Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka polar sprzed lat, uszkodzona przy skrobaniu

27 Cze 2008 20:39 6422 14
  • Poziom 2  
    Witam!

Nie znam się na tym kompletnie, acz postaram jak najdokłaniej przybliżyć problem.

Zamrażalnik nie chciał się domknąć, więc zacząłem skrobać lód... nożem. Niestety uszkodziłem przy okazji jakąś rurkę na dnie zamrażalnika, z której zaczął ulatniać się gaz. Po jakimś czasie udało mi się zatkać dziurkę (nie pytajcie jak, po prostu MacGyver), ale od kilku godzin lodówka bez przerwy pracuje, przy czym na razie nie zaczęła się rozmrażać.
    Ma sobie tak pracować, bo np. bardzo podniosła się w niej temperatura podczas moich zabiegów skrobania i łatania, czy może przez ubytek gazu próbuje nadrobić pracą agregatu i powinienem już teraz ją odłączyć i dzwonić do serwisu?
  • TermopastyTermopasty
  • Użytkownik usunął konto  
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 2  
    A już miałem nadzieję, że moja superłatka przyniesie jakiś rezultat...
    Chyba taniej mi wyjdzie używana lodówka niż serwis(?)

Dziękuję za odpowiedź :)
  • Poziom 13  
    Po pierwsze wewenątrz lodówki NIGDY sie nie skrobie lodu bo przeważnie się tak kończy jak opisałeś.
    Najprawdopodobniej przebiłeś parownik i uciekł Ci płyn chłodzący w związku z powyższym lodówka przestała chłodzić. Bez wizyty serwisu racaej sie nie obejdzie więc musisz oszacować czy nie taniej będzie kupić nową....

Pozdrawiam
    Heniek
  • Poziom 14  
    coś mi tutaj nie gra ok uszkodziłeś ,ale termostat podejrzewam masz dobry i nie trzeba go wymieniać ,rurkę spec załata gazu dobije zapłacisz 60 i lodówka dalej będzie hasać 20lat
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    Można to naprawić, ale za solidne wykonanie takiej usługi zapłacisz co najmniej jakieś cztery razy tyle ile zasugerował vector40...

BTW