Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

JZ 2005 ZENIT, sterowniki centralki

19 Lip 2008 22:29 6499 21
  • Poziom 10  
    Nigdzie na forum nie mogę doszukać się sterowników do centralki zenit JZ 2005 1.10.14 bo na starszym sterowniku wyświetla się błąd z wersją oprogramowania a w centralce mam właśnie taki. Jeżeli by ktoś posiadał wersję 1.10.14 to bardzo bym prosił.
  • Poziom 2  
    Witaj!
    Mam 10.16 jak Cię interesuje???
    Wojtek
  • Poziom 10  
    Witam mógłbym spróbować na 10.16 podejrzewam ,że po podłączeniu do centralki będzie upgrade softu na nowszy tylko nie wiem czy wtedy pozostaną stare ustawienia czy wszystko trzeba będzie ustawiać od początku może ktoś ma większą wiedzę na ten temat i coś podpowie.
  • Poziom 14  
    Kolego,po podłączeniu programu 10.16 z nowym softem stare ustawienia pozostaną i nie musisz się o nie martwić...
    Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Witam!!
    mam sterownik JZ 2005 ??
    czy dam rade sie połączyć za pomocą JZ 2009??
    Czy konieczna jest jest aktualizacja oprogramowania JZ 2009??
    jak mam sterownik JZ 2005 ??
  • Poziom 34  
    nowy soft skomunikuje się ze starym ale warto wgrać nowszy.
  • Poziom 10  
    Czyli jak odpale najnowsza wersja to bedzie ok i aktualizaja nie bedzie potrzebna?
  • Poziom 10  
    lepiej zaktualizować trochę poczytałem i jest kilka nowych funkcji kolego daj adres na mejla to prześlę całą listę zmian w formacie pdf
  • Poziom 10  
    sterownik mam 2005 a program 2009.
  • Poziom 34  
    przecie pisałem że nie ma problemu z połączeniem a i zapyta uprzejmie o chęć aktualizacji , więc nie bądź uparty i wyraź zgodę na aktualizację bo trwa to tylko chwilkę
  • Poziom 34  
    nie :D ,nowy program do kominikacji zawiera w sobie nowy soft
  • Poziom 10  
    czyli podłączam i mogę robić co chce z moimi ustawieniami? :D
  • Poziom 34  
    yes, yes , yes
    ale najpierw użyj opcji plik - zapisz konfigurację , zanim zaczniesz grzebac bez sensu , bo jako ś nie ma we mnie wiary , że wiesz po co chcesz to robić :D , zawsze będziesz mógł wtedy wrócić do stanu pierwotnego bo wile jest wątków na forum napisanym przez tych który zaczęli od skasowania wszystkiego i wstawienia nastaw farycznych. Nie wiesz jak i po co - nie grzeb.
  • Poziom 15  
    aktualizacje radze robić z laptopa z sprawną baterią,bo niedaj Boże awaria prądu

    Dodano po 3 [minuty]:

    manio123 napisał:
    nowy soft skomunikuje się ze starym ale warto wgrać nowszy.
    tak z ciekawości zapytam czy próbowałeś tego bo ja montuje Zenita od samego początku jego powstania i mi się to nie udało,dopiero po wgraniu aktualizacji:?:
  • Poziom 10  
    coś długo kolega się zbiera do tej aktualizacji po prostu opierając się na tej instrukcji którą przesłałem, wykonywać punkt po punkcie i gotowe no... z fabryczną instrukcją obsługi to już raczej prościej się nie da - powodzenia życzę
  • Poziom 10  
    Witam

    jest sens się bawić w tą regulację :

    mam komputer Zenit z AC w toyocie corolli 1,4 86KM

    spalanie 10l gazu przy jeździe miejsckiej - 5km do przedszkola postój 5km do pracy i póxniej powrót podobny często przerywany jeszcze podjazdem do sklepu na zakupy

