Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

centrala telefoniczna Panasonic KXT 1232

18 Lut 2004 22:18 2099 6
  • Poziom 10  
    Dzień Dobry
    Jestem uczniem Technikum i w tym roku będę pisał Pracę Dyplomową na temat " Programowanie centrali telefonicznej" prawdopodobnie to będzie centrala Panasonic KXT 1232. Jeżeli to jest możliwe prosiłbym o przesłanie instrukcji do programowania w/w centrali.
    Zdjęć, opisów, możliwości itp. :)
    Może ktoś coś posiada :)

Z góry dziękuję Pozdrawiam Tomek
    moj email tomek238(malpa)wp.pl
  • Poziom 18  
    Kiedyś programowałem taką centrale i sprawa jest bardzo prosta bo w instrukcji masz opisane krok po kroku co robić. Wprowadzasz kod instrukcji i wybierasz opcje, a na wyświetlaczu telefonu widzisz wszystko. Instrukcji niestety nie posiadam, ale jak znajdziesz centrale to będziesz mógł wypożyczyć i instrukcje.
  • Poziom 12  
    KX-TD1232 może bez problemu znaleźć na Allegro, ale instrukcji programowania nikt mu nie da, gdyż Panasonic nie dołącza jej do sprzętu. Instrukcje te są one dostępne tylko dla instalatorów. Wraz z centralą może co najwyżej dostać instrukcję użutkownika (około 300 stron), ale instrukcji instalacji (około 700 stron)na 99% nie dostanie. Zostaje szukanie w necie... Może gdzieś znajdzie. Polecam jednakże zaprzyjaźnić się z jakimś serwisem - będzie prościej ;)
    Proponowałbym jednak KX-TD816 lub niemiecką KX-TD408 - wyjdzie taniej, a mozliwości mają podobne.
    Dochodzi jeszcze sprawa programowania...
    Przy pomocy kodów wbijanych "z ręki" nie ma problemu. Problem zaczyna się przy programowaniu z PC. Do TD816/1232 jest 7 wersji oprogramowania (każda do innej wersji biosu centrali).
    Innymi słowy: Bez zaplecza w postaci serwisu nie poradzi sobie.

Pozdrawiam i życzę powodzenia

Darek
  • Specjalista od telefonów
    mam takowa instrukcje w wersji papierowej.
    Pozdrawiam