Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A3 8P 2004 odwrotnie podłączony akumulator .....

23 Cze 2008 18:27 7440 19
  • Poziom 11  
    witam, przez przypadek podłaczyłem odwrotnie plus i minus w samochodzie i wysiadły wycieraczki i radio, Radio jest spalone ale wycieraczki przednie (tylne działają) i spryskiwacz nie działa wogóle nawet przekaźnika nie słychać. Bezpieczniki sa dobre gdzie szukać przyczyny? I czy komputer mógł się spalić ? (na zegarach niby wszystko ok) ale silnika odpalić nie mogę (auto było po wypadku i ani razu go nie odpalałem od zakupu)
  • Poziom 30  
    no masz moduł komfortu pewnie uszkodzony. Słabo to widzę..
  • Poziom 11  
    Radio okazało się mieć tylko spalony bezpiecznik

    Dodano po 2 [minuty]:

    PS ale raczej modułu komfortu nie mam
  • Poziom 21  
    Najprościej to chyba podłączyć jakiegoś vaga i zobaczyć z czym uda się połączyć i jakie błędy są w poszczególnych sterownikach...
  • Poziom 11  
    było kilkanaście błędów, został 1 o nr 18000 i nie ma do niego opisu, dodam że nie działają wycieraczki i nawet nie działa przekaźnik od nich (wycieraczki przednie i przedni spryskiwacz)
  • Poziom 38  
    Zobacz do samego przekażnika ,a pali już ?
  • Poziom 11  
    Autka nie mogę odpalić, podjerzewam że nie ma jednego PLUSA a co do przekaźnika to właśnie nie wiem gdzie jest on jest. (bezpieczniki pod maską i od strony drzwi kierowcy sprawdzone i są OK)
  • Poziom 33  
    Ostatnio maiłem polo po identycznych przejściach, więc proponuje zaciągnąć do dobrego elektryka. Wypaliło Ecu i wsad z immo wyleciał w kosmos.
  • Poziom 11  
    Immobilizer nie ma żadnych błedów (sprawdzane VAGiem) i nie pali się kontrolka immo, a o co dokłądnie chodzi z "Wypaliło Ecu "
  • Poziom 25  
    poszło z dymem szukaj dobrego elektronika
  • Poziom 11  
    Nic nie poszło, wycieraczki i spryskiwacz już działa, mam tylko błędy na silniku 16621 i 18000
  • Poziom 38  
    Nie ma powodu do radości bo przy tych błędach powinien odpalic .
  • Poziom 17  
    zobacz do sterownika silnika,dobrze go ogladnij mozliwe ze upalilo jakas sciezke i dla tego nie mozesz uruchomic silnika..
  • Poziom 11  
    Mam nie podłączony alternator i klimę (nie mogę znaleść schematu tej wiązki) a słyszałem że bez podłączonego alternatora silnik nie odpali
  • Poziom 11  
    Podłaczyłem alternator i dalej nie pali, w akcie desperacji ciągaliśmy ją na hol ale nawet nie kichneła.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Może by tak miernik w łapę i posprawdzać zasilania wg schematu, popatrzeć czego brakuje, iskra jest? wtryski dają? Pompa chodzi ? Możesz ciągać to auto następne dwa lata.

    Dodano po 1 [minuty]:

    przekaźnik zobacz, co ma czego nie ma.
    Ale mam wrażenie, że przerasta Cię ten temat.
  • Poziom 11  
    To jest 1,9tdi na pompowtryskach, teraz mam tylko jeden błąd 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal sprawdzałem ten nadajnik miernikiem i działa jak powinien. Na 100% paliwo dochodzi do pompowtrysków tylko komputer ich nie otwiera. Na samostarcie psikniętym w korektor na moment odpala
  • Poziom 17  
    czym sprawdzales ze sensor jest sprawny vag?
    sprawdz go oscyloskopem wtedy bedziesz mogl powiedziec ze na 100%jest sprawny..
  • Poziom 11  
    sprawdzałęm go miernikiem, zmienia się napięcie na środkowym kablu, mogę kupić nowy ale musze mieć pewnośc że to on, bo nie zabardzo mi wyrzucać w błoto 200 zł. Nie wiem czy to jest następstwo odwrotnie podłaczoengo akumulatora, więc pier wykręce komputer silnika i sprawdzę czy ten nie ma poipalonych ścieżek. Chyba że jest jakas inna metoda??
  • Poziom 17  
    zasilanie czujnika + - sprawdziles?
    miernikiem nie da sie dokladnie sprawdzic tego czujnika,moze pokazywac jakies tam napiecie ale jak sygnal bedzie slaby to nie zapali..
    najlepiej sprawdzic oscyloskopem..
    zajrzyj do ecu moze bedzie cos popalone..