Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nierównomierne spalanie AG SGI....

adam998 29 Apr 2009 21:29 78762 190
Altium Designer Computer Controls
  • #181
    szosiu
    Level 14  
    1700 mb to 1,7 bar. Mi manometr i czujnik ciśnienia pokazują zgodnie ok 1140 mbarów , czyli 1,14 bara - to jest cisnienie gazu przy maxymalnie wkreconej śrubie reduktora a powinno byc sporo wyższe. Chcąc uzyskac rożnice ciśnień DelP = 850 musze miec cisnienie reduktora ok 1210 mbarow (Pvap 1210 - MAP 360 = roznica ciśnien DelP 850.
    Ten 850 musi byc osiągniete bo tak kaze instrukcja od tej instalki, te 850 ustawia sie na wolnych obrotach - to jest procedura serwisowa.

    Co do pomiarow czasow wtryskow pb i rurki jutro sie tym zajme , dzis mam urwanie glowy :-/ Napisze co ustalilem

    Dodano po 3 [godziny] 46 [minuty]:

    dodam ze przy butowaniu to wcale nie chce jechac, jakby zaplunu brakowalo, ale to z winy lpg.
  • Altium Designer Computer Controls
  • #182
    Matthiass
    Level 1  
    Cysiu_Skoda wrote:
    a gdzie coś takiego można kupić w Krakowie lub w Małopolsce nie mam nic do stracenia wiec jak tylko to dorwę od razu myje i zdaje relacje


    Jeśli chodzi o Kraków, to systemem TUNAP listwę wtrysków można wyczyścić w firmie ASC Kraków, na ul. Armii Krajowej 21.
  • #183
    szosiu
    Level 14  
    W moim przypadku przydal by sie tunap w okolicach Wrocławia. Do Krakowa mam za daleko :-/

    Teraz o tych czasach wtryskow:
    Silnik pracuje na pb : czasy wtryskow pb wynoszą ok 2,25 - 2,30
    przelączam na lpg i te czasy troszke maleją do zakresu 2,12 - 2,24 . generalnie przy pracy na lpg czasy wtryskow pb strasznie wariują od 2,10 do 2,30.
    Po przelaczeniu z pb na lpg czasy wtryskow pb maja tendencje malejącą czasami rowną.

    cisnienie listwy po przełączeniu z lpg na pb drastycznie spada jakieś 20mbarow na sekundę . Wtryski jednak nieszczelne.
    Z rurki ciśnienie jakis tam idze, podmuch jest na 40 cm taki w sumie intensywny

    Juz mi sie nichce bawic w ta instalke, sprzedam komponenty , mam jeden nowke wtrysk 050 nowy kosztuje ok 300zł, ja sprzedam za 200 - jest gwarancja wazna jescze dlugo. dalej mam zregenerowany porządnie reduktor - jest jak nowy, cena nowego to 1300zł , ja za swoj chce jedynie 350zł. czujniki 2 sztuki nówki dozuce za grosze jak i cala reszte , komp , blok rozlaczający - wszystko sprawne. U mnie powodem tej decyzji są zbyt drogie wtryskiwacze , a musze i ch kupic jescze 5 wiec tak to wyglada.

    Na wszystkie oferowane nowe i urzywane czesci daje gwarancje , moge tez wystawic jako aucje na allegro.
  • Altium Designer Computer Controls
  • #184
    Acio
    Level 11  
    Witam

    Czy ktoś może podpowiedzieć jak przedłużyć czasy wtrysków gazowych, mam przewód i komputer który się komunikuje . Nie chcę doświadczać, auto na pełnym gazie nie ma zrywu i na piątce jest słabe, było dobrze ale pojechałem do gazowników i jak skalibrowali mi kompa tak się zepsuło.

    Sprawdziłem całą instalację gazową i jest wszystko ok, mam zamontowaną instalację SGI soft do silnika 2,0 AQY Skody, a ja mam Skod ę Fabię 2,0 AZL, podczas jazd testowych z laptopem wychodzi, że mam zablokowane maksymalne czasy wtrysków i chciałbym je wydłużyć, do 4000 obr/min chodzi dobrze a powyżej podczas do końca wciśniętego gazu (3,4,5 bieg) długości czasów wtrysku benzyny rosną a gazu nie przez co szarpie silnik i pojawiają się dziwne błędy ECU w komputerze silnika. Poprzednik robił tuning elektroniczny i to czuje się na benzynie.
    Dodam, że przy odłączonej przepływówce jest dobrze, ale mniejsza moc silnika, brak szarpnięć.
  • #185
    Cysiu_Skoda
    Level 11  
    Witam dawno tu nie byłem poddałem się z gazem i pojechałem podmienić instalacje na nowa i okazało się ze najwyższy czas reduktor to tipo mg 01 e membrana twarda jak pieron zamieniłem na skorpiona mini a listwę gms na wtryskiwaczach valtega na cała szynę valtec tylko ze wtryski zamiast czarnego koloru maja czerwony różnią się omami a przy okazji gosc mi wyszukał program do mojej in stalki a jeszcze przy okazji sprawdziłem swój kabel co kiedyś kupiłem i działa
  • #186
    sztywny13
    Level 21  
    Od czoła cewki powinna być śrubka na klucz 8 prawdopodobnie (różni producenci, różne rozwiązania). Wystarczy ją odkręcić i cewka będzie zdemontowana. Reduktor zostaje na miejscu. W reszcie Ci nie pomogę.
  • #188
    r-sokol
    Level 2  
    witam
    mam pytanko:
    co z tym podłączeniem potencjometru do obniżenia temperatury przełączania na lpg?
    Jaki potencjometr i do jakich kabelków podłączony? może jakiś schemacik od kogoś kto ma to zrobione?
  • #189
    tomi-tlen
    Level 1  
    Witam,
    pewnie mnie stąd pogonicie, ale jestem laikiem i zapytam:
    W Peugeocie 307 1.6 był komputer AG SGI 600100 ( i nie było na nim oznaczenia z pojemnością silnika),
    czy jak założę tam komputer AG SGI 600100 z oznaczeniem, że był do silnika 1.8 to będzie chodzić?
    Taki z oznaczeniem silnika 1.6 jest nieosiągalny.
    Z góry dziękuję za wyrozumiałość.
  • #190
    roman518
    Level 13  
    Załóż polską instalacje lpg, będzie w dłuższej perspektywie taniej i mniej kłopotów.
  • #191
    gudi
    Level 13  
    Sterownik programowany jest pod konkretny model auta. Musisz znalezc kogos kto ma o wgra Ci do niego oprogramowanie do Peugeot twojego modelu silnika.