Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Elemis Monitor 5511T -brak obrazu

10 Lip 2008 13:31 1494 11
  • Poziom 15  
    Witam. Moim problemem jest brak obrazu natomiast fonia jest. Na AV jest tak samo. OSD również brak.

Kineskop jest całkowicie ciemny, żarzenie kineskopu jest, WN jest-kineskop elektryzuje,dokonując regulacji na trafo powielaczu kręcąc czarnym pokrętłem nic się nie dzieje natomiast jak podkręcę czerwonym pokrętłem to ekran robi się czerwony i pojawiają się powroty.
    Co gdzie drodzy przyjaciele mam szukać przyczyny?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 22  
    Sprawdz PK , jakie są napięcia na R G B. ( 200V , 12V R-G-B. ) , jeżeli wszystko na pk ok , to sprawdz moduł dekodera koloru MD2D44.
  • Poziom 15  
    Jestem początkującym w tej dziedzinie TV więc jak dokładnie pomierzyć te napięcia R,G,B ? Bo względem masy na PK jest 230VDC 12VDC a tych na RGB to jak mierzyć? Też powinny być stałe względem masy bo jak tak mierze to mam też po 230VDC
  • Poziom 22  
    Z trafopowielacz z nogi 9 przez rezystor R603 (2R7) oraz diode d518 (BA159) , i musisz mieć tam kondensator elektrolityczny na płytce PK , naprzykład 10mF/na 250V wymien go na nowy , bo musisz miec napięcie 200V a nie 230V , sprawdzasz względem masy. Sprawdz skrin jakie masz napiecie czy się zmienia podczas regulacji skrinu pomiędzy 300V-600V , chodzi mi oto czy masz regulację.
  • Poziom 15  
    na PK nie mam elektrolita na 250V scren raczej jest bo jak reguluje to pojawia się czerwony obraz wraz z liniami powrotu.
  • Poziom 22  
    Na przewodach R G B które dochodzą do płytki PK jakie sa napięcia ?
  • Poziom 15  
    Nie ma napięcia na przewodach RGB które dochodzą do PK mierzyłem względem masy na PK.

Natomiast jest napięcie stałe NA PK 12VDC i 230VDC mierząc względem masy na PK.
  • Poziom 22