sty 2013 22:04
    krecik61
    Poziom 10  

    Witam.
    Przepraszam, że dopiero teraz, pół roku po ostatniej odpowiedzi, ale dopiero teraz wszystko uruchomiłem. Instalacja DT Gas 704, kabelek z allegro 3 piny. Po podłączeniu do kompa wykrywa ECU na COM7. Ale niestety programik do tego to tylko Technology Gas. Znalazłem gdzieś na forum.
    Byłem u gazownika i u niego podpatrzyłem ten program. Nazwa instalacji to "Modena"

    Nie wiem tylko jak to wyregulować aby zmniejszyć spalanie.

    Primera P11 1,6 16V , wcześniej paliła 9,5l/100 gazu, a teraz i to po wizycie u gazownika 11,6l/100.

  • #34 17 Mar 2013 16:20
    sliders84
    Poziom 10  

    Witam. Jeśli masz połączenie i program do podeślij zrzuty z programu lub zapisz ustawienia do pliku i wstaw plik, będzie łatwiej ocenić (ustawienia, wersję, firmware, itp.). Można skalibrować auto na postoju, ale takie możliwości daje starszy program z dtgas.
    Dtgas i technology to to samo. Ja miałem pierwotnie zamontowany dtgas, potem wrzuciłem firmware technology, ale techn. nie da się obsługiwać programem do dtgas i na odwrót.
    Musiałbyś zmienić wsad z modeny na dtgas. Występuje przy tym problem(nie wiem czy w każdym przypadku), więc trzeba zastosować procedurę awaryjną programowania.

    Głównie chodzi o poprawkę, (tabelka w tych programach to taka bajka dla dzieci) jeśli za mała to w moim przypadku auto słabo się zbiera (pali mniej) jeśli za duży auto słabo "idze", w pewnych obrotach zaczyna całkiem słabnąć i szarpać wystarczy przestawić poprawkę od normy o 0,3 w dół lub w górę i widać efekty (im więcej tym bardziej efekty są zauważalne).
    Ja osobiście najpierw kalibruję na postoju, a potem jak mi coś nie gra to ujmuję lub dodaję poprawkę.Nie działa u mnie kalibr. podczas jazdy bo nie mam podłaczonego TPS (od nowości).
    Aaaa, wtryski ich produkcji są do du...!

    Dodano po 5 [minuty]:

    Sprawdź jeszcze wszystkie rurki gumowe w instalacji, opaski zaciskowe itp.
    Miałem 2 przypadki, raz na filtrze fazy lotnej była nieszczelność, opaska puściła i miałem sporo strat gazu, drugu raz wężyk od wtryskiwacza do kolektora przetarł się.

  • #35 19 Cze 2013 22:20
    krecik61
    Poziom 10  

    Witam. Trochę milczałem, ale musze wrócić do tematu. Ustawianie parametrów wedle podpowiedzi trochę poprawiło spalanie, ale doszedł jeszcze mały problem. Drugi wtrysk gazu cyka jak zegarek. Czy to znaczy że listwa jest do wymiany?

  • #36 28 Cze 2013 22:44
    krecik61
    Poziom 10  

    Udało mi się uruchomić program i połączyć się z komputerem. Pierwsze co zauważyłem to błąd ciśnienia. Niestety na parowniku nie ma regulacji. Widać na zdjęciu
    Interfejsy nie współpracują z centralką lpg

    Druga sprawa to po autokalibracji pokazał si komunikat, że dysze za cienkie (1.96), a w tabelce jedno pole na czerwono.
    Interfejsy nie współpracują z centralką lpg
    Co to oznacz?

    Mnożnik jest optymalny. Dając niżej przygasa.

    A generalnie to problem jest taki, że wcześniej po odpaleni gaz załączał się samoczynnie po nagżaniu. Teraz prawie odrazu przeżuca na benzynę i muszę sam przełączyć na gaz gdy się nagżeja silnik.

