Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

2 x JBL GTO 1264 + JBL GTO 7001E - jakie kable, bezpieczniki

ST1CZ 28 Jun 2008 21:44 4079 29
Nazwa.pl
    ST1CZ
    Level 10  
    Oto mój sprzęcik do zabudowy w bagażniku :)

2 x JBL GTO 1264
    Dane techniczne GTO 1264
    Rozmiar 300mm
    Moc szczytowa 1200W
    Moc ciągła RMS 300W
    Skuteczność 93dB
    Pasmo przenoszenia 23Hz - 400Hz
    Impedancja 4 Ohm

JBL GTO 7001E
    Dane techniczne
    Moc 2Ω 1 x 700W
    Moc 4Ω 1 x 425W
    Pasmo przenoszenia(-3dB) 20Hz - 330Hz
    Czułość wejściowa RCA 100mV-6V
    THD (4Ω) 0,02%
    Stosunek sygnał-szum >107dB
    Maks. pobór prądun75A
    Bezpieczniki 3x25A
    Wymiary (mm) 263 x 381 x 53

Czego brakuje?
    Czy potrzebuje kondensator(y) ?? Jakie kable i bezpieczniki do tego ?

Ogólnie nie znam się na tym wszystkim:( więc co byś dodał do tego żeby grało to jak trzeba :)
  • Nazwa.pl
    trance84
    Level 28  
    Kupiłeś już ten shit czy masz zamiar kupić???

Ludzie dlaczego wy nie czytacie pierw tego forum przed zakupem tylko zawsze PO?????

I na co liczysz że ci powiedzą koledzy z forum "dobrze zrobiłeś , świetny sprzęt , "

Za tą kasę masz lepszy sprzęt innych mniej zkorumpowanych i zkomercjalizowanych firm.

Miałem JBL serie GTO montowałem to w autach klientów ale na własne ich życzenie i powiem że rewelki to nie ma żadnej.
    ST1CZ
    Level 10  
    za całość zapłaciłem niecałe 150Funtów czyli niecałe 600zł ? Czy dostałbym coś lepszego w tej cenie ?

PS. a poza tym nie liczyłem na żadne komentarze w tej sprawie tylko o rady co do tego jeszcze mam dokupić żeby to grało.
    Jeśli nie będzie mi odpowiadał ten zestaw to go wymienię :) a jest to moja pierwsza zabudowa więc jak to mawiają uczymy się na błędach :)
  • Nazwa.pl
    trance84
    Level 28  
    No za 600zł to nie kupisz nic.