Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pilot jednoprzyciskowy Nissan Primera P11

06 Lip 2008 20:27 6798 7
  • Poziom 10  
    Na wstepie zaznaczę, że za bardzo nie znam się na tym wszystkim o co zapytam. Otóż sprawa wygląda tak: mam pilota 1-przyciskowego i tylko jenego. Dokupiłem na ebayu 1 szt. jednoprzyciskowego i 1 szt. identycznego 2-przyciskowego, licząc, że z tych 2 kupionych może wyjdzie 1 taki jak trzeba. Najwżniejsze elementy pilota tj. płytka, scalak i rezonator mają zamieszczone niżej oznaczenia w kolejności: 1) oryginał, 2) kupiony 1-przyciskowy, 3) kupiony 2-przyciskowy -
    - Płytka: 7727-04 LF, 7727-04 LF, 7727-04 LF

    - Ukł. scalony: HS02B B46AB, B HS02A 75AF, BHS02A 19AD

    - Rezonator: R2632 NP3, S + M R2632 RJ0, A R2632 LN 3

    - Napis na pasku papieru naklejonym na rezonatorze:
    3T7726B1B ORD. 139860, 3T7726B1B ORD. 73135, 3T7727B1B ORD. 111374

    Czy ktoś orientuje się na podstawie zamieszczonych powyżej danych, czy któryś z tych kupionych pilotów będzie można zaprogramować do mojego auta (P11) lub co poprzekładać z jednego do drugieo, żeby wyszedł taki jak oryginał?
  • Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    Ej, Kolego zrób zdjęcie, bo czymś takim zagniesz nawet Przewodniczącego Jarka.
  • Poziom 10  
    Nie wiem czy udało mi się zamieścić zdjęcie pilota jednoprzyciskowego ale dodam, że rezonator jest zasłoniety nalepką z papieru, a różnica w pilocie 2-przyciskowym jest taka, że w obudowie jest drugi przycisk a na płytce w miejscu drugiego przycisku jest taki sam element jak w 1-przyciskowym pod przyciskiem, no i różnice w opisie elementów, które podałem w poprzednim poście. Płytki są identyczne i rozmieszczenie elementów również.

    Pilot jednoprzyciskowy Nissan Primera P11

    Pilot jednoprzyciskowy Nissan Primera P11

    Pilot jednoprzyciskowy Nissan Primera P11
  • Poziom 10  
    Mi się wydaje, że to tylko zdalne sterowanie, choć głowy nie dam. Przy zamykaniu i otwieraniu pilotem mrugają kierunkowskazy, ale nie ma żadnych widocznych czujników, np. do sygnalizacji otwarcia maski i nigdy żaden alarm optyczny bądź dżwiekowy się nie włączył. Natomiast ciekawi mnie zasada oznaczania układów scalonych. Czy układ "HS02B B46AB" jest identyczny w działaniu jak układ "B HS02A 75AF" czy to zupełnie coś innego pomimo wspólnego członu w oznaczeniu "HS02".
  • Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    HS02B występuje od ok 10 lat w systemach Cobra. Jest to zmiennokodowy układzik w aplikacjach jedno i dwu- przyciskowych. Nie potrafię powiedzieć, czy HS02A działa tak samo i czy da się wpisać do tego sterownika. Masz okazję to sprawdzić i tu opisać. Więc do dzieła kolego.
  • Poziom 10  
    No tak, ale jak. Gdyby gdzieś w necie była procedura programowania pilota jednoprzyciskowego (NIssana) to bym spróbował, a tak to tylko wypada wybrać się do serwisu i zobaczyć co powiedzą, pomijając ile ewentualnie skasują. Wiem, że dwuprzyciskowe piloty od Nissanów ludzie sami programują i mam zanotowane te procedury, natomiast boję się z tym swoim dokupionym próbować żeby nie rozprogramować układu, bo jeszcze przestanie działać ten oryginał, który mam.
  • Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    Czy Ty czytałeś linka, którego Ci podałem? To co masz to nie jest oryginalny pilot Nissana. Jest to dokładane urządzenie o którym wszystko jest napisane w tym linku.