Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 124 3.0 1988 rok zaplon.

15 Lip 2008 22:40 3878 12
  • Poziom 9  
    Witam mam dwa pytanie dotyczace mojego mercedesa a wiec tak mam 3 litroego(benzyna) mercedesa i dwa problemu. 1. Co moze byc jak auto sie nagrzeje to zapala sie kontrolka oleju. Zgasnie dopiero jak ostygnie i na nowo. Co moze byc przyczyna i od czego zaczac ?? 2. Zeby odpalic go musze mu ze pstyka dac prad na takie elektrowzawor co jest obok wtryskow i wtedy odpala to tak jak by do tego zaworku nie dochodzil prad z bezpiecznika badz czegos tam. Czym jest ten elektrozawor sterowany od czego szukac usterki ??
  • Poziom 19  
    Jak sie zapala kontrolka oleju to bye bye silniczku... A elektrozaworem steruje jakis przekażnik lub bezpośrednio z kostki stacyjki musisz dorwać schemat instalacji.(mam taki silniczek i troche elektryki do pozbycia) pozdro
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Świecenie kontrolki ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku, świadczy zazwyczaj o agonii silnika. Po rozgrzaniu oleju, jego ciśnienie spada poniżej punktu krytycznego i dlatego masz alarm. Aby wykluczyć uszkodzenie samego czujnika podjedź gdzieś do zakładu, gdzie zamiast czujnika wkręcą manometr i sprawdzą rzetelnie, jakie masz ciśnienie w układzie smarowania.
  • Poziom 9  
    Powiem tak problem z elektrozaworem rozwiazalem wina tkwila w immobilaizerze mialem tam dwa uklady ktore odcinaly stacyjke i zaplon i dlatego musialem mu dawac prod bo przerwany byl obwod w immo. A co do kontrolki oleju to jak jest ta skala na obok poziomu paliwa to przy 800 tys obrotow mam okolo 2. Czytalem na innych forach ze to moze byc wina czujnika badz tez takiego uzadzenia co jest w zegarze ktory odpowiada za ta kontrolke. Problem nadal jest i sie niem pokoleji zajmuje jak cos wiecie jesszcze oprocz mnie to dajcie znac. Co do silnika to mysle ze w kondycji jest bardzo dobrej.
  • Spec od samochodów
    Jaka kontrolka oleju - żółta czy czerwona, bo dla mnie to wszystko jest kogiel mogiel - pisz z godzinę a dokładnie...

    Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    kolego kontrolka zolta. Jak odpalam auto zapala sie razem ze wszystkimi kontrolkami jak przejade troche silnik zlapie 80 stopni to mi sie zapala. Jak po stai troche i silnik ostygnie to na naowo jest to sami czyli zgasnie i jak zlapie 80 stopni to sie zapala.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Hmm... w niektoreych mesiach cisnienie spada do prawie 1 silniki na wykanczeniach i kontrolka oleju sie nie pali. Nie wiem sprawdze to jakos.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Spec od samochodów
    Masz uszkodzony czujnik poziomu oleju albo go za mało i nic więcej - koniec. Niema innej mozliwości.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Witam.Mam mercedesa 124 3.0 z gazem i dziwne objawy.a mianowicie gdy jest zimny to odpala na dotyk ale po paru minutach pracy to trzeba go kilkanascie a nawet kilkadziesiąt sekund kręcic.Może ktos by cos wiedział na ten temat.Musze jeszcze dodać że instalacja gazowa jest nowa i pracowało wszystko idealnie,usterka jest od niedawna.Detonacji gazu nie było.Pozdrawiam romekl.
  • Poziom 17  
    Witam
    Nie wiem jak jest w silniku benzynowym rozwiązana kontrola oleju W moim mesiu 300TD jest kontrolka żółta, która sygnalizuje tylko i wyłącznie niski poziom oleju Ciśnienie natomiast jest pokazywane na wskaźniku Czujnik poziomu jest umieszczony z lewej strony miski olejowej Przy prawidłowym stanie czujnik jest ZWARTY Łatwo to sprawdzić Na przegrodzie silnika W okolicach Serwa hamulcowego powinna być wtyczka z gniazdem jeden z pinów jest właśnie przewodem, który idzie do czujnika poziomu
  • Poziom 13  
    Witam.
    Do dabek123.W zasadzie wszystko w temacie opisał sigi.

    Do romekl.Pisząc o uruchamianiu masz na myśli na benzynie i jeżeli już
    uruchomisz to nie musisz podtrzymywać wolnych obrotów dodając gazu
    (co wskazywałoby na nieszczelność w układzie dolotu -detonacja np.)?
    Na początek sprawdź na analizatorze skład spalin (układy KE są dosyć
    czułe pod tym względem),przy zimnym silniku i ssaniu poradzą sobie
    jeszcze gorzej jak się rozgrzeją.Możesz ewentualnie podłubać sam
    wzbogacić/zubożyć i zobaczyć jak reaguje.Generalnie przy KE jest co
    robić więc to akurat rzecz podstawowa.