Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TespolTespol
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

seat toledo 2000r błąd sondy lambda

17 Jul 2008 20:58 10980 11
  • Level 28  
    Na początku chciałem zaznaczyć, że jestem jedynie użytkownikiem auta a nie mechanikiem. Problem polega na tym,że w moim aucie, Seat Toledo 1,6. SR rocznik 2000 kod silnika AKL. Zapisują się błędy 00537 błąd sondy lambda 18-00 górna wartość graniczna.Błąd ten pojawia się po każdym skasowaniu błędu i przegazowaniu auta oraz czasami 00533 błąd biegu jałowego 19-30 dolna wartość graniczna.Wymieniłem sondę lambda na nową Boscha ale dalej to samo.Przepustnica była wymieniana w ASO Seata przez poprzedniego właściciela pół roku temu -mam fakturę.Mechanicy u których byłem rozkładają ręce,czy któryś z szanownych forumowiczów miał podobny problem i zna rozwiązanie albo wie co oznaczają te błędy lub ewentualnie spróbował by zdiagnozować problem mieszkam w okolicy Gdańska.Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
  • TespolTespol
  • TespolTespol
  • Level 17  
    sonda bosch uniwersalna czy oryginal..?
    oscyloskop w reke i zobaczyc jak sie zachowuje,jakie jest napiecie na rozpietej wtyczce od strony instalacji samochodu..
  • Level 21  
    Panu marcinowi3 gratuluje nabytej wiedzy.
  • Level 32  
    marcin3wa jesli nie ma wpływu na pracę silnika to na co ma wogóle według ciebie ?
  • Level 28  
    Trochę uzupełnię. Auto nie ma gazu.Sonda bosch uniwersalna ale podobno do grupy VW.Przebieg 152000 oryginalny.Jak już pisałem nie jestem mechanikiem tylko użytkownikiem i chodziło mi o jakieś podpowiedzi gdzie Ci "fachowcy" powinni szukać problemu bo sami nie wiedzą.
  • Level 28  
    Była robiona kilka razy.Na forum VW doczytałem że to może być problem z lewym powietrzem co o tym sądzicie?
  • Level 16  
    nie chyba lecz na pewno skoro jest założona nowa sonda a dalej pojawiają się te same błędy dotyczące sondy to napewno jest gdzieś na wylocie przed sondą lambda nieszczelność i dostaje się lewe powietrze . odpal silnik i weż w ręke WD40 popsikaj na kolektor wydechowy i sprawdzaj miejsce przy miejscu czy nie lewe powietrze nie zasysa tego WD40.
  • Level 28  
    Witam.Weź miernik i na nagrzanym silniku i odłączonej sondzie zmierz napięcie na przewodzie sygnałowym.To będzie chyba szary kabel.Dwa białe są od podgrzewania a jeden idzie do masy.Ma być między 0,55 a 1,0V
  • Level 2  
    mialem ten sam problem okazalo sie że katalizator nie czyscil spalin tak jak powinien po wymianie wszystko wruciło do normy