Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Navman S30 - Pierwszy start - Czy ktoś wie coś na ten temat

krystian333 22 Lip 2008 08:11 6519 3
  • #1 22 Lip 2008 08:11
    krystian333
    Poziom 11  

Witam
    Jestem Zielony w temacie nawigacji, więc proszę o wyrozumiałość.

Dostałem nawigację NAVMAN S30 z wgranymi mapami Belgia, Luxemburg oraz Holadnia.

Z tego co się dowiedziałem to w środku nie ma programu typu Automapa, MapaMap, TomTom, destinator itp. - jest tam chyba oryginalny soft NAVMANA

Chciałem coś dograć ale kicha , nie mam programów ani sterów.

Co mam.

- po podłączeniu do Kompa Navman działa jako dysk USB, widzę system Windows CE 5
    - Wyczytałem że musi być program ACTIV SYNC, - ale on tej nawigacji nie widzi.
    - W manualu znalazłem informację że można dograć mapy ale trzeba mieć program NAVDESK, którego nigdzie nie mogę dostać, na stronie navmana jest tylko upgreade ale nie działa bez wersji bazowej - skąd pobrać program NAVDESK

Dalej szukając doszedłem do tego, że pewnie Navman posiada jakąś blokadę, coś jak simlock, i jak sie tego pozbędę to będę mógł wgrać do niego inne programy. - tylko pytanie jak , gdy nie mam połączenia przez ActivSync???

Znalazłem stronę gdzie mam wszystkie narzędzia do sciągnięcia simlocka, ale nie chcę działać, bo nie wiem czy jest jakiś simlock w tym Navmanie czy nie - Jak sprawdzić czy w nawigacji jest Blokada, czy simlock Niby wiem, a dalej stoję w polu aby coś tu wgrać.

JESZCZE JEDNO ODWIECZNE PYTANIE.

- Jak wgrać jakiś program do tej navigacji do pamięci i na kartę, bo nie kapuje, może mi ktoś to wyjaśni.

Czy jak zdobędę program zacznę instalować to on będzie się pytał gdzie mam to zainstalować, i ja wskaże mu pamięć lub kartę, czy kopiuje instalkę do navigacji i tam ją instaluje lub rozpakowuje - ??? nie wiem