Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Usterki i modyfikacje motorowerów, simson, jawa itp.

goldwinger 16 Sty 2009 13:38 101863 259
  • #61
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie wiem jak u Ciebie jest, nie jestem specjalistą od jednośladów, popytaj wieczorem, zawsze jest kilka osób z doświadczeniem w tych pojazdach.

    Dodano po 1 [minuty]:

    masz tu 50 pkt ściągnij sobie schemat, wszystko będzie jasne
  • Relpol przekaźniki
  • #62
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Moduł będzie dobry, one jak padają to na amen
    Moduł DDR czy jakieś dziadostwo?
    Nie bardzo wiem dlaczego uczepiliście się wszyscy zapłonu
  • #63
    Sebojad
    Poziom 2  
    Kolor tego modułu to kremowy, nie wiem jak wygląda oryginalny i nie wiem dlaczego nie pali jak ma iskrę. Zapłon mam ustawiony na znaki iskra jest.
    Cewka zapłonowa nowa. poracie coś.
    a dzisiaj zauważyłem ze te pokrętło co jest na module jak przekręcę powyżej 4 kreski to niema iskry, tylko na tym odcinku od 0 do 4 jest a dalej nic .
  • #64
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda
    do autora -> zobacz czy ta iskra jest we właściwym momencie. A świece zalewa?
  • #66
    maniek1523
    Poziom 2  
    Mam simsona s51 i jest maly problem, motor pali i wogole jest wszystko dobrze tylko ze jak dodam wiecej gazu to strzela z tlumika. co to moze byc?
  • #67
    zielonego_86
    Poziom 10  
    jaki masz rodzaj zapłonu??
    prawdopodobnie masz źle ustawiony zapłon
    sprawdź gaźnik świece itp
  • #68
    niemamnicku
    Poziom 9  
    witam! mam ze swoim simsonkiem nie mały problem, a mianowicie swego czasu całkiem zdechł i ogóle nie miał iskry. wymieniłem platynki, kondensator i iskra od razu sie znalazła... zapłon ustawiłem tak jak miałem wcześniej( a chodził mi na takim ustawieniu bardzo dobrze) chociaż zaznaczę że nie było to 1.8mm przeg górnym położeniem, było coś koło 2.1 bo na 1.8 mój wogóle nie chciał jeździć... wyczyściłem przy okazji gaźnik i go zapaliłem. i wtedy zaczął się dramat:( jeśli chodził na ssaniu cokolwiek jeszcze dało sie z niego wydusić, chociaż wysokie obroty miał nierówne, nie że przerywał ale raz były wyższe raz niższe... a kiedy puściłem ssanie to albo od razu gasł, albo przerywał tak strasznie że nie było mowy o jakiejkolwiek jeździe... popatrzyłem na świece elektrody miały kolor brązowy i była sucha, czyli zapłon ok. pozostał tylko gaźnik... dysze nie wiem jakie mam ale orginalne od s51 bo we wakacje wymieniałem... czy może to być wina tłumika albo zanieczyszczonego kranika?czy jednak jakaś regulacja gaźnika? pomóżcie bo naprawde nie wiem już co zrobić, a nie mogę bez simsona żyć:) z góry dzięki za odp

    aaa i przerwe na platynkach mam 0,4 mm, na świecy róznie kombinowałem bo na 0,4 też nie chciał chodzić...