    Co mogę jeszcze poprawić w tych ustawieniach.
    I jeszcze jak wspominałem głośno cyka druki wtryskiwacz.

  • #37 30 Cze 2013 17:26
    krecik61
    Poziom 10  

    Mam jeszcze pytanie. Czy mogę zastąpić reduktor w tej instalacji, który nazywa się REVO na np.AC STAG R01 150 lub AC R01 250 KM ?

  • #38 07 Paź 2013 19:07
    marcinjwp1
    Poziom 1  

    co z tym programem do lo gas ma ktoś

  • #39 09 Mar 2014 08:17
    szary1977
    Poziom 9  

    Witam serdecznie, mam problem z programem Tartarini Sequential Fuel Injection, próbowałem kilku programów i cały czas wywala komunikat że nie połączono z centralką. Posiadam Win 7 64-bitowy a interfejs mam na wtyk USB ale widziany jako COM i posiada on trzy kabelki 1-GND 2-K 3-L, brak +12V. Ale na pozostałych 8 wtykach do innych centralek też nie mam +12V i się łączą bez problemu.

  • #40 10 Lut 2015 18:51
    krecik61
    Poziom 10  

    Większość programów działa pod Win Xp

  • #41 07 Wrz 2016 22:39
    bb.jj
    Poziom 10  

    Witam, jak do tej pory nie miałem żadnych problemow z łączeniem się z LPG, ostatnio mnie zaskoczyło zaczęło zrywać połączenie np. przy odpalniu, na zapłonie było ok. Omęczylem, kupę prób i wyszło, że problem jest jak próbuje robić to na baterii w lapku, natomiast pod zasilaczem jest ok. bateria zamiennik raptem miesięczna.

  • #43 08 Wrz 2016 12:16
    bb.jj
    Poziom 10  

    ok, dzisiaj poczyszczę łączenia zobaczymy czy pomoże

  • #44 08 Wrz 2016 21:18
    bb.jj
    Poziom 10  

    i nic nie pomogło, poczyściłem klemy, kabelek masowy przy silniku, i dalej to samo.
    poczyściłem również styki na baterii i usb

  • #45 08 Wrz 2016 23:17
    psooya
    Poziom 37  

    Nie masz masy miedzy laptopem a ecu lpg, kabelek jest lichy albo wtyczka do ecu lpg ma uszkodzony kabelek. Przedzwon miernikiem czy dochodzi masa z auta do laptopa.

  • #46 09 Wrz 2016 22:47
    bb.jj
    Poziom 10  

    sprawdziłem na drugim laptopie, efekt taki sam. miernikiem sprawdziłem pomiędzy końcem kabelka masą na wyjściu złącza diagnostycznego, masy akumulatora oraz masy nadwozia przejście jest zarówno na zapalonym jak i zgaszonym

  • #47 10 Wrz 2016 04:20
    psooya
    Poziom 37  

    Zrób nowa masę, pomiary bezpradowe nie są miarodajne czasami.

    Dodano po 3 [godziny] 53 [minuty]:

    Kabel masz na ftdi, pl, czy zwykły max232?

  • #49 10 Wrz 2016 15:30
    psooya
    Poziom 37  

    Jak długi? Weź na próbę dodaj masę od złącza do laptopa

  • #50 10 Wrz 2016 20:27
    bb.jj
    Poziom 10  

    max 1,5 metra. Dziś nie miąłem czasu bo też o tym pomyślałem, że trzeba spróbować bezpośrednio podać masę

  • #51 13 Wrz 2016 20:57
    bb.jj
    Poziom 10  

    masa podana z karoserii rozwiązała problem. :)

  • #52 13 Wrz 2016 23:31
    psooya
    Poziom 37  

    Ale to nie jest rozwiązanie tylko upewnienie się, że to problem masy. Zrob nowy przewód do interface bo to musi działać normalnie.