Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problez z praca silnita skoda 1.3

19 Lut 2004 10:16 1982 10
  • Poziom 22  
    wsiadam rano do auta -problem z zapaleniem
    jak zapalił (na bezynie) zanim wkręcił się na obroty to mi 3 razy zgasł a na obroty wkręca się dopiero po chwili
    ja go na gaz a on zgasł ja go jeszczer raz a on jak sieczkarnie przerywa nie wchodzi na obroty jakby nie na wszystkie palił
    po chwili problem zniknoł
    po 2 godzinach postoju to samo
    co to jest czy miał ktoś coś takiego

    po paru dniach problem pogłąbia się
    wymieniłem świece ale to nie pomaga
    na bęzynie jest to samo ale mniej odczuwalne
    jak ja zapale i wcisne gaz do dechy to mi na obroty nie wchodzi (pomino trzymania gazu do dechy)
    jak sprawdzić listwe na świecach (morze to to padło)

    pozd
    adam
  • Spec od samochodów
    Zdejmij listwe ,wlóż świece i zakręć rorusznikiem.
    Sprawdź polączenia w kostce listywy.
  • Poziom 10  
    Polecam zdjąć kopułkę aparatu zapłonowego i drobniutkim papierem ściernym 800 złożyć pasek szer. 1 cm na pół i krutkimi ruchami wyczyścić styki na przerywaczu oraz przeczyścić palec rozdzielacza i styki wys. napięcia w kopułce. Pozatym polecam wymienić przewody wysokiego napięcia. Myślę, że będzie OK
  • Poziom 16  
    a ja uwazam ze masz lekko podparte zawory , to znaczy ze trzeba je wyregulowac pozatym zdaje sie ze jezdzisz na gazie to lepiej odpalac na bezynie odpalanie na gazie szczegulnie w zimie daje takie efekty ze trzeba zaworki cwiczyc .
    pozdrawiam
  • Poziom 22  
    wiszaf napisał:
    Polecam zdjąć kopułkę aparatu zapłonowego i drobniutkim papierem ściernym 800 złożyć pasek szer. 1 cm na pół i krutkimi ruchami wyczyścić styki na przerywaczu oraz przeczyścić palec rozdzielacza i styki wys. napięcia w kopułce. Pozatym polecam wymienić przewody wysokiego napięcia. Myślę, że będzie OK
    Twoja rada raczej się nie przyda ponieważ w felicji 1.3 nie ma kopułki aparatu, styków przerywacza, palca rozdzielacza, styków wys. napięcia ani nawet kabli wysokiego napięcia :D
    Są za to dwie dwubiegunowe cewki zakładane bezpośrednio na świece.
  • Użytkownik usunął konto  

  • Poziom 21  
    Jakby padła listwa zaplonowa to samochód na gazie by strzelał w kolektor ssący a jeżeli nie ma tego efektu to znaczy ż jest w porządku.Radził bym Ci w pierwszej kolejności sprawdzić sondę lambda przy silniku pracującym na benzynie /prawdopodobnie mieszanka za bogata.Poza tym zobacz jak wyglądają świece zapłonowe.
  • Poziom 12  
    Sprawdż go na komputerze czy nie ma błędów jeśli nie to zmierz ciśnienie na tłokach. Jeśli na jednym będzie mniejsze to tak się samochody zachowują przy odpalaniu na zimnym silniku. Jeśli jest wszystko ok. to jedynie cewki uszkodzone (jeśli już świece wymienione tak jak piszesz). Wtryskiwacze, pompa odpadają jeśli na gazie jest tak samo. Czujniki temperatury i inne powinny wyjść w teście centrali tylko sprawdż czy zmieniają wartości w trakcie nagrzewania samochodu). Schemat interfejsu do diagnostyki i program (jeśli nie masz) znajdziesz na elektrodzie i na emule ( Vw tool, Vag-Com)
  • Poziom 18  
    ElGregor napisał:
    wiszaf napisał:
    Polecam zdjąć kopułkę aparatu zapłonowego i drobniutkim papierem ściernym 800 złożyć pasek szer. 1 cm na pół i krutkimi ruchami wyczyścić styki na przerywaczu oraz przeczyścić palec rozdzielacza i styki wys. napięcia w kopułce. Pozatym polecam wymienić przewody wysokiego napięcia. Myślę, że będzie OK
    Twoja rada raczej się nie przyda ponieważ w felicji 1.3 nie ma kopułki aparatu, styków przerywacza, palca rozdzielacza, styków wys. napięcia ani nawet kabli wysokiego napięcia :D
    Są za to dwie dwubiegunowe cewki zakładane bezpośrednio na świece.

    W 1,3 SPI jest palec itp. Nie wiadomo o którą chodzi.
  • Poziom 20  
    witam
    mialem cos takiego
    padla listwa na swiecach. wymienilem i ok.
  • Poziom 22  
    majonezz napisał:
    W 1,3 SPI jest palec itp. Nie wiadomo o którą chodzi.
    Wiadomo, czytaj dokładnie posty - azarach napisał: "jak sprawdzić listwe na świecach (moze to to padło)", z tego prosty wniosek że chodzi o MPI.