    na trasie psalanie coś koło 7,5-8l

    Łukasz
  • Poziom 10  
    Jeżeli wszystko dobrze działa tylko chodzi koledze o spalanie to na pewno szkoda zachodu dla mnie natomiast najistotniejsze są osiągi bo uważam,że samochód powinien swoje spalić ale i powinien chodzić nawet lepiej od benzyny bo nic z powietrza się nie bierze, ale generalnie ( czy warto się bawić ?) przecież te centralki możemy sobie skonfigurować jak nam się podoba , kompensacje na temperaturę płynne przełączanie na gaz diagnostyka, dotrysk paliwa itd.itp. Ja już dawno zrezygnowałem z usług fachowców którzy to zakładali ale wyregulować nie potrafili. Wybór należy do kolegi czy przystosować się do ustawień gazu czy ten gaz przystosujemy do swoich potrzeb i wymagań.
  • Poziom 10  
    zbyszek2461 napisał:
    Jeżeli wszystko dobrze działa tylko chodzi koledze o spalanie to na pewno szkoda zachodu dla mnie natomiast najistotniejsze są osiągi bo uważam,że samochód powinien swoje spalić ale i powinien chodzić nawet lepiej od benzyny bo nic z powietrza się nie bierze, ale generalnie ( czy warto się bawić ?) przecież te centralki możemy sobie skonfigurować jak nam się podoba , kompensacje na temperaturę płynne przełączanie na gaz diagnostyka, dotrysk paliwa itd.itp. Ja już dawno zrezygnowałem z usług fachowców którzy to zakładali ale wyregulować nie potrafili. Wybór należy do kolegi czy przystosować się do ustawień gazu czy ten gaz przystosujemy do swoich potrzeb i wymagań.


    faktycznie sprawa spalania to jest jedna sprawa i w sumie te wielkości mi nie przeszkadzają, ale dochodzi kilka rzeczy upierdliwych, które bym chciał poprawić i to chyba wiąże się z doregulowaniem sterowania

    chodzi głównie o pracę na niskich obrotach

    na początku to był wogóle meksyk bo przy hamowaniu gasł i niskie obroty były do bani, o ile niskie obroty powiedzieli że isę nie da podnieść to poczytałem i kazałem im zmienić valteka listwę wtryskową z 3 omów na 1 omową i to już pomogło.
    jak pojechałem do filli tych gaziarzy moich to koleś podniósł mi te obroty ręcznie przez korektę krzywej na zakładce MODEL.

    teraz tak jeżdżę w sumie już chyba z 2 lata, ale od czasu do czasu słyszę przy ostrym ruszaniu jakiś taki mini wybuch takie strzelenie jak to niekiedy w starych instalacjach I czy II generacji się zdaża przy złej mieszance ustawionej, no i nie ma zbierania za dobrego w początkowym zakresie obrotów i dlaego zastanawiam się nad modernizacją ustawień.

    czuję więc że chyba trzeba zakupić kabel i podregulować i dlatego wolałbym to zrobić tak jak należy zyli jak ??

    no właśnie tego nie wiem może ktoś napisze ?zebrać te mapy i co dalej się robi ?

    acha i kabel
    ten będzie ok ? http://allegro.pl/item1017186489_interfejs_gazu_lpg_usb_stag_kme_elpigaz_landi_inne.html
  • Poziom 34  
    valteki to najtańszy badziew i ciesz, że wytrzymały 2 lata. Wymień na migic jety bo z pewnością przyczyną są wtryskiwacze i nic nie osiągniesz grzebaniem w sterowniku, a popsuć z pewnoscią można. W każdym razie zacznij od zapisania bieżącej konfiguracji do pliku , żeby było do czego wracać jak już ptzyznasz mi rację :D
  • Poziom 10  
    jak valteki są do bani to może co innego?

    koleś od gazu mówił mi że magic jety są też nie takie super hiper i że on poleca REG FAST - słyszeliście o tym ? dostępne na allegro są.