Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

kosiarka mtd z silnikiem Briggs&Stratton 3,5km

km19 20 Cze 2009 20:13 59498 58
  • #32 20 Cze 2009 20:22
    niutat
    Poziom 37  

    Ja nie pamiętam, jak będzie Rycho T to Ci wyjaśni.

  • #34 21 Cze 2009 08:30
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #35 21 Cze 2009 17:17
    staszek75
    Poziom 11  

    Dzięki serdeczne za pomoc-zamówię ta membranę z uszczelka na allegro i dam znać jak skończę naprawę.
    Czy istnieje jakaś "tymczasowa"metoda naprawy-ogródek zarośnięty jak sto nieszczęść i chciałbym to choć troche wykosić...:)

  • #36 21 Cze 2009 17:26
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #37 21 Cze 2009 17:35
    niutat
    Poziom 37  

    Jak znajdziesz pęknięcie to możesz spróbować skleić na styk klejem tiksotropowym, (cyjanoakrylowy VBH), na tymczasem wystarczy, zawsze to lepiej niż dziurawa membrana. Klej jest bardzo dobry i nadaje się praktycznie do wszystkiego niestety ostatnio trudno dostępny.

  • #38 22 Cze 2009 12:49
    Arrturo110
    Poziom 10  

    Witam waszystkich no wreszcie dostałem przesyłkę niedługo zabieram sie do montażu napisze potem jak to wyszło pozdrawiam

    Dodano po 10 [minuty]:

    Mama jeszcze pytanko do Rycha T jle oleju się mieści w silniku mojego typu tj.3.5 briggsa bym wymienił sobie i jaki by był najlepszy

  • #39 22 Cze 2009 13:54
    staszek75
    Poziom 11  

    Wtrącę się-przy korku wlewowym powinna być miarka oleju-mnie poinformowano w serwisie,że wchodzi ok.0.6 l i w takiej butelce kupiłem olej do mojej kosiarki,ale przy wymianie wlałem ok.0.5l i poziom oleju jest w połowie miarki.Na pewno przelanie ponad stan nie jest korzystne dla silnika.

  • #40 22 Cze 2009 14:33
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #41 22 Cze 2009 18:25
    Arrturo110
    Poziom 10  

    czy tram oprucz tej sprężynki co dostałem z membranką to jaeszcze jakaś jest bo ja jakąś mam tylko ona jest większa i krótsza tam jest takie wyżlobienie tam gdzie przepustnica chodzi czy ona powinna tam być czy tam jest tylko membranka?Jak narazie bez zmian jak chodzila tak chodzi reguluję ją i nic

    Dodano po 7 [minuty]:

    A mógłbyś mi przyslać zdjęcię takiego gaźnika od góry jak to powinno wygłądać chodzi mi o spręrzynkę bez filtra lepie bedzie widać

    Dodano po 34 [minuty]:

    Odpaliłem ją chodziła ale zauwarzyłem że jak sie nagrzeje to iskry niema sprawdzałem inną świecą wprawdzie nie taką samą lecz od samochodu i też niema a wcześniej była

  • #42 22 Cze 2009 18:27
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #44 22 Cze 2009 19:02
    Arrturo110
    Poziom 10  

    Słuchaj Rychu ja niemam ta żadnej podkładki jak ona powinna być a ta sprężynaka jest

  • #45 22 Cze 2009 19:08
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #46 22 Cze 2009 21:55
    Arrturo110
    Poziom 10  

    Rychu ratuj niemam już pomysłów iskrę znalazlem kbelek do masy dotykał ale ją odpale a jak sie zagrzeje niechce zapalić a zapala nie na pełnych obrotach tylko na polowie reguluje ją i nic co jest co to za silnik jak w motorynce no niewiem co z nią troche olej bierze czy to może być wina kompresji że jak sie nagrzeje to zdechnie albo nie zapali?