    Przeniosłem z "samochody początkujący". robokop
  • #69
    maniek1523
    Poziom 2  
    Zapłon jest dobrze ustawiony
  • Relpol przekaźniki
  • #70
    zielonego_86
    Poziom 10  
    prawdopodobnie źle ustawiona na śrubie w gaźniku mieszanka paliwo/powietrze
    ale dla świętego spokoju sprawdź sobie wszystko od początku: wał,klin,magneto,platynki jeśli masz to przeczyść(częsta przyczyna słabej iskry),świeca,"fajka" na świece itp
    sprawdź też filterek od gaźnika i cały gaźnik,poziom paliwa w nim,jeśli masz od kogoś to pożycz działający gaźnik
  • Pomocny post
    #71
    klimosz
    Poziom 18  
    Objawy wskazują na zbyt ubogą mieszankę paliwa dostarczanego przez gaźnik do cylindra :arrow:
    gaźnik źle zmontowany :arrow: (tam szukaj winy)
    Pozdrawiam Janusz
  • #72
    niemamnicku
    Poziom 9  
    co znaczy "źle zmontowany gaźnik"?
  • #73
    klimosz
    Poziom 18  
    Przed czyszczeniem było ok.Czyli coś w gaźniku.Jakaś zanieczyszczona dysza lub kanał.Może tylko regulacja.
  • #74
    wojtek2812
    Poziom 22  
    Może pozamieniałeś dysze? Weź to pod uwagę
  • #75
    wojtus2000
    Poziom 11  
    Witam, mam taką chęc aby zrobic blokade obrotów w skuterze. Macie jakies pomysły, schematy jak by można takie cos było stworzyc. Chodzi mi o cos takiego Link
  • #76
    luki9010
    Poziom 9  
    Witam
    Może masz źle ustawiony pływak albo przestawiłeś iglice przy czyszczeniu w dół i zmniejszyła się dawka paliwa i w ten czas jest uboga dawka paliwa :) Popatrz nad tymi rzeczami i daj znać.
    Pozdrawiam :)
  • #77
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Iglicą może jeździć w tą i z powrotem nie będzie takich objawów
  • #78
    toxi_14
    Poziom 13  
    Sprawdź jak ci leci paliwo z kranika, wygotuj ten gaźnik, sprawdź ustawienie pływaka, przyczyn może być naprawde wiele
  • #79
    kuba2350
    Poziom 10  
    Witam.
    Niedawno zrobiłem remont kapitalny mojego Simsona s51. Od tego czasu mam problem ze sprzęgłem. Wymieniłem tarcze sprzęgłowe (teraz są oryginalne), ale w czasie jazdy gdy dodaję gazu sprzęgło zaczyna mi się ślizgać. Kolega powiedział mi, że z czasem to przejdzie, ale przejechałem już 800 km, a jest gorzej niż było. Czy może to być wina jednej z tarcz, która pękła mi w czasie wkładania? Proszę o pomoc!
  • #80
    adamś2525
    Poziom 18  
    Witam!
    Proponuję jeszcze raz wykonac regulację.
  • #81
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    chyba że zły olej zalał
  • #82
    lukasz147141
    Poziom 10  
    Przy czyszczeniu gaźnika najprawdopodobniej przegiołeś blaszki regulujące przy pływaku i teraz jest za mało paliwa w komorze pływakowej. Najlepiej dokręć paliwo na chwilkę (bez odpalania) zamknij je, wykręć gaźnik, odkręć komorę pływakową i zobacz ile jest paliwa. Powinno być równo z takim wypustem (ok 2cm od dołu). Jeżeli się nie zgadza to ustaw pływak, a jak jest dobrze to sprawdź dyszę biegu jałowego i kanał łączący z rozpylaczem, bo jak to jest zapchane to bez ssania na 100% nie będzie chodzić. Wejdzie na wysokie obroty co świadczy ze dostanie za mało paliwa a za dużo powietrza i się zadławi.
  • #83
    DjKlawisz
    Poziom 15  
    Witam otóż mam simsona skutera z przerywaczem który na wolnych obrotach chodzi normalnie ale gdy sie dodaje gazu to zaczyna gasnąć. Gdy dam sanie to normalnie chodzi chodz trzeba trzymać torchę gazu żeby nie zgasł. A gdy jade to nie ma takiego przyśpieszenia i jest mułowaty nie kiedy to musze dac troche sannia. Nawet kupiłem nowy gaźnik. co się dzieje???? pomóźcie
  • #84
    rutkowski92
    Poziom 11  
    regulacja gaźnika i zapłonu się kłania
  • #85
    DjKlawisz
    Poziom 15  
    A propo zapłonu to jak go wyregulowac????? w simosnie SR50 z przerywaczem
  • #86
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie zdejmuje się koła, co za bzdura.
    Regulacja jest opisana - wystarczy przeczytać temat
  • #87
    DjKlawisz
    Poziom 15  
    to prosze podaj mi na jakiej stronie znajduje sie opis regulacji zapłonu i jaki nick ma???
  • #89
    DjKlawisz
    Poziom 15  
    dziex hm wiem tylko tyle ze tłok ma byc 1.8mm przed GMP a dalej to juz sam nie wiem jak to tam ma byc. mogłbyś mi na gg napisac 6572031