Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa B - odblowanie lub wyłączenie immoblizaizera

05 Lip 2008 12:21 4433 21
  • Poziom 28  
    Witam

    Mam auto: Corsa B z 97roku z silnikiem 1.2 bez lpg.

    Po wymianie akumulatora mam taki problem. Aku byl odłączony przez kilka godzin.
    Jak odblokowac lub wylaczyc immobilaizer, bo autko nie chce zapalic ?
  • Poziom 38  
    A skąd pewnośc,że immo ? miga helikopter?
  • Poziom 28  
    chyba fabryczny. Wszystko na to by wskazywalo ze to immo, nie chodzi pompka, nic cisza, krokowiec tez sie nie ustawia, nie ma iskry.
  • Poziom 22  
    Miga kontrolka silnika?
  • Poziom 38  
    jak nie miga to nie immo.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    a w ogóle się zaświeca?
  • Poziom 28  
    Ogolnie to wyglada to tak, że nie da sie zapalic silnika. Nie ma żadnych lampek. CE nie świecii. Tylko standardowo ładowanie i olej.
  • Poziom 38  
    zginęło ci zasilanie sterownika ,albo się uszkodził,ale dlaczego?przez wymianę akumlatora nie możliwe.
  • Poziom 28  
    zasilanie sterownika raczej jest, sprawdzlaem. ma cos w rodzaju standby oraz napiecie remote po przekreceniu kluczyka. Wyglada na to, ze padl ECU ?
  • Poziom 28  
    Czyli nie da się teraz jednoznacznie stwierdzić co się stało ?
  • Poziom 22  
    Owszem, da się. Parę pomiarów i wsio jasne.
  • Poziom 35  
    Na początek skup się na tym akumulatorze. Popatrz czy któryś kabelek ci się od klemy nie odłączył.
  • Poziom 22  
    Koło klem nie ma nic do szukania, ja bym popatrzał koło głowicy :)
  • Poziom 31  
    dla ułatwienia zagadki-przewody koloru brązowego.Kręci wogóle?

    ...a może niechcący aku podłączony odwrotnie..?
    :idea:
  • Poziom 22  
    I skorodowane śrubki M6 trzymające kabeloczka owych przewodów :)
  • Poziom 28  
    brazowe masy sa wszystkie jak byc powinny
    klemy podlaczone poprawnie
    wszystkie wtyki w silniku popodlaczane na woje miejsce.
    rozrusznik kreci.
  • Poziom 1  
    mialem podobny problem
    elektryk zajrzal do skrzynki bezpiecznikow i po 3 minutach silnik zapalil
  • Poziom 28  
    Tylko ze u mnie wszystkie bezpieczniki sa ok.
  • Poziom 22  
    dostać się do steronika, na kablach czerwonych ma byc plus bez wzgledu na polożenie klucza w stacyjce, na czarnych plus jak klucz jest wlaczony, na brązowych masa.