Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel MID problem 5wk70008

sjr 23 Lip 2008 16:32 3044 4
  • #1 23 Lip 2008 16:32
    sjr
    Poziom 9  

    Witam
    mam problem z MIDem 09180555 Siemens 5wk70008.
    otoz nabylem owy MID z bertonki i zalozylem go do Astry g z 99 roku.
    myslalem ze bedzie wszystko cacy ale zaczely sie problemy.
    Otoz nie jest to standardowy mid tylko pod ccrt 700 czyli radio z radiem i telefonem. Najgorsze jest to ze nie wyswietla mi informacji radiowych.
    podejrzewam ze moglem cos zle podlaczyc bo korzystalem z instrukcji podlaczenia ze zwyklego mida :( kostke dostalem ale zminilem kolejnosc kabli i teraz nie wiem jak poukladac je tak zeby bylo dobrze... spalanie pokazuje wszystko smiga tylko nie dziala radio

    Co mam z tym zrobic ??? :cry::cry:

    Opel MID problem 5wk70008 Opel MID problem 5wk70008 Opel MID problem 5wk70008

    0 4
  • Pomocny post
    #2 23 Lip 2008 20:04
    SlaweK
    Poziom 43  

    Wyświeltacz od CCRT nie będzie działa ze zwykłym radiem.

    SławeK

    0
  • #3 23 Lip 2008 23:51
    sjr
    Poziom 9  

    ale nie komunikuje sie tez z TECHEm tak jak by bylu zle podlaczone piny...
    TECH go wogole nie widzi w samochodzie dlatego nie mozna go zaprogramowac

    Dodano po 1 [godziny] 33 [minuty]:

    a ma ktos moze schemat podlaczenia tida z telefonem bo chyba cos pomieszalem kable ;/

    0
  • Pomocny post
    #4 24 Lip 2008 07:02
    car-audio
    Poziom 12  

    Wyświetlacz do ccrt 700 jest na can L i can H .Nie będzie chodził poprawnie z innymi radiami .

    0
  • #5 24 Lip 2008 09:32
    sjr
    Poziom 9  

    zgadza sie :)
    sprawdzilem w schematach
    do zamkniecia
    pozdrawiam

    0
  Szukaj w 5mln produktów