Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Usterki i modyfikacje motorowerów, simson, jawa itp.

goldwinger 18 Kwi 2009 16:36 103177 259
  • #181
    menda9307
    Poziom 10  
    Masz moduł spalony, na pewno, tez miałem elektronika ale przerobiłem na patynki bo mi moduł co chwile paliło.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • #182
    tasma1992
    Poziom 2  
    No tez własnie tak myslałem a co macie do powiedzenia na temat tych wzmacnianych modułów ktore sa włąsnej roboty czy to prawda ze ich nie da sie spalic??
  • #183
    motomis
    Poziom 15  
    Na polskim rynku zdarzają sie trafiaja cewki które spalą kazdy moduł,co do samych modułów wzmacnianych,uwazam je za lepsze niz te co ma rynek.U kol. wyżej wine moze miec moduł(pożycz i sprawdz)niestety moze byc równie dobrze impulsor(mam taki który nawet sie wkreca na wysokie ale silnik mocno dymi na innej plytce tego nie ma)tylko kupowanie w ciemno to czesto nietrafione zakupy,stąd moja sugestia co do pożyczenia.Tak na marginesie mam zapłon elektroniczny,polecam jesli ktos ma taki zapłon może zakupic sobie org. impulsor i moduł tzw. zapasowy(idzie kupic za nieduze pieniądze--jeszcze choc to minie)naprawde warto,a ile kłopotów mniej i komfort że tak powiem psychiczny.ps. prosze nie atakować mnie ze najlepiej 2 simsona czy cos w tym stylu,pisze trylko i wyłacznie z życzliwosci(by nie byc gołosłownym mam 3 kompl. zapłony ddr ale nie wiem czy nie mam hopla na tym punkcie)jeszcze raz duże cześć.
  • #184
    DjKlawisz
    Poziom 15  
    witam mam nagar na swiecy co sie dzieje ????
  • #185
    DjKlawisz
    Poziom 15  
    czesc simsonek juz chodzi:). pozdro
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • #186
    zielony_elektryk
    Poziom 11  
    Jak chodzi to podziel się z nami jak tego dokonałeś :>
  • #187
    DjKlawisz
    Poziom 15  
    czesc no to wlozyłem uszczelke papierowa pod cylindere dzisiaj rano z kumplem do sklepu i normalnie smigal lecz gdy jechalem spowrotem zaczol strasznie dymic:( i napewno gdzies musial przepuszczac no i dalej lecialo paliwo pomiedzy cylindrem a lewym karterem z dołu no to wziołem kryngielit i wyciolem uszczelke grubsza i przywal powyginalem troche ze by nie mial tyle paliwa i chodzi. tylko cos jest z tym ze jak sie zmienia biegi to chodzby przygasal ale wiem ze to bedzie gaznik bo za mało paliwa dostanie. i to chyba tyle by było. czesc pozdro
  • #188
    menda9307
    Poziom 10  
    siemka ja tez już zrobiłem swojego:D:D
  • #189
    tomcio12327
    Poziom 9  
    witam wszystkich mam problem z simsonem sr50 z cylindrem 60 ccm mianowicie problem polega na tym ze jezdzil jezdzil i przestal jezdzic po jakims czasie niedalo sie odpalic na drugi dzien znowu jezdzil i tak ciagle jest a teraz wogole nie da sie odpalic czym to moze byc spowodowane??????????
  • #191
    striker2
    Poziom 10  
    Witam mam problem z poprawną regulacją zapłonu i gaźnika w simsonie sr50.
    Cylinder 60cm
    Gaźnik 16n3-4 (prawie nowy)
    Wał s51 DDR
    Zapłon Elektronik (nowy)
    Koło magnesowe (nowe)
    Kosz sprzęgłowy s50 DDR

