Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 1.7td czarny dym

tadis 06 Lip 2008 12:02 13334 11
  • #1 06 Lip 2008 12:02
    tadis
    Poziom 2  

    gdy go odpalam to z rury wydechowej wydostaje sie czarny dym przez jakies 2sek wiem ze przy dislach tak jest ale czy to nie koniec mojego silnika

    0 11
  • #2 06 Lip 2008 12:20
    kwok
    Poziom 39  

    zapalaj bez gazu to będzie go mniej hehehe
    a po drugie jeśli zapala normalnie i to nie ma powodu do zmartwień

    1
  • #3 06 Lip 2008 12:28
    czapajew GTI
    Poziom 2  

    sprawdz swiece zarowe

    0
  • #4 06 Lip 2008 12:29
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda

    czapajew GTI napisał:
    sprawdz swiece zarowe

    nie wiesz, nie pisz!
    Przy uszkodzonych świecach dym byłby jasny.

    0
  • #5 06 Lip 2008 12:37
    ptaszek1975
    Poziom 30  

    Pawel wawa napisał:
    czapajew GTI napisał:
    sprawdz swiece zarowe

    nie wiesz, nie pisz!
    Przy uszkodzonych świecach dym byłby jasny.

    I silnik by nierówno pracował,sprawdź filtr powietrza.

    0
  • #6 06 Lip 2008 13:04
    czapajew GTI
    Poziom 2  

    wiem i pisze

    0
  • #7 06 Lip 2008 14:28
    monrant
    Poziom 22  

    Nic nie wiesz.
    Apropo ptaszek1975-coś sie tak uczepil filtrów powietrza?
    I dlaczego nikt nie zapytał co za silnik-czy isuzu czy opla?
    I może chodzić o astrę F jak i G

    0
  • #8 06 Lip 2008 14:49
    tomekcali76
    Poziom 13  

    Jesli "F" to jest motor isuzu.na poczatku zawsze bedzie czarny dym szedl z wydechu jak sie zatankuje jakiego niewiadomego pochodzenia paliwa.i to niewazne czy to jest shell czy bp.to sa japonskie motorki i na byle czym nie pojada.no chyba ze pompa wtryskowa domaga sie regujacji.ale tego tak naprawde nikt ci do konca nie powie poki nie podjedziesz do jakiegos dieslowca.

    0
  • #9 06 Lip 2008 14:51
    monrant
    Poziom 22  

    A jak EGR cośtam paskudnego wpuści?

    1
  • #10 06 Lip 2008 18:44
    tadis
    Poziom 2  

    normalny silnik oplowski nie isuzu .isuzu miałem to go przegrzałem

    0
  • #11 06 Lip 2008 19:00
    wopor
    Poziom 32  

    witam, pewnie zaraz będą infa o sprawdzeinie pompy, wtrysków , świec żarowych, filtrów powietrza itp, a sprawa na poczatek wydaje sie prosta ,jak silnik ma przebieg powyzej 100tys km tp tadis wyczyść dolot , cały, razumiem ze to jest turbo, więc w dolocie masz napewno dużo sadzy i nagaru, napewno poprawi sie kultura pracy silnika i bedzie żwawszy, robota prosta tylko cholernie brudna, ciekawe ze nikt nie podaje tych info w instrukcji dotyczacych silników td i tdi, casami jak silnik z chłodnicą powietrza doładowania, to wylewam z niej około 0,3L ciecy olejopodobnej, pozdrawiam

    0
  • #12 26 Paź 2008 17:55
    Grzegorz9202
    Poziom 1  

    Witam.Mam problem.Może mi ktoś powiedzieć do czego służy zawór elektromagnetyczny na pompie wtryskowej BOSCHA do Opel Astra 1,7td,znajduje się on z lewej strony pompy.Jaką on ma zasadę działania,z którego czujnika jest zasilany,jaką funkcję spełnia.(Nie chodzi mi o ten odcinający paliwo z kluczyka,tylko o ten drugi taki sam).Jak ktoś wie;na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje,falujące obroty.Proszę o szybką odpowiedz.:P

    5