witam serdecznie,
posiadam samochod
AUDI A6 99r. 2.4benzyna + LPG
auto na zimnym silniku nie chce wejsc na obroty, prycha ,brak mocy itd. ,obroty skacza ,powiedzmy od 1.200-0.800
jak sie nagrzeje do 90stopi to juz jest lepiej ,ale tez czasem jeszcze obroty skacza,samochod chodzi rowno,ale mocy nie ma takiej jak na taki samochod przystalo
( predkosc 70-80km 5bieg na tiptroniku .. gaz do dechy...a on prawie zadnego przyszpieszenia,V-max 170km/h )
aha .... zapalanie silnika trwa jakies 10sekund zanim zapali.... trzeba tak długo go krecic
po odłaczeniu wtyczki przepływomierza ,obroty nie skacza juz.... ale przyspieszenie tez słabnie....
przepływomierz został zmieniony ,bylem na komputerze... błedy sond lambd,przeplywomierza,niskie napiecie masy,
od czego zaczynac wymiane w tym samochodzie?
kupilem juz 2 boshowskie sondy lambdy tylko jest problem tego typu ze nie mozna dojsc do tych sond zeby je wymienic,ma ktos jakis pomysl ,od ktorej strony je wyjąc można
prosze o jakas podpowiedz co moze byc przyczyna takiego zachowania silnika .....
posiadam samochod
AUDI A6 99r. 2.4benzyna + LPG
auto na zimnym silniku nie chce wejsc na obroty, prycha ,brak mocy itd. ,obroty skacza ,powiedzmy od 1.200-0.800
jak sie nagrzeje do 90stopi to juz jest lepiej ,ale tez czasem jeszcze obroty skacza,samochod chodzi rowno,ale mocy nie ma takiej jak na taki samochod przystalo
( predkosc 70-80km 5bieg na tiptroniku .. gaz do dechy...a on prawie zadnego przyszpieszenia,V-max 170km/h )
aha .... zapalanie silnika trwa jakies 10sekund zanim zapali.... trzeba tak długo go krecic
po odłaczeniu wtyczki przepływomierza ,obroty nie skacza juz.... ale przyspieszenie tez słabnie....
przepływomierz został zmieniony ,bylem na komputerze... błedy sond lambd,przeplywomierza,niskie napiecie masy,
od czego zaczynac wymiane w tym samochodzie?
kupilem juz 2 boshowskie sondy lambdy tylko jest problem tego typu ze nie mozna dojsc do tych sond zeby je wymienic,ma ktos jakis pomysl ,od ktorej strony je wyjąc można
prosze o jakas podpowiedz co moze byc przyczyna takiego zachowania silnika .....