Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 2.4 benzyna / Wymiana sond lambda / skaczace obroty

agimx 13 Lip 2008 23:52 12257 4
  • #1 13 Lip 2008 23:52
    agimx
    Poziom 13  

    witam serdecznie,
    posiadam samochod
    AUDI A6 99r. 2.4benzyna + LPG
    auto na zimnym silniku nie chce wejsc na obroty, prycha ,brak mocy itd. ,obroty skacza ,powiedzmy od 1.200-0.800
    jak sie nagrzeje do 90stopi to juz jest lepiej ,ale tez czasem jeszcze obroty skacza,samochod chodzi rowno,ale mocy nie ma takiej jak na taki samochod przystalo
    ( predkosc 70-80km 5bieg na tiptroniku .. gaz do dechy...a on prawie zadnego przyszpieszenia,V-max 170km/h )
    aha .... zapalanie silnika trwa jakies 10sekund zanim zapali.... trzeba tak długo go krecic

    po odłaczeniu wtyczki przepływomierza ,obroty nie skacza juz.... ale przyspieszenie tez słabnie....
    przepływomierz został zmieniony ,bylem na komputerze... błedy sond lambd,przeplywomierza,niskie napiecie masy,

    od czego zaczynac wymiane w tym samochodzie?
    kupilem juz 2 boshowskie sondy lambdy tylko jest problem tego typu ze nie mozna dojsc do tych sond zeby je wymienic,ma ktos jakis pomysl ,od ktorej strony je wyjąc można
    prosze o jakas podpowiedz co moze byc przyczyna takiego zachowania silnika .....

    0 4
  • Sklep HeluKabel
  • #2 18 Wrz 2008 12:59
    mk39
    Poziom 1  

    miałem podobne objawy, komputer mi się zapełniał a przyczyną była instalacja gazowa, trzeba udać się do serwisu gazowego i dodać urządzenie eliminujęce zapisy w komputerze audi. Skaczące obroty to też nastawnik przepustnicy czasem się zacina.

    2
  • Sklep HeluKabel
  • #3 05 Sty 2009 01:54
    rbrus
    Poziom 14  

    Bądź przewody wysokiego napięcia... przynajmniej u mnie tak było.

    0
  • #4 26 Lut 2009 22:37
    pm98
    Poziom 1  

    Własnie dzisiaj u mnie też to wyszło problem z sonda lamda tydzien wczesniej po podpieciu komputera dwa błendy pierwszy to P0430 Catalisty conventer system bank 2 a drugi to P0134 O2 sensor circuit bank1
    po resecie wszystko ok na tydzien dzis znowu to samo ale juz inny odczyt z komputera czyli P0171 system too lean bank1 po resecie silnik faluje na obrotach po odpaleniu nie chce wejsc na obroty dopiero po chwili sie stabilizuje ale i tak sa wachania w obrotach ja zaczynam od wymiany sensorów O2 mysle ze to bedzie ok a co do wymiany to z tego co powiedział mechanik to trzeba opuscic wydech

    2
  • #5 27 Lut 2009 00:50
    yarecky3
    Poziom 15  

    Hejka.
    U mnie w 2,7 biT aby wymienić lambdę s1b1 potrzebowałem nasadowy klucz do sondy albo po prostu wycięty rowek na przewód i do tego kilka długich przedłużek. Drugą sondę przed katalizatorem też da się w podobny sposób załatwić. Ale przyznać trzeba że dostęp strasznie trudny. Ja musiałem zdemontować łącznik gumowy oraz rurki do Secondary Air Injection System żeby wogóle sondę zobaczyć. Jak już zobaczyłem to tym dłuuuugim kluczykiem dało się ją wymienić.
    Co do sond za katalizatorem jeszcze nie przerabiałem i nie pamiętam jak to wygląda.
    Pozdrawiam i mam nadzieję że to pomoże.

    2
  Szukaj w 5mln produktów