Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

co to za wtyczka? Alfa 156 2.0TS

martinpl 11 Lip 2008 21:16 3179 5
  • #1 11 Lip 2008 21:16
    martinpl
    Poziom 27  

    witam

    jak w temacie, wystaje spod konsoli srodkowej, cos jak koncentryk

    co to za wtyczka? Alfa 156 2.0TS

    czy ktos wie do czego to moze sluzyc?

    odrazu mowie ze radio dziala i odbiera poprawnie, wiec to nie antena radiowa :)

    0 5
  • #2 11 Lip 2008 21:23
    milejow
    Poziom 42  

    Koncowka antenowa do telefonu(zestaw glosnomow).Jest jeszcze inna opcja,byla w nim navi i to od anteny GPS

    0
  • #3 11 Lip 2008 21:24
    martinpl
    Poziom 27  

    po tym jak przewod jest zabezpieczony, taka sama gabka i tasma jak inne fabryczne przewody pod konsola, domyslam sie ze wlozyli to juz w fabryce, ale nic innego nie ma w stylu uchwytu, mikrofonu czy czegos innego...

    jutro sprobuje pojsc "po nitce do klebka" :)

    0
  • #4 12 Lip 2008 17:10
    milejow
    Poziom 42  

    Bo moglo byc fabryczne radio z navi lub zestawem glosnomow.Albo to i to.Polukaj czy nie masz czasem mikrofonu w slupku przy podsufitce lub w okolicy lusterka wewnetrznego(oczywiscie ukryty,moze jakies dziurki w plastiku)Co do navi to zobacz czy antena radiowa nie posiada np.poszerzonej podstawy przy dachu.Czesto fabryczna antena GPS jest podstawa anteny radiowej

    0
  • #5 16 Lip 2008 19:52
    piotriix
    Poziom 16  

    to kabel do anteny telefonu

    0
  • #6 17 Sie 2011 12:22
    martinpl
    Poziom 27  

    Faktycznie to przewód od anteny GSM na dachu, wyglądającej jak radiowa. Antena radiowa jest za to w tylnej szybie zatopiona w postaci ścieżek.

    0