Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pilot jednoprzyciskowy Nissan Primera P11

06 Lip 2008 20:27 6798 7
  • Poziom 10  
    Na wstepie zaznaczę, że za bardzo nie znam się na tym wszystkim o co zapytam. Otóż sprawa wygląda tak: mam pilota 1-przyciskowego i tylko jenego. Dokupiłem na ebayu 1 szt. jednoprzyciskowego i 1 szt. identycznego 2-przyciskowego, licząc, że z tych 2 kupionych może wyjdzie 1 taki jak trzeba. Najwżniejsze elementy pilota tj. płytka, scalak i rezonator mają zamieszczone niżej oznaczenia w kolejności: 1) oryginał, 2) kupiony 1-przyciskowy, 3) kupiony 2-przyciskowy -
    - Płytka: 7727-04 LF, 7727-04 LF, 7727-04 LF

- Ukł. scalony: HS02B B46AB, B HS02A 75AF, BHS02A 19AD

- Rezonator: R2632 NP3, S + M R2632 RJ0, A R2632 LN 3

- Napis na pasku papieru naklejonym na rezonatorze:
    3T7726B1B ORD. 139860, 3T7726B1B ORD. 73135, 3T7727B1B ORD. 111374

Czy ktoś orientuje się na podstawie zamieszczonych powyżej danych, czy któryś z tych kupionych pilotów będzie można zaprogramować do mojego auta (P11) lub co poprzekładać z jednego do drugieo, żeby wyszedł taki jak oryginał?
  • Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    Ej, Kolego zrób zdjęcie, bo czymś takim zagniesz nawet Przewodniczącego Jarka.
  • Poziom 10  
    Nie wiem czy udało mi się zamieścić zdjęcie pilota jednoprzyciskowego ale dodam, że rezonator jest zasłoniety nalepką z papieru, a różnica w pilocie 2-przyciskowym jest taka, że w obudowie jest drugi przycisk a na płytce w miejscu drugiego przycisku jest taki sam element jak w 1-przyciskowym pod przyciskiem, no i różnice w opisie elementów, które podałem w poprzednim poście. Płytki są identyczne i rozmieszczenie elementów również.

• Poziom 10