Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skrzynia z głośnikiem + wzmacniacz + kable całość do 350 zł

29 Cze 2008 16:05 2127 19
  • Poziom 9  
    Witam jestem początkującym użytkownikiem i zwolennikiem Car Audio. Możecie mi pomóc wybrać jakiś fajny sprzęt audio aktualnie posiadam samochód Fiat Siena ale za niedługo zamierzam zmienić na coś mniejszego coś takiego np jak SC. I pytanko do was jaki sprzęt dobrali za te pieniądze wiem że to jest mało ale jestem początkującym zwolennikiem Car audio i co na początek na moim miejscu byście wybrali.
    Pozdrawiam!!! i z góry dzięki :)
  • Poziom 28  
    Moim zdaniem lepiej będzie jak najpierw zmienisz auto. Jak już to zrobisz wtedy zająć się przodem w samochodzie(radio i zestaw odseparowany w wygłuszonych drzwiach), a potem dopiero myśleć o subie do bagażnika. Bo co da ci sub w bagażniku jak nie będziesz miał średnich ani wysokich tonów.
  • Poziom 12  
    Ten sprzęt ma być nowy??? Za 350zł nie zaszalejesz za bardzo.
  • Poziom 24  
    a jaki masz system przedni i radio?
  • Poziom 28  
    Prędzej co to za słuchanie muzyki kiedy tylko jest bumbumbumluplup skoro nawet vocalu w piosence nie słychać albo instrumentów??

Teraz taka moda panuje złóżcie mi zestaw za xxxzł nie ważne jaki byle walił a jak pytasz się co masz na przodzie to odpowiedz pada 10cm alpierdy współosiowe.

Normalnie żal....

No ale lato przyszło fajna pogoda to trzeba laseczki wyrywać na dzwoniącą klapę w bagażniku i latającą rejestracje z tyłu.

Ostatnio miarą tego jaki masz porządny sprzęt w aucie jest puszczenie muzyki głośno i wpatrywanie się we wsteczne lusterko jak sobie ładnie skacze :D:D

Ja w maluchu poluźnie lusterko wsadze jakiegoś bushmena na firstcie i i też będe miał wypasiony sprzęt bo mi ładnie lusterko skacze.

Podaj kolego konfiguracje przedniego zestawu to będziemy się zastanawiać.
  • Poziom 9