Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomoc w wyborze odtwarzacza

Rufio1976 06 Lip 2008 20:11 1254 3
  • #1 06 Lip 2008 20:11
    Rufio1976
    Poziom 2  

Jaki odtwarzacz wybrać (zakres cenowy 600-650 PLN)
    - Sony MXF BT3600U
    - Pioneer DEH-6000UB
    - Alpine CDE - 9880R
    - Blaupunkt Hamburg MP57

Dobrze jak odtwarzacz będzie miał obsługę telefonu bez konieczności dokupowania oddzielnego modułu Bluetooth. Który z tych odtwarzaczy polecacie? Czy może macie jakieś inne pomysły w tej cenie.

Następna sprawa to zestaw odseparowany na przód pod jeden z wybranych odtwarzaczy ( na razie bez wzmacniacza - a może i na stałe bez ) . Zależy mi na głębolkim basie i mało męczącyuch ucho tweeterach. Na głośniki mam około 350 - 400 zł

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Nie znam się za bardzo na sprzęcie a do tej pory słuchałem muzy z fabrycznego zestawu Renault Thalia :-). Obecny zestaw do Skody Octavii I.

0 3
  • #2 06 Lip 2008 20:17
    dominfight
    Poziom 17  

ja wybralbym alpine.. chociaz polecam alpine cda-9812RB ( sam posiadam i jestem zadowolony )... clarion 778 ma kolega i jest "ciut" lepszy od alpiny, ale rowniez "ciut" drozszy :P polecam tez tanszego pioneera 77mp, ktorego mozna wyrwac za 350zl a gra na dobrym poziomie :) oczywiscie mowie o uzywkach :) do radia polecam helix db 62.1 ( sam posiadam i nie narzekam ) :)

0
  • #3 07 Lip 2008 00:23
    firemanWLKP
    Poziom 20  

No tak ale jeśli chcesz by ten bas był głęboki to trzeba wygłuszyć drzwi i dystanse do blachy dać, żeby nie było drgań.

0
  • #4 07 Lip 2008 15:47
    Rufio1976
    Poziom 2