Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 Avant - jak pogodzić alarm fabryczny z domontowanym?

11 Lip 2008 18:26 1436 1
  • Poziom 10  
    Witajcie !
    Wczoraj zamontowałem alarmik (Legendford F14D) ze sterowaniem centralnym zamkiem.
    Sterowanie podpiąłem w/g ogólnodostępnego schematu podłączania zamka pneumatycznego. Wpiąłem się w zielono-niebieski kabelek w przednim słupku drzwi kierowcy.
    Zamykanie i otwieranie z pilota działa bez zarzutu.
    Zauważyłem, że powtarza się taka sytuacja :
    Zamykam samochód z pilota, uzbraja się alarm domontowany, auto daje się otworzyć również z pilota.
    Jeżeli po zamknięciu z pilota wsadzę kluczyk i przekręcę - uzbraja się alarm fabryczny i zaczyna pulsować fabryczna dioda alarmu. Po uzbrojeniu alarmu fabrycznego nie idzie otworzyć samochodu z pilota - nie ma żadnej reakcji dopóki nie otworzę z kluczyka i dopiero wówczas daje się otworzyć z pilota.
    Zasilanie pociągnąłem bezpośrednio - wykluczam odcięcie zasilania przez alarm fabryczny.
    Problem w tym, że zamykając z pilota uzbrajam tylko alarm domontowany, fabryczny pozostaje nieaktywny do czasu aż zamknę dodatkowo kluczykiem w drzwiach.
    Czy trzeba coś jeszcze podłączyć by również uzbrajać alarm fabryczny ?
    Czy od kluczyka lub zamknięcia w drzwiach idzie jeszcze jakiś inny kabelek na który reaguje alarm fabryczny ?
    Jakimi sygnałami ( plus czy minus) uzbrajany i rozbrajany jest alarm fabryczny ?

    Jeżeli ktoś by był chętny przeanalizować schematy - mam i mogę podesłać i opowiedzieć co i gdzie jest podłączone, ale to na PW.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    zdejmij boczek drzwi i posprawdzaj kable od wkładki ( wkładka załacza alarm firmowy a styki w siłowniku pneumatycznym sterują z.c.)