Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Behringer PRO DJ MIXER DJX700?

18 Lip 2008 00:24 2943 8
  • Poziom 12  
    Witam zastanawiam się nad kupnem mixera Behringer DJX700 ale z Anglii. Słyszałem ze do Polski były sprowadzane gorszej wytrzymałości i jakości. Co mi powiecie na ten temat czy opłaca sie go kupic z Anglii? I co sądzicie o tym sprzęcie.

    Behringer PRO DJ MIXER DJX700?


    Pozdrawiam...
  • Poziom 27  
    Mikser ogółem fajny jak na behringerka ale ma jedna bardzo dużą, jak dla mnie, wadę.
    Mianowicie jest bardzo wrażliwy na skoki napięcia, i gdy spadło nam kiedyś o ok. 27V* podczas imprezy to mikser kolegi coś trafiło. ale następnego dnia już działał.

    *było 231V a spadło mniej więcej o 27V
  • Poziom 13  
    moim zdaniem jeden z bardziej awaryjnych behingerow :p :)
  • Poziom 20  
    Potencjometry szybko w nim padają i ma strasznie dziwną charakterystyke regulacji tonów średnich. Ogólnie lepiej dołozyc pare zł i kupic DJM 400 albo poczciwego DJM 500.
  • Poziom 9  
    albo kup sobie ecler nuo2 jesli Ci nie zalezy na 4 kanałach ; )

    co do zakupów z anglii sprzetu, to raczej bezpodstawne stwierdzenie. bez ryzyka kupuj tam i ciesz sie ze nie przeplaciles ; ]
  • Poziom 10  
    behringer LOL sam korzystam z monitora behringer B-300 ale to chyba jedyna rzecz ktora mam i przy ktorej zostane co do miksera vestax bo najlepsza opcja w cenie zaznaczam ze tylko seria pro no chyba ze ma ktos pieniadze zeby qpic RANE'a
    pozdrowionka


    [technics Sl1200MkII === Vestax pmc06 pro vca ===Vestax Pdx 2000
    Traktor Scrach ......soon
  • Poziom 12  
    Bardzo zalerzy mi na 4 kanałach.
  • Poziom 10  
    zastanow sie dobrze czy bedziesz uzywal wszystkich 4 bo miksowanie z 3 zrodel dzwieku to juz nie lada zabawa zawsze moze byc jak to sie mowi w *** sprzetu zero talentu czyli nie wykorzystywanie w 100 procentach tego co sie posiada ja na pewno blizej spogladam na jakosc i komponenty z jakich wykonany jest sprzet, moj mikser np nie posiada regulacji srednich tonow ale gdy obetne niskie to ich nie ma ..........
    pozdrowienia
  • Poziom 12  
    Zamykam temat bo już zakupiłem ten mixer...