    Dodano po 2 [minuty]:

    a tej podkładki niemam samą sprężynkę wsadziłem

    Dodano po 34 [minuty]:

    Do stasyek 75 poszukaj w serwisie kosiarek taka membranka wraz uszczelka 10zl

  • #47 23 Cze 2009 07:43
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #48 23 Cze 2009 08:22
    Arrturo110
    Poziom 10  

    Cześć Rychu kupie dziś nową świece napisze później co i jak narazie dzięki

  • #49 23 Cze 2009 18:10
    Arrturo110
    Poziom 10  

    Niewiem co jest chybajuż poniej odkręciłem głowice a tam jak rusze tlokiem to olej wypluwa dziwi mie tylko jedno jak zapaliła to chodziła i kosilem jakoś sobie radzila a z tą iskrą to różnie jest nieraz ginie ale jak świece wyczyszcze to sie pojawia świeca jest zalana bęzyną i olejem a tam w zbiorniku jest jeszcze taki otwór gwintowany taw w tyma zagłębieniu co wchodzi ten krutszy ssak co to jest?

    Dodano po 2 [minuty]:

    aha świecy niekupiłem takiej niemają nawet w serwisie jast jakaś taka gruba

  • #50 23 Cze 2009 19:02
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #51 23 Cze 2009 19:21
    Arrturo110
    Poziom 10  

    cześc Rychu wiem wiem że ona pali olej ale dalaczego czasami zalapie i dziabie ja wtedy nic nie reguluje jak zgaśnie to już niechce odpalić a może tam coś byc z kołem zamachowym ? tam kiedyś ktoś pisał że może klin być zdarty i wtedy iskra ginie ? a jak by kilin to jak to sprawdzić czy bez zdejmowania koła sie da?No i niemam tej podkładki wiesz na tą sprężynkę może to przezto? ale świeca jest zalana czyli paliwo dochodzi.Czarna magia z tym silnikiem jest.

  • Pomocny post
    #52 23 Cze 2009 19:40
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #53 23 Cze 2009 19:51
    Arrturo110
    Poziom 10  

    Noo tak ide z nią walczyć albo ona albo ja rara Rychu T

    Dodano po 7 [minuty]:

    A jeszcze jedno widziałem a nomi taką kośarę z nazywa się NAC to jakieś normalne jest?Znasz może te silniki

  • #54 30 Cze 2009 10:56
    knedi
    Poziom 9  

    Witam
    pozwolę się wtrącić w dyskusje, ponieważ mam podobny problem z takim samym silnikiem ale w agregacie prądotwórczym.. Sprawa polega na tym że jak uda mi się odpalić silnik po długim szarpaniu to silnik pracuje kilkadziesiąt sekund, zaczyna pracować nierówno dochodzi do takiego strzału i gaśnie a z z przepustnicy, filtra powietrza wydobywa się dym.. Chciałbym dodać że gaźnik jest na pływak..
    Co może być przyczyną takiej dziwnej pracy silnika???

  • #55 30 Cze 2009 11:11
    niutat
    Poziom 37  

    Może paliwo nie dopływa dostatecznie szybko do gaźnika, silnik wypali to co ma pod pływakiem i zgaśnie.

  • #56 30 Cze 2009 12:11
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #57 25 Sie 2009 17:39
    MsPugh
    Poziom 1  

    Witam.
    Skorzystam z dyskusji, mimo iż moje pytanie nie dotyczy tego samego problemu. Liczę jednak na Waszą znajomośc sprzętu.
    Mój problem jest dosyć śmieszny. Ojcu wypadła poniższa część z kosiarki MTD (VRH 180/105) i nie jest w stanie domyslić się jej celu i miejsca. Czy ktoś może pomóc?
    kosiarka mtd z silnikiem Briggs&Stratton 3,5km

  • #58 26 Sie 2009 20:10
    krystien
    Poziom 1  

    Dostałem kosiarke od znajomego z tym silnikiem on sam nie wiedzial co z nia jest. Na ten czas przeczyściłem gażnik, wymieniłem świece i ogolnie wyczysciłem cały silnik z brudu. Myslałem ze to pomoze ale nie, w momencie odpalania strzela w tłumik az iskry ida i dodatkowo wyrywa mi z rak sznurek odpalajacy. Kosiarka wogole nie odpala tylko po strzale leci biały dymek. Acha z braku oleju do kosiarek nalałem Castrola 10W40.
    Proszę o jakąś pomoc nie wiem juz co z tym robic.
    pozdrwiam

  • #59 26 Sie 2009 20:23
    39006
    Użytkownik usunął konto