Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung 913 N wymiana matrycy

lechwojciech 20 Lip 2008 22:42 7435 11
  • #1 20 Lip 2008 22:42
    lechwojciech
    Poziom 2  

Witam.
    Posiadam monitor LCD Samsung 913 N Kupiłem na allegro matrycę od Samsunga 930, podłączyłem. Matryca chodzi tylko ma biały pas szerokości 12cm i paski kolorowe po obydwu pojedyncze linie. Model matrycy był ten sam czyli LTM190EX-L01 ale taśma wychodząca z matrycy miała mniej wyjść stara moja, która została zalana 10 wyjść do paska głównego zakupiona 6 wyjść.
    Monitor wcześniej był zalany i jeszcze jedno nie działa listwa sterująca memi i różne ustawienia.
    Co może być przyczyną występujących pasków, i gdzie ewentualnie można kupić ten druk sterujący z przyciskami i jak go nazwać bo ja niestety jestem amatorem w tych sprawach, chociaż lubię wyzwania i naprawę tego monitora traktuję jako hobby.
    lechwojcieh

0 11
    Załączniki:
  • #2 20 Lip 2008 22:59
    Pol-UK
    Poziom 29  

Proszę o podesłanie foto bardziej to zobrazuje co jest grane ?? Czy matrycę którą zakupiłeś jest na 100% sprawna, czy to może niedzielny zakup na giełdzie z dopiskiem 100% "sprawna"?? Pozdrawiam

0
  • #3 23 Lip 2008 20:33
    lechwojciech
    Poziom 2  

W załączeniu przesyłam foto jako uzupełnienie

Samsung 913 N wymiana matrycy

0
  • #4 23 Lip 2008 20:37
    Pol-UK
    Poziom 29  

Obawiam się że matrycę którą zakupiłeś jest uszkodzona. :-(

0
  • #5 23 Lip 2008 20:45
    lechwojciech
    Poziom 2  

a nie jest to sprawa związana z ilością wyjść z matrycy miałem 10 wyjść taśmowych, a w zakupionej jest sześć

0
  • Pomocny post
    #6 23 Lip 2008 21:01
    Pol-UK
    Poziom 29