    Mianowicie nie mam wcale pojęcia jak to ustawić, troszkę znam się na simsonkach bo to mój drugi ale tamtego miałem platyniarza a tutaj jest elektronik i nie wiem jak go wyregulować. Wiem że na karterze, kole magnesowym i podstawie iskrownika są kreski. Z tego co wyczytałem to wszystkie mają być w jednej lini tylko nie wiem które to są na karterze i podstawie na której wcale nie było przebiłem ze starego iskrownika ale jest ich kilka i nie wiem która. Czy mógł by mi ktoś wysłać zdjęcie tych znaków ustawionych bez koła, tak żebym miał przejrzyście? Był bym bardzo wdzięczny:).
    A co do gaźnika to nie mogę wcale wykręcić śrubki od regulacji składu mieszanki, jak ją wykręcić bo odkręca się strasznie ciężko i stanie i dalej nie pójdzie?
    POMOCY
    zgury dziękuje.
  • #192
    kandrzej190893
    Poziom 1  
    Otóż mam problem z moim simsonem ponieważ gdy dodam gazu i pozostawie go na szybszych obrotach to obroty rosną i zaraz maleją a po chwili motor gaśnie. Co może być tego przyczyną.
  • #193
    balonika3
    Poziom 36  
    Po zgaśnięciu wykręć świecę i zobacz, czy czasem z niej nie kapie.
  • #194
    mr.Sławek
    Poziom 32  
    To znaczy ze motor gasnie zaraz po odpaleniu, po jak dlugim czasie?Czy za kazdym odpaleniem sie tak dzieje?Na wolnych obrotach tez?Gasnie od razu czy obroty powoli spadaja i sie wylacza?Slychac jakies dzwieki,"strzelanie z tlumnika itd.?"
  • #195
    tasma1992
    Poziom 2  
    Czesc, ja znowu ze sprawą tego modułu, wcześniej pisałem i daliście mi rade wymiany modułu, załozylem nowy ten wzmacniany przynajmniej tak pisza na allegro, załozyłem i tylko raz kopłem iskra była piękna niebieska po prostu super ale drugi kopniak i niema, znikłąi już nic więc myśle, ze znowu spali ten moduł jeśli wiecie co może palić te moduły to powiedzcie wszystkie możliwości bo na cewke mi to nie wygląda bo teraz przy tym module załozyłem inna cewke, więc napiszcie co mogło paśc ze moduły sie pala. Mozliwe ze jest dobry i cos innego ale watpei na starym nic załozyłem cnowy raz pykłem była drugi i dalej tak samo niema ISKRY, nie chce kupowac nowego i znowu go spalic wiec dajcie swoje rady z gory dzieki pozdro

    Dodano po 4 [minuty]:

    Oczywiscei chodzi mi o ta cewke butelkowa a czy ta cewka na iskrowniku moze miec cos wspolnego???? pozdro
  • #197
    Michanio91
    Poziom 14  
    Witam :)
    Od razu do rzeczy. Kupiłem dano temu simsona , sprawował się wyśmienicie.
    Lecz ostatnio się popsuł. Odpala praktycznie od kopa , lecz gaśnie gdy tylko dodam gazu. Jeśli dodam gazu ( zaczyna go mulic i gaśnie ) lecz jeśli z powrotem spuszczę z gazu, to nie zgaśnie tylko " pyrka " sobie dalej . Wymieniłem platynki , ponieważ były u szczerbione , lecz nic to nie dało. Iskra na świecy jest. Lecz świeca wydaje się jakby okopcona ( nie wiem jak to opisać ) po prostu jest czarna , lecz sucha.

    pozdrawiam i proszę o pomoc :)
  • #198
    mulek
    Poziom 26  
    Witam, zdaje się, że gaźnik wymaga czyszczenia. Odnośnie szczegółów poszukaj w tym dziale.
  • #199
    Michanio91
    Poziom 14  
    Czyściłem gaźnik :) Nic to nie dało ... :|
  • #200
    Przemek63
    Poziom 10  
    Wyreguluj go bo dostaje za dużó powietrza.
  • #201
    Michanio91
    Poziom 14  
    Bawiłem się długo tymi wszystkimi obrotami / dopływem powietrza.
    Nic nie dało.
  • #202
    merlin249
    Poziom 12  
    Najprędzej masz uszkodzony gaznik,musiała pójsc membrana jak stało to się z dnia na dzien
  • Pomocny post
    #204
    merlin249
    Poziom 12  
    lub masz przytarty silnik

    Dodano po 1 [minuty]:

    najprędzej bedzie jedno z dwóch,ja bym obstawiał to drugie
  • #205
    Michanio91
    Poziom 14  
    Hmm wątpię żeby był przytarty , zawsze był szanowany , nikt go nie katował ... A może coś z zapłonem ?
  • #206
    merlin249
    Poziom 12  
    Czyli nie może wejsc na wysokie obroty,zalewa go.
    Musiał ci nawalic gaznik zalewa silnik zbyt dużą dawką paliwa,a czrna swieca znaczy że nie ma pełnego spalania.
  • #207
    Michanio91
    Poziom 14  
    Wyczyszczę gaźnik jeszcze raz. . . I zobaczę co się będzie dziać.

    Dziękuję za pomoc :)
  • Pomocny post
    #208
    mulek
    Poziom 26  
    Zwróć uwagę na główną dyszę. Odnośnie wyższego postu; tam nie ma żadnej membrany.
    A jeszcze jedno, jaki masz zapłon? Tu też może być pies pogrzebany.
  • Pomocny post
    #209
    andriu126
    Poziom 2  
    mulek ma racje to najprędzej dysza główna częściowo zatkany otwór, oraz masz za bogato ustawiony skład mieszanki na dyszy biegu jałowego. Dokładne czyszczenie i regulacja gaznika.
  • #210
    Michanio91
    Poziom 14  
    Zabiorę się za to jak znajdę troszkę czasu :)
    Ciężko mi odpowiedzieć na pytanie " jaki masz zapłon ?"
    Odpalam kopiąc w starter , przy zapłonie mam 3 cewki , kondensator i platynki. Jeśli o to chodzi :)

    Wielkie dzięki wszystkim którzy się wypowiedzieli :)
    Moderowany przez Rycho T:

    Proszę użyć wyszukiwarki. Było to już opisywane dziesiątki razy.